ست کت و شلوار با کفش

کت و شلوار از آن دست لباس هایی است که کوچک ترین جزئیات در ست کردن آن نقش دارد و بسیار مهم است. یکی از مهم ترین آیتم ها برای ست کردن کت و شلوار مردانه، کفش است. هنگام خرید کت و شلوار و ست کردن آن با کفش رسمی مردانه یک انتخاب نادرست میتواند کل استایل شما را تحت تاثیر قرار دهد. این اشتباه میتواند در انتخاب مدل نادرست و یا در انتخاب رنگ ناهماهنگ باشد. این گونه ممکن است مجبور باشید برای انتخاب صحیح یک کفش مناسب در بازار و یا اینترنت تا مدت ها مشغول جست و جو باشید. اما آن چه در این مقاله بررسی می کنیم راهنمای انتخاب کفش مناسب با کت و شلوار است. بدین نحو شما میتوانید با خیال آسوده کفش مورد نظر خود را انتخاب کنید و با کت و شلوار خود ست کنید.

انتخاب مدل کفش رسمی مردانه

زیاد نیست تعداد مدل کفش هایی که با کت و شلوار مردانه رسمی ست بشود. این بدین معنی است که شما مجاز به انتخاب چند مدل محدود هستید. اما رایج ترین کفش های رسمی به ترتیب کفش مردانه چرمی آکسفورد به رنگ مشکی، کفش مردانه چرمی دربی به رنگ قهوه ای، کفش مردانه بروژ به رنگ عسلی، کفش مانک استرپ به رنگ شتری، کفش بدون بند زرشکی و چوکای جیر می باشند.

همانطور که متوجه شدید رنگ کفش از درجه اهمیت بیشتری نسبت به مدل کفش برخوردار است. پس با توجه به رنگ کت و شلوار خود مناسب ترین رنگ کفش را انتخاب کنید.

جالب است بخوانید  آیتم های پراهمیت در شیک پوشی آقایان

ست کفش های رسمی و رنگ کت و شلوار

مناسب ترین رنگ کفش برای ست کردن با کت و شلوار مشکی

رنگ مشکی برای ست کردن کت و شلوار رسمی ترین رنگ به شمار می رود. چون در بالا ترین درجه رسمیت قرار دارد . پس برای افرادی که در موقعیت کاملا رسمی قرار دارند مانند کارمندان ادارات دولتی و مدیر عامل های شرکت های معتبر خصوصی و دولتی اولین و آخرین انتخاب به شمار میرود. این نکته را بدانید که کت و شلوار مشکی در تمام مکان های رسمی رایج است.

هم چنین در ست کردن این کت و شلوار با کفش رسمی باید بدانید که کت و شلوار مشکی تنها و فقط با کفش مشکی ست می شود. البته نا گفته نماند که اگر در مواقع غیر رسمی از کت و شلوار مشکی استفاده کنید استثنائا می توانید از کفش چرمی خاکستری یا طوسی استفاده کنید. بدین گونه تنها اختیار شما در انتخاب مدل کفش خواهد بود که بهترین مدل برای انتخاب کفش آکسفورد می‌باشد.

ست کت و شلوار مشکی و کفش _ من استایل

کت و شلوار سرمه ای را با چه رنگ  کفشی ست کنیم؟

کت و شلوار سرمه ای در میان مردان ایرانی رایج ترین کت و شلوار است. از این رو بسیاری از کارمندان ادارات و شرکت ها این رنگ کت و شلوار را می پوشند. همانطور که پیداست این رنگ در صدر انتخاب اکثریت قرار دارد اما در درجه رسمیت در رتبه دوم بعد از رنگ مشکی جای میگیرد. علت محبوبیت این رنگ کت وشلوار این است که به راحتی با آیتم های بسیاری ست می شود و از ترکیب پذیری بالایی برخوردار است.

جالب است بخوانید  کت و شلوار را کجا بپوشیم ؟

کت و شلوار سرمه ای با کفش های رسمی به ترتیب  با رنگ های مشکی، قهوه ای، عسلی، آبی دارک بلو و زرشکی ست میشود.

ست کت و شلوار سرمه ای و کفش _ من استایل

کت و شلوار طوسی با چه رنگ کفش هایی ست می شود؟

در رده سوم محبوب ترین و پر کاربردترین کت و شلوارهای مردانه رسمی، کت و شلوار طوسی قرار دارد. همانند کت و شلوار سرمه ای این کت و شلوار نیز با بسیاری از رنگ ها ترکیب میشود.  هر چند کت و شلوار طوسی در مقایسه با کت وشلوار سرمه ای از رسمیت کمتری برخوردار است اما هر دو رنگ آن یعنی رنگ طوسی روشن (عاج فیلی) و طوسی تیره (خاکستری) به اندازه رنگ سرمه ای کاربردی هستند.

با کت و شلوار طوسی کفش های رسمی در رنگ های مشکی، قهوه ای، عسلی و زرشکی ست می شوند.

ست کت وشلوار طوسی و رنگ کفش _ من استایل

رنگ کفش متناسب با کت و شلوار قهوه ای

در رده رسمیت سنجی کت و شلوار های مردانه کت و شلوار در رده آخر قرار میگیرد. هر چند این رنگ کت و شلوار در مقایسه با کت و شلوار هایی که در قبل بررسی کردیم از رسمیت کمتری برخوردار است اما هم چنان رسمی است. اما با این حال توصیه میکنیم در مکان هایی که رسمی بودن یک لزوم محسوب می شود از پوشیدن این رنگ کت و شلوار خودداری کنید.

کت و شلوار قهوه ای با کفش رسمی در رنگ های قهوه ای و زرشکی به خوبی ست می شود. باید توجه داشته باشید که رنگ کفش شما باید از رنگ کت و شلوار شما کمی تیره تر باشد یا در هر حال تفاوت رنگ داشته باشد. این نکته را فراموش نکنید که رنگ کت و شلوار نباید با رنگ کفش یکی باشد. به عنوان مثال کت و شلوار شتری با کفش قهوه ای رسمی ترکیب مناسبی می سازد.

جالب است بخوانید  مهم ترین آیتم های مردانه برای شیک پوشی آقایان

ست کت و شلوار قهوه ای و کفش _ من استایل

رنگ کفش متناسب با کت و شلوار سفید

اما در اخر یک کت و شلوار کاملا غیر رسمی مردانه را بررسی میکنیم. این رنگ کت و شلوار هم در دسته کت و شلوارهای رسمی جای میگیرد و هم در رده کت و شلوارهای غیر رسمی: کت و شلوار سفید

در انتخاب کت و شلوار به رنگ سفید بایستی دقت فراوانی بکنید چرا که کاربرد رنگ سفید هم در کفش مجلسی مردانه و هم در کت و شلوار بسیار کم است یعنی تعداد مکان هایی که قابلت پوشیدن کت و شلوار سفید به همراه کفش سفید مردانه وجود داشته باشد بسیار کم است .ممکن است  تعداد دفعاتی که کت و شلوار سفید می پوشید به شمار انگشتان دو دست نرسد . اما این را بدانید که رنگ سفید میتواند انتخاب خاص و جسورانه برای لباس دامادی باشد . نا گفته نماند که با کت و شلوار سفید فقط میتوان کفش رسمی به رنگ سفید یا مشکی میتوان پوشید.

ست کت و شلوار سفید وکفش _ من استایل

 

مونوکروم و مینیمال: تفاوت ها و شباهت ها

مقاله قبلی

بررسی رسمی بودن کفش چرم قهوه ای و کفش چرم مشکی

مقاله بعدی

شما همچنین ممکن است دوست داشته باشید

نظرات

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر در کت شلوار