لباس طرح دار من استایل

 

بسیاری از آقایان از پوشیدن لباس های رنگی و شلوغ و طرح‌دار واهمه دارند و تمایل دارند که از رنگ های خنثی و ساده استفاده کنند . من فکر میکنم اگر شما به عنوان یک آقا بخواهید یک لباس یا پیراهن طرح‌دار بپوشید انتخاب شما در نهایت به یک طرح چهارخانه یا راه راه منتهی میشود .شاید هیچ‌گاه تمایل نداشته باشید که لباسی با طرح گرافیکی چاپ شده بر روی آن را بپوشید . اما انتخاب های شما تا چه زمانی محدود به پیراهن های مردانه ساده خواهد شد ؟

تصور نمیکنید که با تغییر در سبک پوششی خود بتوانید جذاب تر باشید ؟

واضح است که پارچه های طرح دار ، رنگی و شلوغ مختص خانم ها نیست! و شما هم میتوانید یک سبک جدید با این لباس ها برای خود ایجاد کنید . پیشنها ما این است که با لباس های طرحدار در استایل خود تغییری ماندگار ایجاد کنید.

 

برای شروع بهتر است موانع ذهنی خود را کنار بگذارید و با لباس های طرحدار کمدتان را پر کنید .همه طرح های ظریف مناسب شما هستند و حال شما را بهتر خواهند کرد. این ساختارشکنی به شما اعتماد بخشیده و جرات شما را برای تجربه سبک های جدید افزایش خواهد داد. خوب است در ابتدا پیراهن های ساده خود را از کمدتان خارج کنید تا آن ها را نبینید. سپس از پیراهن هایی با طرح های خال دار و راه راه با شکل های ریز و محو ساده استفاده کنید . اما لازم است بدانید شما در ابتدای راه هستید نباید در پوشیدن این لباس ها عجله کنید و چند نکته را در نظر بگیرید .

جالب است بخوانید  استایل کژوال از 0 تا 100

لباس طرحدار من استایل

نکات مهم در ست کردن لباس های طرحدار

اولین نکته این که درست نیست چند لباس طرح دار را با یکدیگر بپوشید . اگر پیراهن شما طرح دار است باید شلوار شما از طرح مینیمالی یا بدون طرح باشد و نکته دیگر آن‌که نباید در لباس هایتان از رنگ جیغ استفاده کنید .هارمونی پلت رنگ را در استایل خود رعایت کنید و از رنگ های خنثی استفاده کنید تا ظاهر شما زننده نباشد . پیشنهاد بعدی ما به شما این این است که هر ۲ رنگ پارچه طرح دار شما به یکدگیر نزدیک باشند و از طیف های مختلف یک رنگ باشند. اینگونه مناسب تر است .

چون باعث میشود که طرح برجسته به نظر برسد و یا اگر پیراهن شما از طرح های خالدار بهره میبرد  بهتر است دیگر لباس های شما از طرح های راه راه باشد یا طرحی که تکرار نقوش آن کم باشد و طرح آن ساده و موازی باشد . این کار به لباس شما بعد میدهد و اصطلاحا شما را چند بعدی نشان میدهد . البته علت آن خطای دید است .

از چه طرح هایی استفاده کنیم؟

هنگامی که لباس های طرح دار را به شما پیشنهاد کردیم برای شروع از طرح های ساده وکم جلوه استفاده کردیم . حالا میخواهیم پا را کمی فرا تر گذاشته و از طرح های جذاب تر و رنگی تر بهره ببریم . لباس هایی که طرح دار هستند و عوما از طرح هایی مانند سازهای موسیقی ، گل هلی طبیعی ، حیوانات مانند جغد ، گربه و خرگوش و یا گیاهانی مانند کاکتوس های مکزیکی دارند . ویژگی مثبت این طرح های چاپی و سه بعدی انتقال مفهوم است . همانقدر که طرح های هندسی نشان از نظم دارند این نقوش چاپی سه بعدی نشان از علاقه شما به آن ها و احساسی که به مفهوم آنها را دارید را به نمایش میگذارند .

جالب است بخوانید  چگونه یک کت و شلوار مناسب برای فصل تابستان انتخاب کنیم؟

طرح ها را ست کنید

هنگامی که از شما میخواهیم برای تغییر در استایل خود از طرح های گل‌دار استفاده کنید منظورمان این نیست که از پیراهن های سایز بزرگ در رنگ های جیغ مانند نارنجی و قرمز و زرد استفاده کنید . شاید جالب باشد که بدانید طرح های گل‎دار  در رنگ های خنثی جذاب تر و دل نشین ترند . طرح های گل دار ازآن دسته طرح هایی هستند که اگر با شلوار جین و کتان های کرمی و خاکی پوشیده شوند به آن ها روح و جان میبخشند و جذاب تر میشوند. این نکته را بدانید که لباس های طرح دار و مصور نمادین باعث جهت دادن به استایل شما میشوند و نوع نگرش و قضاوت دیگران را به شما تغییر خواهند داد.

 

ممکن است بخواهید پا را فرا تر نهاده و به صورت جدی تر از لباس های طرح دار در استایل شخصی خود استفاده کنید تا جایی که لباس های طرح دار در کنار هم بچینید و با انتخاب پالت های رنگی جدید جسارت خود را به نمایش بگذارید و خود را از محدودیت رها کنید . اما لازم است که در کنار هم قرار داد نقش ها و طرح های مختلف نهایت دقت را به خرج دهید و به نکاتی که در ادامه آمده است توجه کنید . خوب است که در ابتدا با طرح های کلاسیک شروع کنید . حتما به خوبی میدانید که طرح های خال دار و راه راه در کنار یک دیگر چقدر زیبا و جذاب به نظر میرسند  .

بر اساس فرم بدن لباس طرح دار انتخاب کنید

بسیار مهم است که اندازه طرح ها بر اساس ایرادات فرم بدنی انتخاب شوند  مثلا اگر در قسمت شکم چربی دارید خوب است که پیراهنی با طرح راه راه عمودی بپوشید تا شکم شما را در خطای دیدی که ایجاد میکند پنهان کند . هم چنین پوشیدن پیراهن چهارخانه یا راه راه افقی باعث چاق تر نشان دادن شما خواهد شد . هم چنین سایز طرح ها نیز باید استاندارد باشد بدین نحو که اگر شلوار شما طرح بزرگی دارد پیراهن شما باید از طرح های  مینیمالی کوچک و ساده باشد . نیازی به گفتن نیست که اگر همه لباس ها از طرح های بزرگ و حجیم باشند باعث غیر متعارف و غیرعادی جلوه دادن شما خواهد شد . البته این مساله شامل اشکال هندسی نخواهد بود . طرح های هندسی به نقش های بزرگ انحنا و بعد می بخشند و آن را چند بعدی جلوه میدهند و هم چنین یک انتخاب متفاوت است .

جالب است بخوانید  یک مرد جنتلمن چگونه رفتار میکند؟

اما چه تفاوتی در نقوش چاپ شده و طرح پارچه لباس وجود دارد ؟

ممکن است در درک تفاوت های این دو کمی گیج و سردرگم شوید . نقش های چاپ شده عموما بر روی یک قسمت از لباس پرینت میشوند . اما طرح های پارچه از ترکیب نخ های رنگی در کارخانه نساجی ایجاد می شود. این را بدانید که همه نقوش چاپی زیر مجموعه طرح ها هستند اما طرح ها چاپ محسوب نمیشوند . طرح یک ایده تکرار شده بر روی بافت پارچه لباس است که میتواند در ابعادی متفاوت روی آن چاپ شود .

چگونه خوشتیپ ترین باشیم؟

مقاله قبلی

خوش تیپی با کت و شلوار کرمی

مقاله بعدی

شما همچنین ممکن است دوست داشته باشید

نظرات

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر در اسپرت