فرمال استایل با کت و شلوار من استایل

شاید برای بسیاری از آقایان کت و شلوار لباسی روزمره باشد . بدین معنی که کت و شلوار لباسی است که میتوانید به غیر از محل کار نیز در مکان های دیگر بپوشید . کت این توانایی را دارد که تمام ایرادات شما را برطرف کرده و شما را مردی بسیار جذاب و با شخصیت و جنتلمن نشان دهد .اصلا فرقی نمیکند که مراسمی که در آن کت میپوشید مصاحبه کاری است یا عروسی ؟ جشن فارغ التحصیلی است یا جلسه ای رسمی ؟ مهم این است که در همه این مراسم ها کت و شلواری مناسب پوشیده باشید . در ادامه با ما همراه باشید .

در جلسه مصاحبه کاری حرفه ای و باهوش لباس بپوشید

اگر قرار ملاقات کاری دارید و باید در یک جلسه مصاحبه کاری حضور پیدا کنید ، آزادانه میتوانید رسمی ترین لباس خود را به نام کت و شلوار بپوشید زیرا این جلسه از مهم ترین جلسات شما محسوب میشود . پس لازم است که آن را جدی گرفته و لباسی رسمی بپوشید . و این نکته را بدانید که همیشه زمان برای پوشیدن لباس معمولی دارید .

سازمان یا شرکتی که برای مصاحبه استخدامی به آن مراجعه میکنید ممکن است حتی کد پوششی خاصی نداشته باشد یا از لباس فرم خاصی استفاده نکند اما بهتر است شما جانب احتیاط و احترام و اخلاق حرفه ای را رعایت کنید و کت و شلوار مناسبی بپوشید . ظاهر رسمی نشان از تفکری حرفه ای و عملکردی هوشمندانه دارد.

اگر لازم نمی‌بینید که کت و شلوار بپوشید میتوانید از کت های بلیزر یا اسپرت استفاده کنید و با شلواری مناسب در رنگ های تیره مانند آبی ، سرمه ای ، طوسی یا مشکی ست کنید . این ست یکی از بهترین انتخاب ها برای چنین دیدار مهمی است . این لباس میتواند همه نگاه‌ها را به شما جلب کند و شما را در مرکز توجهات قرار دهد .

جالب است بخوانید  راهنمای خرید شلوار مردانه

کت های بلیزر در عین غیررسمی بودن میتواند با بسیاری از کفش های رسمی و غیررسمی ست شود . به عنوان مثال شما میتوانید در جلسه مصاحبه کاری خود این کت را با کفش لوفر ، قایقی ، مانک استرپ مشکی یا آکسفورد عسلی ست کنید . اگر این استایل نیز در نظرتان بش از حد رسمی بود میتوانید کفش را با جوراب‌های کالج بپوشید . هم چنین میتوانید آستین کت را کمی بالاتر داده و ظاهر اسپرت جذابی بسازید .

کت شلوار رسمی من استایل

کت و شلواری مناسب برای عروسی

واضح و بدیهی است که بهترین انتخاب برای آقایان در جشن عروسی کت و شلوار است . کت و شلوار لباسی است که همه آقایان در آن جذاب ، با اعتماد به نفس ، خوش تیپ و بدون عیب و نقص دیده میشوند . به این شرط که بهترین مدل را متناسب با فرم بدن خود انتخاب کرده باشند و هم چنین عروسی یک جشن شاد و رسمی است که همه باید در آن بهترین لباس خود را بپوشند . از این رو آقایان باید حتما یک کت و شلوار خوش دوخت و جذاب بپوشند . همیشه قبل از انتخاب کت و شلوار فصل عروسی را در نظر بگیرید .

اگر جشن عروسی در فصل سرما با در فصل زمستان برگزار میشود و شما باید یک میهمان رسمی هستید کت و شلوار مشکی باید تنها انتخاب شما باشد . این ست کت وشلوار هوشمندانه ترین لباس برای جشن عروسی در فصل سرما است . اما اگر جشن متعلق به دوستان شما است میتوانید آزادانه تر عمل کرده و کت وشلواری در رنگ های خاکی ، دودی یا آبی تیره دو دکمه بپوشید و ظاهری شیک و بی نظیر بپوشید . با این استایل میتواند از اکسسوری هایی مانند پوشت استفاده کنید . هم چنین انواع کفش های بروژ و لوفر نیز مناسب این استایل هستند .

جالب است بخوانید  10 قانون اساسی در خوش استایلی آقایان

اما اگر جشن عروسی در فصل گرما یا تابستان برگزار میشود . بهتر است از کت های تک سبک مانند کت های بلیزر یا کت های تک استفاده کنید تا استایلی معرکه برای خود بسازید . بهترین رنگ ها برای این کت ها یشمی ، آبی و ذغالی هستند . همراه با اکسسوری های کراوات و پوشت .

جشن فارغ التحصیلی

جشن فارغ التحصیلی یک جشن بسیار مهم و پر از هیجان است و شما در این جشن حاصل چندین سال تلاش و زحمت خود را خواهید دید از این رو بسیار مهم است که لباس مناسبی بپوشید . شاید این جشن اولین تجربه کت و شلوار پوشیدن شما باشد . رنگ های سرمه ای و آبی تیره انطباق پذیر ترین رنگ برای کت ها به حساب میرود . همچنین برخلاف رنگ مشکی  رنگی سنگینی نیست اما همانقدر شیک و جذاب است . هر چند در روز جشن باید شنل و کلاه بر تن داشته باشید . اما باید زیر شنل نیز لباسی مناسب بپوشید که آن لباس تنها میتواند کت و شلوار باشد و باید در شیک ترین و جذاب ترین استایل برای مهمانی بعد از جشن حاضر باشید .

اگر در انتخاب رنگ دچار شک و تردید هستید . کت و شلوار سرمه ای مناسب ترین رنگ برای شما محسوب میشود .

کت و شلوار مناسب محل کار

محل کار در مقایسه با دیگر موقعیت ها از رسمیت کمی برخوردار است اما هم چنان رسمیت آن پا برجاست . چرا که اتفاقی روزمره است . اما لازم است که بر خلاف دیگر موقعیت های رسمی و میهمانی ها کت و شلوار راحت تری را انتخاب کنید که حین فعالیت در آن آزاد و راحت باشید . این کت وشلوار نباید در طول روز شما را خسته کند . کت های تک دکمه یک پوشش مناسب برای محل کار هستند .پیشنهاد ما برای این موقعیت رسمی کت و شلواری فیت و راحت در رنگ های خاکستری و کرمی و دودی است با کفشی بنددار برای راحتی هرچه بیشتر شما .

جالب است بخوانید  کت و شلوار رنگی را چگونه ست کنیم؟

چگونه کت و شلوار را با جلیقه ست کنیم ؟

مقاله قبلی

با کت و شلوار مشکی بدرخشید

مقاله بعدی

شما همچنین ممکن است دوست داشته باشید

نظرات

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر در استایل