شلوار کتان مردانه من استایل

بخش عمده ای از خوش استایلی آقایان به نحوه انتخاب لباس مربوط است. بدین معنی که اگر شما بدانید چه لباسی انتخاب کنید و آن را با چه لباس هایی هماهنگ کنید قطعا به بهترین تیپ خود نزدیک خواهید شد.

برای بسیاری از آقایان جای سوال وجود دارد که مردان چگونه لباس های خود را انتخاب میکنند؟ بر چه اساسی؟ و چگونه آن ها را ست میکنند که استایل شیکی دارند؟

اما نکته اینجاست که شما نیز با رعایت نکاتی ساده می توانید هارمونی را به استایل خود هدیه دهید و به استایل ایده آل  مردانه خود نزدیک شوید.

اما شیک پوشی لزوما فقط انتخاب صحیح لباس نیست بلکه رعایت جزییات و نکات ساده که عموما دور از چشم میماند باعث می شود که شما متمایز از دیگر آقایان شوید و این تمایز باعث جذاب تر نشان دادن شما بشود.

جزییات تاثیر بسیار مهمی روی استایل نهایی شما خواهند داشت . از اکسسوری ها گرفته تا لباس های کوچک مثل جوراب

جوراب هر چند برای بانوان بخش مهمی از مد ولباس محسوب میشود و از المان های تاثیرگذار در طراحی مد و لباس مردانه است . اما بر خلاف تصور جوراب آنقدر که آقایان فکر میکنند بی اهمیت و بی ارزش است بی اهمیت نیست . بلکه از کارکرد اساسی برخوردار است. تصور کنید در یک میهمانی هستید، کمی خم می شوید و پاهای بدون جوراب شما دیده می شود و تمام !

همه زحمات شما برای منحصر به فرد و جذاب به نظر رسیدن شما به هدر رفت. زیرا شما اینگونه خود را فردی بی نزاکت و به دور از اصول لباس پوشیدن نشان داده اید.

جالب است بخوانید  جدید ترین قوانینی که باید در پوشیدن کت و شلوار مردانه رعایت کنید!

البته اگر آقایانی که به شلوارهای کوتاه علاقه دارند لزومی به پوشیدن جوراب بلند نیست . بلکه انتخاب درست جوراب و رنگ آن از اهمیت بالاتری تا اندازه جوراب برخوردار است.

لذا در هر صورت به همه آقایان توصیه میشود که اگر میخواهند به عنوان مردی جذاب و خوش تیپ شناخته شوند از پوشیدن جوراب های رنگی خودداری کنند.

عموما استایل آقایان در کراسم های مختلف رسمی است. انتخاب جزییات ناهماهنگ تمام استایل شما را تحت تاثیر قرار داده و تخریب میکند. این کار به قدری تاثیر منفی بر روی استایل مردان ایجاد میکند که حتی مانکن های مرد را هم نیز با جوراب های رنگی نمیبینیم

لباس های یک مرد جذاب من استایل

اما جوراب را کجا بپوشیم؟

جوراب در استایل رسمی همواره باید با رنگ شلوار ست بشود.بلند باشد و از جنس نخ باشد تا پا ها سریع بوی عرق ندهد. جوراب را هنگامی که کفش رسمی دارید باید بپوشید

اما جوراب را کجا نپوشیم؟

هنگامی که صندل تابستانی به پا دارید از پوشیدن جوراب خودداری کنید. هم چنین هنگامی که دمپایی ساحلی به پا دارید .

این را به خاطر داشته باشید که جوراب در street style  معنا ندارد. البته در summer street style اگر میخواهید پاهایتان پوشیده باشد بهتر است کفش جلو بسته مانند لوفر بپوشید و جوراب هم نپوشید. یا جوراب مخصوص کالج بپوشید.

و نکته مهم دیگر این است که مردان خوش پوش و جذاب هیچ گاه در  beach style  و street style  جوراب هیا نیمه بلند را با شلوارک نمی پوشند. لذا شما هم اگر میخواهید مردی جذاب وخوش استایل باشید باید از پوشیدن جوراب های رنگی و بلند با شلوارک خودداری کنید.

جالب است بخوانید  ژیله; آیتم خوش استایلی برای پاییز

هماهنگی رنگ کفش و کیف و کمربند

این سه آیتم تقریبا کوچک اما بسیار مهم و تاثیرگذار هستند. این را خوب است بدانید که کفش اولین آیتمی است که باعث میشود شما در ذهن دیگران فردی جنتلمن و جذاب به نظر برسید و بر اساس آن قضاوت می شوید. همواره در cat walk ها و fashion show  ها دیده ایم که مدل های مرد را با کمربند وکفش و کیف ست دیده ایم . بر اساس فرمول RGBمتناسب یا همرنگ هم هستند. بدین معنی اصلا دلیلی ندارد که کفش قهوه ای سوخته را با کمربند سفید ست کنید. بلکه همه اجزا باید با یک دیگر در هارمونی باشند در غیر این صورت حس خوبی در ذهن مخاطب ایجاد نمی شود.

برای پیش گیری از این مساله میتوانید همواره کیف وکفش و کمربند خود را به صورت ست بگیرید.

رابطه تناسب اندام با تناسب لباس

تمام المان های ظاهری شما اعم از قد و وزن و رنگ نوع استخوان بندی و فرم بدن در انتخاب لباس ها و در نتیجه استایل زیبا اثر فوث العاده ای دارند. اگر یکی از این فاکتور ها مورد توجه واقع نشود یا در بهترین حالت خود قرار نگیرد. استایل شما به چشم نخواهد آمد.

هم چنین شما باید لباسی را انتخاب کنید ک متناسب بافرم بدنتان باشد.

به عنوان مثال اگر جزء دسته سایز بزرگ ها هستید

به علت توده چربی دور گلو نباید از لباس های یقی اسکی بپوشید زیرا شما را گرد نشان میدهند. هم چنین کمربند نیز به جمع تر دیده شدن شما کمک خواهد کرد وهمینطور از پوشیدن لباسهای چهارخانه یا راه راه افقی خودداری کنید زیرا با اغراق میتوانم بگویم که دو سایز بزرگتذ دیده می شوید.

جالب است بخوانید  راهنمای انتخاب شلوار جین مخصوص آقایان چاق و لاغر

در انتخاب کت نیز سعی کنید که هرگز کت های دو چاک نپوشید زیرا این کت ها به حجم چاقی شکمی شما خواهند افزوز. لذا باید شما از کت های بدون چاک یا تک چاک استفاده کنید.

اگر لاغر هستید

ممکن است فکر کنید حالا که لاغر هستید مجازید هر لباسی را انتخاب کنید. اما اشتباه میکنید. شما در هر سایزی لباس متناسب با سایز و اندازه خودتان را انتخاب کنید. هم چنین مدل های راه راه عمودی و استایل مونوکروم نیز برای شما مناسب نیست و برای این که  لاغری خود را پنهان کنید باید از دو یا چند رنگ متضاد استفاده کنید.

اگر کوتاه قامت هستید

بیشترین تمرکز شما باید بر روی کفش باشد. در نهایت دقت کفشی را انتخاب کنید که چند سانت پاشنه مخفی داشته باشد.

هم چنین سعی کنید لباس هایی که طرح های درشت دارند را انتخاب کنید

لباس هایی با طرح های ریز برای شما مناسب تر هستند.

ناگفته نماند که لباس هایی با راه راه عمودی باعث می شود که قد بلند تر دیده شوید هم چنین از اثر کراوات نیز غافل نشوید.

چگونه یک کت و شلوار مناسب برای فصل تابستان انتخاب کنیم؟

مقاله قبلی

چگونه در تابستان خوش تیپ باشیم؟

مقاله بعدی

شما همچنین ممکن است دوست داشته باشید

نظرات

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر در استایل