ست کت و شلوار جلیقه من استایل

کت و شلوار سه تکه از جلوه جذاب تر و شیک تری برخوردارند که به علت داشتن جلیقه ، ایرادات فرم بالا تنه را می پوشانند . دلیل محبوبیت این مدل کت و شلوار نیز همین مساله است . اگر در لیست خرید کت و شلوار سه تکه به چشم میخورد در اولین فرصت آن را به اولویت خرید تبدیل کنید و برای دانستن اصول پوشیدن کت وشلوار سه تکه با ما همراه باشید .

کمتر زمانی ممکن است در طول روز مردی از این مدل کت و شلوار استفاده کند . به همین دلیل کم پیش می آید در خیابان و مکان های عمومی مردی را ببینیم که کت و شلوار ۳ تکه پوشیده باشد . اما آنچه واضح است این است که این کت و شلوار نواقص استایل شما را از بین برده و شما را متفاوت تر و جذاب تر از کت و شلوار معمولی نمایش دهد .

خبر خوب اینکه هرگاه تصمیم بگیرید از این مدل کت وشلوار استفاده کنید قطعا تصمیم درستی برای اصلاح ساختار استایل خود گرفته اید . البته در انتخاب مدل و طرح و رنگ آن باید بسیار دقت کنید زیرا همه مدل ها نمیتوانند شما را خوش تیپ نشان دهند و مانند تمامی مدل های کت و شلوار محدودیت های خاص خود را دارد و جهت زیبایی و هماهنگی هر چه تمام تر باید نکاتی را به دقت رعایت کنید .

منظور از کت و شلوار ۳ تکه کت و شلواری است که یک عضو جدید در مجموعه خود دارد . این عضو جدید جلیقه نام دارد . از رسمی ترین مدل های کت و شلوار همین مدل کت و شلوار و جلیقه است . اگر انتخاب شما کت و شلوار رسمی است جلیقه باید دقیقا هم رنگ و هم جنس کت و شلوار باشد . اما اگر تمایل دارید استایلی کژوال داشته باشید بهتر است از جلیقه ای با فرم و طرح متفاوت استفاده کنید .

جالب است بخوانید  5 آیتم مهم و موثر در قیمت نهایی یک کت و شلوار

در هر صورتی هر مدلی مناسب است و شما بر حسب تمایل شخصی خود باید انتخاب کنید که کدام مدل را می‍‌پسندید . البته محل استفاده از لباس هم در انتخاب مدل بسیار مهم است . اگر به تازگی به این مدل علاقه‌مند شده‌اید پیشنهاد ما این است که از کت و شلوار و جلیقه هم رنگ استفاده کنید تا آداب پوشیبدنو ست کردن این مدل کت و شلوار را آهسته آهسته فرا بگیرید .

جلیقه از یک معماری کلاسیک برخوردار است اما میتوان برای دوخت و پارچه آن انتخابی مدرن داشت .

 

جلیقه سفید مردانه من استایل

پوشیدن کت و شلوار سه تکه

طبیعی است که تمام جزئیات در استایل و شیک پوشی مهم و غیر قابل اغماض هستند . از این رو حتی دکمه های کت و شلوار و جلیقه را باید بر اساس اصول ببندید . اگر با اصول پوشیدن جلیقه آشنا نیستید تا آخر با ما همراه باشید

همواره آخرین دکمه جلیقه باید باز باشد .

هنگام پوشیدن جلیقه نباید کمربند داشته باشید .

جلیقه نباید با کمر شلوار فاصله زیادی داشته باشد بلکه باید روی حلقه های شلوار قرار بگیرد .

کت و شلوار سه تکه برای چه مکان هایی مناسب است ؟

ست کردن کت و شلوار کار آسانی نیست زیرا قوانین و اصول زیادی دارد که اگر هرروزه استفاده شوند خسته کننده بنظر خواهند رسید . لذا این ترکیب مناسب استایل هرروزه نیست . اما شما نباید این فکر را بکنید که کت و شلوار سه تکه غیر قابل پوشیدن است . لذا در ادامه مکان هایی که میتوانید کت و شلوار سه تکه بپوشید را بررسی میکنیم .

مراسم عروسی

جالب است بخوانید  10 قانون اساسی در خوش استایلی آقایان

این مدل بیشترین استفاده را در جشن عروسی دارد . شک نکنید با این این استایل بهترین و زیباترین مرد میهمانی خواهید شد . بر اساس سن میتوانید از پارچه های ساده وچهارخانه و راه راه استفاده کنید . واضح است که رنگ های سرمه ای ، دودی ، طوسی و خاکستری مناسب ترین رنگ ها برای این مدل جذاب است . هم چنین رنگ های آبی روشن و سرمه ای باعث جذابیت و طراوت لباس میشود .

هنگام انتخاب دیگر اجزا مانند کفش دقت کنید که باید استایل و ساختار را با هم داشته باشید . از این رو سعی کنید کمتر از کفش های کلاسیک استفاده کنید و به کفش های مدرن تر مانند کالج و لوفر روی بیاورید .

خاص ترین رنگ این مدل کت و شلوار رنگ سفید است که در ابتدا در اندام دیوید گندی جذاب جلوه ای بسیار خاص و شیک داشت و به سرعت همه علاقه مند به این رنگ در این مدل شدند . دیوید گندی یک مرد معجزه‌گر است . همه لباس ها در تن او کاملا متفاوت و اندازه و شیک هستند اما این لباس با دیگر لباس های جذاب دیوید متفاوت است و او را کاملا جادویی نشان میدهد . البته دقت کنید اگر رنگ مورد نظر شما برای این مدل ، سفید است حتما از رنگ های روشن برای دیگر اجزا استفاده کنید . رنگ های صورتی پاستلی و آبی آکوآمارین است . اکسسوری مناسب برای این رنگ و مدل پاپیون و پوشت و عینک است .

محل کار

اگر تمایل دارید ازکت و شلوار سه تکه در محل کار خود استفاده کنید از شما درخواست میکنیم برای راحتی بیشتر از اکسسوری ها استفاده نکنید و از کت و شلوار ساده و هم رنگ استفاده کنید . پیشنهاد ما رنگ های طوسی و خاکستری و سرمه ای است . اما غالب ترین رنگ مشکی مرموز و جذاب است . کت و شلوار و جلیقه مشکی را میتوان در همه موقعیت ها پوشید . زیرا در همه جای دنیا شناخته شده است و بعید میدانم مکانی وجود داشته باشد که این مدل برای آن مناسب و کافی نباشد .

جالب است بخوانید  چگونه کت بلیزر را با تی شرت ست کنیم؟

حال که اقدام کرده اید کت و شلوار و جلیقه را برای مکتنهای رسمی انتخاب کنید ابتدا با قوانین مربوط به آن را با ما فرا بگیرید . همانطور که در قبل گفتیم آخرین دکمه را همواره باز بگذارید . جوراب ساق دار بپوشید . جلیقه دقیقا  باید تا کمر شلوار باشد در غیر این صورت استاندارد نیست . در رنگ کیف و کفش دقت کنید . اندازه خروجی پیراهن از آستین را کنترل کنید تا بیشتر از نیم اینچ نباشد و نکته آخر اینکه کت و شلوار ۳ تکه کاملا اندازه سایز شما باشد .

راهنمای خرید شلوار مردانه

مقاله قبلی

کت و شلوار را کجا بپوشیم ؟

مقاله بعدی

شما همچنین ممکن است دوست داشته باشید

نظرات

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر در استایل