تفاوت استایل مونوکروم و مینیمال من استایل

زمانی که یک نفر درباره “استایل” حرف می زند از چه سخن میگوید؟

وقتی درباره استایل حرف می زنیم همه ظاهر بیرونی فرد و مدل لباس پوشیدن یک نفر را مدنظر قرار می دهیم. اما لازم است بدانید استایل چیزی مهم تر از اندازه شانه یا رنگ لباس است.

استایل ترکیبی از نوع لباس پوشیدن، حرف زدن، حرکت های بدن یا هر چیز دیگری است. در واقع  روش هایی که ما درون خود را نمود میدهیم. این شامل افکار، احساسات،  ارزش ها هم است.

 استایل چیزی نیست که فقط با لباس پوشیدن بهبود یابد. مبهترین حالت این است که از یک فرد نزدیک بخواهیم درباره هرچیزی که درباره ما فکر می کند صحبت کنید، آن وقت می توانیم ببینیم در ساخت استایل مردانه درست خود موفق بوده ایم یا نه. استایل ها دسته بندی های مختلفی دارند. که در ادامه بررسی میکنیم!!!

مینیمال استایل من استایل

بیشتربخوانید: استایل اولین روز کاری

استایل مینیمال :

استایل مینیمال چیست ؟

استایل مردانه مینیمال یک استایلی است که مبتنی بر سادگی است. استایل مینیمال استایلی است که سادگی در آن الویت دارد و سادگی در آن یک اصل محسوب می شود.

شعار معروف آدم هایی که طرفدار سبک مینیمال هستند این است که : ” کمتر غنی تر است ”

استایل های مینیمال بسیار ساده ، شیک و جذاب هستند اما در عین سادگی خود مزایای بسیار زیادی دارد.

استایل مینیمال من استایل

در استایل مینیمال چه نوع رنگی استفاده می شود ؟

چیزی که در انتخاب رنگی این سبک مهم است این است که باید از رنگ های متناسب با رنگ چهره خود انتخاب کنید. رنگ های سفید ، مشکی، خاکستری و قهوه ای از رنگ های ضروری برای استایل های مینیمال هستند.

پارچه های طرح دار در استایل های مینیمال :

در استایل مینیمال اگر بخواهید از پارچه های طرح دار استفاده کنید باید از طرح های خطی ساده مثل راه راه استفاده کنید. البته به این نکته توجه کنید که پالت رنگی شما محدود است.

جالب است بخوانید  7 روش خلاقانه برای ست کردن پیراهن آستین کوتاه

توجه کنید که دوخت تمیز ، پارچه خوب و برش دوخت از مواردی هستند که باعث می شود شما یک استایل مینیمالیست جذابی داشته باشید.

اما نکته مهم این است که پارچه های پر زرق و برق و پولکی و مرواریدی اصلا در سبک مینیمالیست جایی ندارد. و همچنین تکه دوزی و نقش و نگاردار مثل طرح های بته جقه ای نیز در این استایل نقشی ندارد.

مینیمال من استایل

اگر بخواهیم به طور کلی درباره استایل مینیمالیستی صحبت کنیم این گونه است که در این سبک بیشتر کاربرد مهم است. یک مینیمالیست به جزئیات توجه زیادی ندارد. مینیمالیست ها در کمد لباس خود تعداد زیادی لباس ندارند و تعداد محدودی لباس برای خود دارند اما با همین تعداد لباس ها برای خود یک استایل بسیار فوق العاده و جذاب رقم میزنند.

یک مینیمالیست در انتخاب رنگی خود اولین گزینه ای که انتخاب می کند رنگ سفید است زیرا رنگ سفید به مخاطب شما یک حالت معصومیتی می بخشد و همچنین رنگ سفید یک رنگ لوکس به حساب می آید اما خوب ممکن است این رنگ به هرکسی نیاید .

به همین دلیل دومین انتخاب برای یک مینیمالیست رنگ مشکی است که تقریبا به همه رنگ ها می آید و این رنگ بسیار کاربردی است.

همچنین پالت های رنگی از جمله رنگ بدن و خاکستری نیز جز رنگ هایی هستند که شما زیاد در کمد یک مینیمالیست خواهید دید.

https://bit.ly/34NuBqz

تیپ مینیمال من استایل

قانون های مینیمالیست ها در پوشیدن لباس ها :

  • داشتن یک کمد لباس تک رنگ که معمولا سفید یا سیاه هستند. همچنین رنگ هایی که ریسک کمتری دارند و با همه لباس ها ست می شوند گزینه های انتخابی یک مینیمالیست است.
  • لباس های مشکی زیادی در کمد لباس آن ها به چشم میخورد.
  • کفش های آدم های مینیمالیست هم رنگ های خنثی دارد.
  • اکسسوری و جواهرات با ارزش اما ساده ای دارند.
جالب است بخوانید  اصول انتخاب شلوار مردانه

حال می خواهیم ببینیم استایل مونوکروم چیست ؟

به استایل مونوکروم استایل تک رنگ می گویند. یکی از عوامل مهمی که در استایل های مونوکروم مهم است رنگ و نوع بافت لباس است. این دو عامل مهم در کنار هم می توانند زیبایی را به استایل شما ببخشند. سبک مونوکروم یا همان تک رنگ جزء استایل هایی هستند که در بین استایل مردانه و زنانه غیر مرسوم است و کمتر کسی درباره آن اطلاعات دارد. اما مردان و زنان باید بدانند این سبک در عین سادگی یک استایل مدرن است.

برای داشتن یک استایل مونوکرومی همین که لباس های هم رنگ خود را بپوشید یعنی نصف راه را رفته اید برای نیم دیگر راه باید یاد بگیرید که چگونه آن ها را ترکیب کنید.

استایل مونوکروم شیک پوش

قوانین استایل مونوکروم و تک رنگ :

برای اینکه برای خود یک استایل تک رنگ و مونوکروم بسازید اولین گام این است که رنگ مورد علاقه خود را انتخاب کنید. البته در انتخاب رنگ مورد علاقه خود باید کمی دقت به خرج دهید در استایل مونوکروم باید از رنگ هایی استفاده کنید که مناسب چهره شما باشد. در استایل مونوکروم بدترین و اشتباه ترین کار این است که رنگ هایی را انتخاب کنید که با رنگ پوست چهره و رنگ موی شما هم خوانی نداشته باشد. در گام دوم لباس های هم رنگ و هم تناژ خود را از لباس کمد خود خارج کنید و آن ها را با هم بپوشید شما این گونه یک استایل مونوکرومی یا تک رنگ برای خود ایجاد کرده اید.

استایل مونوکروم برای چه افرادی مناسب است ؟

استایل مونوکروم یا تک رنگ برای افراد ریز نقش بسیار مناسب است. تک رنگ پوشیدن لباس باعث می شود خطوط رنگی در استایل شما از بین برود و شما قد بلند تر و لاغرتر به نظر برسید.

جالب است بخوانید  چگونه متناسب با هر فرم بدنی یک شلوار جین انتخاب کنیم؟

تیپ مونوکروم من استایل

رنگ های پر کاربرد در استایل مونوکروم :

در استایل مونوکروم یا تک رنگ انتخاب رنگ مناسب برای افرادی که دارای رنگ پوست و موهای روشنی دارند رنگ سورمه ای به جای مشکی است. اما برای افرادی که دارای پوست سبزه تر و موهای تیره هستند رنگ های زرشکی و بنفش بادمجانی مناسب تر هستند.

منوکروم من استایل

آیا استایل مونوکروم، تک رنگ مناسب محل کار است؟

استایل مونوکروم یا تک رنگ برای روزهای کاری و شلوغ بهترین انتخاب هستند. شاید برای شما هم پیش آماده باشد که صبح ها برای رفتن به سرکار خود دیر از خواب بیدار شده باشید و آنقدر دیر شده باشد که نتوانید برای خود یک استایل مناسب پیدا کنید و فرصت آن را هم نداشته باشید در این جور مواقع بهترین گزینه پیش روی شما یک استایل مونوکروم است. و همان طور هم که گفتیم استایل مونوکروم یک سبک بسیار ساده است که به دلیل این ویژگی این استایل یک استایل مناسب برای محیط کار شما حساب می شود.

https://medad.io/@shikpooshan/%DA%86%DA%AF%D9%88%D9%86%D9%87-%D9%BE%DB%8C%D8%A7%D9%85-%D9%87%D8%B1-%D8%B1%D9%86%DA%AF-%D8%B1%D8%A7-%D8%AA%D8%B4%D8%AE%DB%8C%D8%B5-%D8%AF%D9%87%DB%8C%D9%85/

ست مونوکروم من استایل

چند استایل مونوکروم :

استایل مونوکروم مشکی :

استایل تک رنگ مشکی یک استایل مونوکرومی فوق العاده جذاب است. اگر انتخاب شما رنگ مشکی است بهتر است برای تنوع در استایل مونوکروم مشکی خود از بافت ها کمک بگیرید.

استایل مونوکروم مشکی من استایل

استایل مونوکروم آبی :

در این استایل مونوکرومی ، رنگ آبی نیز جز رنگ هایی است که شما می توانید روی آن همیشه حساب باز کنید. همه آقایان معمولا یک دست لباس با طیف رنگ آبی را در کمد خود دارند. با پوشیدن آن ها می توانید یک استایل تک رنگ آبی داشته باشید.

استایل مونوکروم آبی من استایل

راهنمای ست کردن شلوار جین مشکی با آیتم های کژوال

مقاله قبلی

مهم ترین قوانین ست رنگ کت و شلوار و کفش را اینجا بخوانید!!!

مقاله بعدی

شما همچنین ممکن است دوست داشته باشید

نظرات

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر در استایل