کت و شلوار اداری

فصل بهار گذشت و حالافصل زیبا و گرم تابستان از راه رسیده است و موجی از آرامش را نیز با خود به همراه آورده است. هرچند در فصل دل پذیر تابستان در انتخاب لباس و کت و شلوار راحت تر هستید و لباس های رنگی تر و جذاب تری می توانید بپوشید اما اجازه ندارید نا مرتب لباس بپوشید یا شلخته بپوشید .

اما سوال این جاست که یک مرد مدرن و نوین در فصل تابستان در یک ملاقات  کاری ، کار اداری یا یک میهمانی رسمی باید چه لباسی بپوشد؟ همانطور که همه ما به خوبی میدانیم محیط های رسمی و اداری استایل و لباس مخصوص به خود را دارد. خصوصا در فصل تابستان . اما در حالت کلی باید از قوانین یکسانی طی تمام فصول تبعیت کرد که در ادامه بررسی میکنیم

اگر شما فردی هستید که همواره مرتب ، به روز و شیک پوش هستید و از نگاه حرفه ای و پروفشیونال بهره مند هستید، بدون توجه به فسل های سال و آب و هوا باید از فصل تابستان استفاده کرده و استایل خود را گسترش داده و بهبود ببخشید .

اینگونه خواهید توانست که استایل رسمی را در استایلی تابستانه و جذاب برای خود بازآفرینی کنید. هم چنین در گرم ترین فصل سال نیز احساس راحتی و خنکی داشته باشید.

کت شلوار اداری من استایل

به کت و شلوار تابستانه چه نگاهی داشته باشیم؟

همه ما به خوبی میدانیم که کت و شلوار مردانه مهم ترین، رسمی ترین و اصلی ترین لباس در کمد همه مردان مدرن و خوش تیپ می باشد. اما این را هم میدانیم که کت و شلوار مناسب همه زمان ها و همه فصول نیست. برای اینکه در فصل گرم سال نیز بتوانید انتخابی درست داشته باشید، باید به با فت پارچه، الیاف و دوخت کت و شلوار نگاه جدی تری داشته باشید. به معنای دیگر ساختار یک دست کت و شلوار مردانه تابستانه  وزن ، بافت ، قابلیت انتقال گرما و هم چنین راحتی آن را مشخص میکند.

جالب است بخوانید  بررسی پیراهن های مردانه بر اساس میزان کاربرد و رسمی بودن

جنس الیاف استفاده شده در تولید پارچه کت و شلوارتابستانه به شما کمک خواهد کرد در گرم ترین روزهای سال نیز خنک بمانید. به بیان دیگر پارچه هایی که در تولید آن ها از الیافی با ساختار متخلخل و سبک استفاده شود هوا به راحتی در لباس جریان خواهد داشت و کمتر احساس گرما خواهید کرد.

بهترین پارچه ها برای کت و شلوار تابستانه کدام هستند؟

در روزهای سرد سال کت و شلوارهایی از جنس نخ و پشم در مدل های راه راه انتخاب های مناسبی بوده و افزون بر اینکه خوش بافت و جذاب نیز به نظر می رسند. بدن شما را نیز از سرما حفظ می کنند. اما در روزهای گرم سال این گونه نیست. در روزهای گرم تابستانی این کت و شلوارها جای خود را به کت و شلوارهایی با پارچه هایی سبک تر و و راحت تر میدهند. اینگونه علاوه بر زیبایی و استایل شیک ، بدن شما را خنک خواهند کرد.

کت و شلوار پنبه ای

کت و شلوارهایی که از جنس پنبه تولید می شوند یک انتخاب همه فن حریف هستند . بدین صورت که شما را با این کت و شلوار جذاب ظاهری لطیف و در عین حال کمی غیررسمی خواهید داشت. این ویژگی برای تابستان بسیارعالی و مناسب خواهد بود. پارچه هایی که از الیاف پنبه تولید می شوند. در مقایسه با پارچه های پشمی محکم تر و سخت تر هستند. اما مزیت آن ها این است که خنک تر و سبک تر نیز هستند.

رنگ خاکی، عاجی فیلی و کرمی از محبوب ترین رنگ ها برای کت و شلوار های پنبه ای هستند. اما اگر تمایل دارید که استایل راحت تر و خنک تر و در عین حال جذاب و خاص‌تری نیز داشته باشید می توانید روی کت و شلوار پنبه ای آبی رنگ حساب ویژه ای باز کنید.

جالب است بخوانید  5 آیتم مهم و موثر در قیمت نهایی یک کت و شلوار

کت و شلوار نخی راه راه

پارچه های نخی راه راه انتخابی عالی برای کل روز محسوب می شوند. پارچه های راه راه از جنس نخ و سبک ، برگرفته شده از سرزمین های جنوبی است که هر روز به قشر طرفداران این مدل افزوده می شود. پارچه های نخی که در طرح راه راه و خط دار تولید می شوند منحصر به فرد ترین نوع پارچه است. هم چنین این مدل پارچه نخی در طرح راه راه یک مدل غیر رسمی محسوب می شوند و برای مشاغل رسمی قابل پوشیدن نیست.

  کت و شلوار کتان

کتان یک جنس کلاسیک و خنک باری فصل بهار و تابستان محسوب می شود. از دلایل دیگر محبوبیت پارچه کتان سبک بودن آن است. از این رو کت و شلوار کتان انتخاب مناسب برای همه افراد در فصل تابستان محسوب می شود. پارچه کتان از الیاف گیاه کتان تهیه می شود و بافتی خنک و نازک طبیعی دارد. علیرغم خنکی و کاربرد بالای این پارچه بسیار راحت نیز چروک می شود. اگر تمایل دارید که کت و شلوار کتان را نیز برای محل کار بپوشید به یک پارچه از ترکیب کتان با پنبه یا پشم نیاز دارید. اینگونه شما یک پارچه کتان بدون چین و چروک خواهید داشت.

 

کت و شلوار فرسکو  affresco

امکان ندارد در فصل تابستن به کت و شلوار از جنس پارچه چشمی فکر کند. اما در پارچه فرسکو این طور نیست. کلمه فرسکو از زبان ایتالیایی وام گرفته شده است و به معنای خنک و باطراوت است. شما کاملا احساس خنکی و طراوت و در عین حال راحتی با پوشیدن کت و شلوار از جنس پشم فرسکو خواهید داشت.

جالب است بخوانید  اصول انتخاب شلوار مردانه

این پارچه از نخ و پشم گره خورده با یک بافت متخلخل است. همین مساله سبب شده است که پارچه بسیار نازک و سبک و در عین حال کاملا بادوام و ماندگار باشد. این پارچه اختصاصا برای فصل تابستان طراحی و تولید شده است. هرچند بافت آزاد این پارچه حداکثر گردش جریان هوا را روی بدن ایجاد میکند. اما ظاهر چین دار پارچه که توسط پشم های گره و پیچ خورده ایجاد شده است؛ این کت و شلوار را بسیار شیک و ظریف و دلربا کرده است.

 

 

 

برای داشتن یک استایل خاص به چه اکسسوری هایی نیاز داریم؟

مقاله قبلی

یک مرد جذاب چگونه لباس می پوشد؟

مقاله بعدی

شما همچنین ممکن است دوست داشته باشید

نظرات

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر در استایل