پاپیون و کراوات من استایل

اگر جز آقایانی هستید که به بستن کراوات اهمیت میدهید باید بگویم شما یک آقای خوش تیپ هستید. کراوات جزء اکسسوری هایی محسوب میگردد که آقایان را بسیار خوش استایل و خوش تیپ نشان میدهد و همچنین باعث رسمی کردن تیپ و استایل آقایان می شود.

برای خیلی از آقایان سوالی مطرح می شود که کراوات یا پاپیون؟

پاپیون و کراوات امروزه دو اکسسوری مهم هستند که نقش بسیار مهمی در تیپ و استایل یک آقا دارند. که در استایل مجلسی و رسمی این دو اکسسوری نقش مهمی در کامل کردن ست کت و شلوار یک فرد دارند.

پاپیون مردانه من استایل

کراوات بهتر است یا پاپیون؟

باید در پاسخ به این سوال بگویم پاپیون با رویدادهای رسمی و علمی کمی در تناقض است و بهتر است آقایان برای ست کردن کت و شلوار خود در یک رویداد رسمی و در مجالس رسمی از کراوات به جای پاپیون استفاده کنند.

در بسیاری از مشاغل بستن کراوات با ست کت و شلوار نقش مهمی دارد. مثلا وکلا با بستن یک کراوات مردانه میتوانند در جلسات خود بسیار خوش استایل تر و رسمی تر ظاهر شوند و همچنین کراوات در استایل ست کت و شلوار مدیران یک سازمان بسیار مهم است.

بستن کراوات نکات مثبتی برای آقایان دارد که قابل توجه است. یکی از نکات مثبت در کراوات، لاغر اندام نشان دادن آقایان است.کراوات ها معمولا بلند و باریک هستند که بلندی آنها باعث می شود در نظر بیننده خطای دید ایجاد شود و باعث می شود یک آقا از دید یک مخاطب لاغرتر و خوش فرم تر دیده شود . این نکته باعث میشود که  بهترین انتخاب را ما بین کراوات یا پاپیون داشته باشید.

جالب است بخوانید  پوشت ؛ کوچک اما چشم گیر و جذاب

کراوات رسمی من استایل

حال شاید در ذهن شما سوالی نقش ببندد چه نوع کرواتی بخریم؟

کروات ها در جنس های مختلف هستند اما به طور کلی سه نوع جنس کراوات در بازار وجود دارد که عبارتند از :

کروات نخی، کروات ابریشمی و کروات پشمی. نکته قابل توجهی که در خرید کروات وجود دارد این است که

کروات هایی که کلمه “the mix” بر روی آن ها نوشته شده است را اصلا خریداری نکنید.

جنس ابریشم در بین دو نوع جنس دیگر بسیار بهتر و گران تر است.

در بین کراوات ها بهتر است بدانید کروات ابریشمی شکلش را بخوبی حفظ میکند و بسیار نرم و انعطاف پذیر است. اگر در غیر اینصورت بود بدانید که قطعا جنس کرتوات شما ابریشمی نیست.

کروات های نخی برعکس کراوات های ابریشمی ممکن است چروک شوند.

کراوات های پشمی از جنس ضخیم تری برخوردارند و معمولا مناسب ست های پاییزی و زمستانی برای آقایان هستند.

استایل کراوات من استایل

برای مناسبت ها چه نوع کرواتی بخریم؟

همان طور که میدانید آقایان برای خوش تیپ ظاهر شدن در مراسم ها و محل کار خود و جلسات نیاز به بستن کراوات دارند اما چه نوع کراواتی برای چه نوع مناسبتی مناسب است؟

کروات در محل کار: آقایان برای روزهای کاری و جلسات خود باید کروات هایی خریداری کنند که رنگ آن مکمل رنگ پیراهنی که در زیر کت خود پوشیده اند باشد. کروات های پهن با رنگ های قوی و همچنین متضاد رنگ پیراهن شما باعث القای یک حضور جدی در محل کار میشود.

عرض نرمال کروات ها معمولا بین ۸.۲ تا ۹.۵ است که شما بهتر است در محل کار خود از کراوات با عرض بیش از ۹ استفاده نکنید.زیرا کروات ها یی که عرض ۹ دارند، باعث میشود شما در محل کار و جلسات خود خوش استایل تر دیده شوید.سعی کنید برای محیط کاری خود کراوات های تک رنگ بخرید.یک رنگ آبی تیره یا قرمز بوردو همیشه مناسب محل کار شماست.

جالب است بخوانید  این اکسسوری ها را هیچ گاه از استایل خود دور نکنید!!!

در جایی که شما میخواهید با ظاهر صحیح حضور داشته باشید بهتر است از کراوات های راه راه استفاده کنید.

اگر میخواهید در یک جمع دوستانه بهترین اثر را بر روی مخاطب خود بگذارید بهتر است از کراوات هایی با طرح گل گلی استفاده کنید.

در خرید کراوات های خال خالی بسیار دقت کنید اگر میخواهید در مکان هایی حضور داشته باشید که جسورانه تر بنظر برسید بهتر است از کراوات هایی با خال خال های درشت استفاده کنید. برای مثال این نوع کراوات مناسب برای آقایانی است که یک مصاحبه ی کاری دارند.

برای مناسبت ها و برنامه های شاد از طرح های سنگین و برجسته استفاده نکنید. نقطه های ظریف در یک رنگ تیره، یک نا همخوانی محسوس و تضادهای لطیف مناسب برای مراسم شاد و جشن های دوستانه است.

ست کراوات من استایل

کراوات خود را با پیراهن خود چطور ست کنیم؟

برخی از آقایان ست کردن کروات و پیراهن را کار مشکلی میدانند اما باید بگویم شما برای هر پیراهن خود می توانید کروات زیبای ست بخرید.

باید بگویم اول برای خرید کروات برای پیراهن خود به این نکته توجه کنید که کروات هایی خریداری کنید که با طرح پیراهن شما یکسان نیست زیرا در این صورت باعث هرج و مرج در تیپ و استایل شما میشود.

توجه کنید همیشه رنگ کراوات شما از رنگ پیراهن شما تیره تر باشد. اما در یک صورت می توانید کروات روشن تری برای پیراهن زیر کت خود بخرید آن هم زمانی است که رنگ و طرح آن به گونه ای باشد که تضاد ایجاد کند زیرا باید تیپ شما بیشتر به چشم بیاید.

جالب است بخوانید  چگونه کراوات استایل شما را منحصر به فرد میکند؟

برای مثال زمانی که پیراهن مشکی برای زیرپوش کت خود خریداری کردید می توانید برای آن هر کرواتی به جز مشکی خریداری کنید یا کروات قرمز با پیراهن سفید تضاد فوق العاده ای را ایجاد میکند.

اما برای مثال اگر پیراهن زیر کت شما آبی روشن باشد باید حتما کرواتی بخرید که زمینه آن آبی تیره باشد.

کراوات مردانه من استایل

فرق کروات برند و فیک در چیست؟

یک نخ در پشت کروات، زیر دو لبه بهم متصل شده خواهید دید که به این نخ، کوک نامرئی کراوات گفته میشود دقت کنید کروات های برند که به خوبی تهیه شده اند، زمانی که این کوک را می کشید باعث می شود تا کراوات جمع شود و چین بخورد.

نکته دوم این است که سر کراوات را را بگیرید و آن را آویزان نگه دارید و آن را با دقت نگاه کنید اگر کراوات تاب یا پیج خورده است اطمینان حاصل کنید که دوخت این کراوات مشکل دارد.

با خرید یک کراوات برند شما میتوانید خوش استایل تر و یک ست شیک تری داشته باشید.

کراوات من استایل

 

راهنمای جامع ست کردن پیراهن مردانه صورتی برای مردان شیک پوش

مقاله قبلی

استایلی مدرن با شلوار کتان رنگی

مقاله بعدی

شما همچنین ممکن است دوست داشته باشید

نظرات

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر در اکسسوری