پولوشرت من استایل

پیراهن و لباس های مردانه تنوع زیادی دارند. از آن جایی که بسیاری از اقایان تمایل دارند در طول روز احساس راحتی کنند عموما از بین تنوع بالای لباس مردانه به تی شرت و پولوشرت روی می آورند. خب تی شرت نامی آشنابه گوش همه ماست اما پولوشرت چیست ؟

پلو شرت در اصل لباسی است که از ترکیب پیراهن و تی شرت به دست آمده است. در کل به تی شرت یقه دار با دو یا سه دکمه در جلو پولوشرت گفته می شود. این لباس هم میتواند در نوع آستین بلند باشد و هم در نوع آستین کوتاه .پوشیدن پولوشرت مردانه قواعد خاص خودش را دارد  که درادامه بیشتر بررسی میکنیم.

پولوشرت سفید مردانه

نحوه ست کردن پولوشرت سفید

پولوشرت مردانه سفید  همانند پیراهن مردانه سفید یک آیتم کژوال محسوب میشود و در ست های بسیاری قابل استفاده است. شما میتوانید این آیتم را با شلوار کتان سفید بپوشید و با چند اکسسوری ظریف و یک کفش لوفر سبز جیر بدرخشید. از طرفی شلوار استخوانی رنگ و کرمی هم برای این ترکیب مناسب است. برای ایجاد کنتراست و داشتن یک استایل مینیمال کفش لوفر قهوه ای را برای این ست پیشنهاد میکنم. کفش کتانی کانورس سفید هم می تواند انتخاب خوبی برای این ست باشد.

اگر با رنگ سفید میانه ای ندارید از پولوشرت هایی با رنگ های روشن تر مثل بژ و سفید استخوانی یا توناژ کمرنگ مثل سبز نعنایی و آبی آسمانی برای ست کردن استفاده کنید. آقایان جذاب شما می توانید پولوشرت را با کاپشن چرمی و شلوار کتان یا شش جیب طوسی بپوشید. همچنین میتوانید پولوشرت رو به تنهایی با  شلوار مشکی ساده و یک جفت کفش کتانی کانورس و یا اسپرت بپوشید

جالب است بخوانید  6 آیتم ترکیب پذیرکژوال و رسمی روزمره

ترکیب پولوشرت با کت

ست کت و پولوشرت

پیشنهاد میکنم به جای پیراهن آستین بلند مردانه از پولوشرت مردانه استفاده کنید. این استایل برای مناسب های دوستانه و غیر رسمی گزینه ای فوق العاده  محسوب می شود.  طرح های ساده و رنگ های تیره مثل سرمه ای ، زرشکی، عنابی و سبز را انتخاب کنید تا کنتراست خوبی بین کت و پولوشرت ایجاد شود.

پولوشرت  هنگامی که با کت ست میشود رسمی تر از ست تیشرت با کت و اسپرت تر از ترکیب پیراهن و کت است.  این بدین معنی است که شما می توانید پولوشرت مردانه را با کت و شلوار اسپرت و با ساعت خود ست کنید . کفش مناسب این ست، یک کفش کتانی یا کفش لوفر چرم است.

ست پولوشرت ساده و طرح دار با شلوار

پولوشرت به تنهایی میتواند آیتمی مناسب برای دورهمی ها و شب نشینی های دوستانه باشد. یا حتی میتوانید پولوشرت های طرحدار را با شلوار کتان ساده ست کنید و برای محل کار بپوشید.  بیشتر پولوشرت ها  در رنگ های روشن و پاستلی و خنثی با شلوار های کتانی رنگ بژ ، سرمه ای و خاکستری ترکیب مناسبی می سازد. همچنین  اگر میخواهید که استایل رسمی تری داشته باشید خوب است که دکمه های پولوشرت را ببندید.

چگونه پولوشرت بپوشیم؟

زمانی که صحبت از پولوشرت به میان می‌آید، موضوع فقط کمی از پوشیدن یک تیشرت ساده تخصصی تر می‌شود.

ست پولوشرت مردانه

چه لباس‌ها و آیتم هایی را میتوان با پولوشرت ست کرد؟

چه شلوارهایی با پولوشرت میتوانم بپوشم؟

شلوار جین

شلوار جین یک لباس کژوال است که میتوانید خیلی ساده با پولوشرت ترکیب کنید و بپوشید. افزون بر این‌که شلوارهای تیره‌ مانند مشکی یا آبی تیره استایل‌های جذاب تر و خاص تری می‌سازند،  پس جین‌های روشن‌تر برای استایل تعطیلات آخر هفته مناسب‌تر خواهند‌بود.

جالب است بخوانید  7 روش خلاقانه برای ست کردن پیراهن آستین کوتاه

شلوار بَگ

یکی از استایل‌ تین ایجری و جوان پسند، ست پولوشرت با شلوار بَگ است. یک پولوشرت بدون طرح با رنگ سفید یا رنگ‌های پر انرژی مانند قرمز پیشنهاد من است. لطفا از شلوارهای شلوغ با جیب‌های فراوان دوری کنید.

چگونه در استایل های مختلف از پولوشرت استفاده کنیم؟

پولوشرت و ژاکت های ساده

پوشیدن پولوشرت و ژاکت ترکیب جذاب مردانه ای  به وجود می‌آورد خصوصا اگر به این ست بوت کار یا چوکا اضافه شود. آنگاه  استایلی با جلوه‌های پررنگ‌تری از فشن ساخته میشود.

پولوشرت و کت چرم

اگر درکمد خود یک کت چرم دارید، حتما یک بار آن را با یک پولوشرت تست کنید. این ترکیب، با یک شلوار جین جذب مشکی و بوت چرم می تواند شما را تبدیل به یک گنگستر موتورسوار تبدیل کند..

پولوشرت و هودی

سویشرت‌های کلاه‌دار انتخابی ساده برای اکثر لباس‌ها هستند، اما پوشیدن پولوشرت متفاوت تر است چرا که با یکی از آن‌ها، نمای زیباتری میسازد،  پس بهتر است به دنبال یکی از آن زیپ‌دارها باشید. در هر رنگی که دوست دارید.

در خرید پولوشرت به این نکات دقت کنید

جنس باکیفیت

در راهنمای خرید پولوشرت توصیه می‌کنیم ، مطمئن شوید که جنس لباسی که انتخاب کرده‌اید، با شستشو ، فرم و شکل خود را از دست ندهد.

 

رنگ

اگر اولین پولوشرتی است که می‌خرید، در انتخاب رنگ محتاطانه‌تر عمل کنید. بهترین رنگ پولوشرت از نظر کاربرد، سفید، مشکی و طوسی و در کل رنگ های خنثی است. البته این قانون درمورد همه‌ی انواع لباس صدق می‌کند.

 

یقه‌ی محکم و استخوانی

جالب است بخوانید  بررسی پیراهن های مردانه بر اساس میزان کاربرد و رسمی بودن

اکثر پولوشرت‌ها یقه‌ای زاویه‌دار دارند که  علت رسمی‌تربودن آن در مقایسه با تی شرت است. به تغییرات فرم یقه حساس باشید. اگر پولوشرت‌تان تا یقه‌ای وا رفته دارد، باید یک پولوشرت جدید تهیه کنید.

 

سایز
تن‌خور پولوشرت، در حالت نرمال، ( Slim Fit ) است  و هیچ‌گاه با زیرپوش پوشیده نمی‌شود. اما توجه داشته باشید که نباید بیش از اندازه تنگ و چسبان باشد.

قد

قد پولوشرت باید به گونه‌ای باشد که دقیقا تا بالای نشیمنگاه  باشد. قد آستین‌ها نیز در بهترین حالت، تا اواسط ماهیچه‌ی بازو خواهد بود.

بستن دکمه‌ها
یکی از مهم‌ترین نکات در راهنمای پوشیدن پولوشرت، مساله‌ی بستن دکمه‌هاست. هنگام پوشیدن پولوشرت به یاد داشته‌باشید که همیشه حداقل یکی از دکمه‌ها را ببندید.

 

این اکسسوری ها را هیچ گاه از استایل خود دور نکنید!!!

مقاله قبلی

هر رنگ پیراهن چه پیامی برای ما دارد؟

مقاله بعدی

شما همچنین ممکن است دوست داشته باشید

نظرات

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *