کت و شلوار مشکی من استایل

کت و شلوار رسمی به رنگ مشکی محبوب ترین کت و شلوار در میان آقایان است . از این کت و شلوار به عنوان رسمی ترین مدل و رنگ یاد میشود و لازم است همه آقایان حداقل یک دست از این ست را در کمد خود داشته باشند . عوامل بسیاری در ایجاد یک استایل هارمونیک موثرند مانند سبک زندگی ، علایق و موقعیت اجتماعی و کاری . بسیاری از آقایان که از موقعیت های اداری و رسمی برخوردارند بر خود لازم میبینند که همواره لباسی رسمی و درخورشان بپوشند . کت و شلوار مشکی بهترین انتخاب برای این دسته از افراد است . این رنگ کت و شلوار را میتوانید در جلسات رسمی و ملاقات های دوستانه یا در مراسم های مختلف بپوشید و قدرت و برتری خود را در عین فروتنی به نمایش بگذارید . این مطلب را تا انتها بخوانید تا با نحوه پوشیدن و استفاده   از کت و شلوار مشکی را فرا بگیرید .

چرا کت و شلوار مشکی

جزء مهم ترین لباس هایی که در کمد هر مردی باید وجو داشته باشد کت و شلوار مشکی است . این لباس همانطور که قبلا گفته شد در بسیاری از مراسم ها و زمان های مختلف قابل پوشیدن است و عنوان زیبا ترین و استایلیش ترین لباس مردانه را به دست آورده است . حتی اگر آقایان چندین سال مداوم کت و شلوار بپوشند و تعداد زیادی کت و شلوار در کمد خود داشته باشند باز هم به خرید یک کت و شلوار جدید فکر میکنند .

ولی چطور داشتن یک کت و شلوار به رنگ مشکی مهم است ؟

 

ست کت و شلوار مشکی من استایل

رسمیت کت و شلوار

در انتخاب یک کت و شلوار مردانه و مهم تر از آن انتخاب کت و شلوار مفهومی وجود دارد به نام رسمی بودن . رسمیت و رسمی بودن یکی از مولفه های مهم و اساسی در انتخاب یک لباس است . رنگ مشکی برای کت وشلوار رنگی بی نظیر محسوب میشود که میتوانید برحسب آن اکسسوری های مختلفی را در رنگ های متفاوت با آن ست کنید . غیر قابل چشم پوشی است که رنگ مشکی و کت شلواری به این رنگ انتخابی متفاوت و کاریزماتیک برای جلسات اداری و کاری است . ما پیشنهاد میکنیم از این رنگ در دورهمی های دوستانه و میهمانی های غیر رسمی استفاده نکنید .زیرا شما را جدی و خشک وغیرقابل نفوذ جلوه خواهد کرد . پس سعی کنید از کت و شلوار در رنگ های دیگر مانند سرمه ای ، سبز کله غازی ،یشمی ، طوسی و کرم استفاده کنید یا از استایلی دیگر که مناسب میهمانی است استفاده کنید

جالب است بخوانید  خوش تیپی با کت و شلوار کرمی

به خوبی ست میشود !

همه ما به خوبی میدانیم که بهترین انتخاب رنگ برای پیراهنی که با این کت و شلوار ست میشود رنگ سفید است اما به عنوان یک مرد جذاب و خوش تیپ بهتر است به رنگ های دیگر نیز فکر کنید . رنگ های طوسی  ، دودی ، مشکی ، آبی ، سرمه و صورتی از جمله رنگ هایی هستند که میتوانند به خوبی استایل شما را تحت تاثیر قرار داده و جلوه جذاب تری به آن ببخشد .

خوب است بدانید که با انتخاب درست اکسسوری هایی که قدرت زیادی برای تغییر دادن ظاهر شما دارند میتوانید استایل خود را بهبود بخشیده و جذاب ترین مرد میهمانی تبدیل شوید .

انتخابی برای همه مراسم ها

شاید باور اینکه ما در تعری از این رنگ زیاده روی نمیکنیم کمی سخت باشد . اما کاملا حقیقت دارد که این رنگ مناسب همه مراسم ها و میهمانی ها است . بدون اینکه نگران نظرات دیگران باشید میتوانید این رنگ کت و شلوار را در مراسم عروسی ، محل کار ، خاستگاری ، دیداری عاشقانه نیز بپوشید و بدرخشید . اگر هنگام خریدن کت و شلوار مشکی دودل بودید به احساس خود بی اهمیت باشید زیرا باید مطمئن باشید که خاص ترین و مرموز ترین رنگ کت و شلوار را برای خود برگزیده‌اید و اینگونه میتوانید اثری کاریزماتیک نیز بر دیگران بگذارید.

با کت و شلوار مشکی چه پیراهنی بپوشیم؟

همانطور که قبلا اشاره شد بهترین رنگ برای ست کردن با کت و شلوار مشکی رنگ سفید است . علت آن هم دو طیف کاملا متضاد است که در کنار یکدیگر به خوبی جلب توجه میکنند . اما خوب است که این را بدانید که سفید اولین و آخرین انتخاب شما نخواهد بود و شما همچنان از حق انتخاب برخوردارید . در ادامه محبوب ترین و هم چنین رسمی ترین رنگ ها را برای ست کردن با کت و شلوار مشکی بررسی میکنیم .

جالب است بخوانید  آیا با نحوه شست و شو و نگهداری از کت و شلوار آشنا هستید؟

پیراهن سفید رنگ

این رنگ انتخاب افراد با تجربه است . اگر انتخاب شما رنگ سفید است این رنگ شما را کلاسیک و پخته و دانا نشان میدهد و این مفهوم را میتواند برساند که شما کاری را بدون فکر و هیجان زده انجام نمیدهید و طرفدار صلح هستید . دقت کنیداگر اهل کراوات هستید به رنگ هایی که هارمونی مناسبی ایجاد میکنند بسنده کنید مانند زرشکی ، مشکی ، آبی و بنفش .

پیراهن آبی

پیراهن آبی روشن نسبت به رنگ سفید ارامش بخش تر و جذاب تر است . هم چنین در مقایسه با رنگ سفید با نشاط تر است و شما میتوانید با این رنگ پیراهن از اکسسوری هایی به رنگ مشکی ، طوسی و سبز استفاده کنید .

پیراهن مشکی

رنگی کاملا مرموز و به شدت جذاب

اگر در یک میهمانی لباسی سر تا پا مشکی داشته باشید اصطلاحا استایل شما مونوکروم است . این استایل برای تمام مراسم ها مناسب نیست و شاید همه پسند نباشد . پس لازم است هنگام پوشیدن این ست لباس دقت کافی را به کار ببرید و لازم است نکته بسیار مهمی را فراموش نکنید که در این استایل اجازه استفاده کردن از اکسسوری به جز کراوات و پوشت به رنگ مشکی و گیره کراوات را نخواهید داشت .

پیراهن صورتی

رنگی جوان پسندانه و ملیح که کمی سخت با کت و شلوار ست میشود . اما نتیجه بسیار جذاب و جالبی دارد . در انتخاب اکسسوری هایی مانند کراوات از رنگ های صورتی ، زرشکی ، آبی تیره و مشکی استفاده کنید .

پیراهن طوسی

طوسی رنگی است خنثی و انتخاب افراد محتاط و محافظه کار است و به خوبی با تمامی رنگ ها ست میشود . پیشنهاد میکنیم با این کت و شلوار ، پوشت و کراواتی به رنگ مشکی یا نوک مدادی استفاده کنید .

جالب است بخوانید  6 راز خوشتیپی سلبریتی ها

پیراهن بنفش

بنفش رنگی است پر انرژی و پر از جسارت که مناسب افراد پر هیجان و ریسک پذیر است . شما میتوانید هنگام پوشیدن کت و شلوار مشکی از تناژهای مختلف این رنگ استفاده کنید . رنگ های ارغوانی ، شرابی و مشکی انتخاب های مناسبی برای انتخاب اکسسوری ها هستند .

کت و شلوار را کجا بپوشیم ؟

مقاله قبلی

تاکسیدو انتخاب خوش تیپ ترین ها

مقاله بعدی

شما همچنین ممکن است دوست داشته باشید

نظرات

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر در استایل