شلوار کتان رنگیمن استایل

شلوار کتان مردانه همواره جزو گزینه های اصلی بوده است و یک آیتم ضروری در استایل آقایان هستند. شلوار کتان مردانه برای بسیاری از استایل ها از جمله  استایل های کژوال و روزمره  انتخاب مناسبی است. این شلوارها کارایی زیادی دارند و در عین حال شیک و جذاب نیز هستند، از این رو برای استایل های رسمی نیز بسیار جذاب و کارا می باشد. اما ست کردن شلوار کتان مردانه مناسب، می تواند یک چالش باشد. خصوصا برای افرادی که زمان زیادی است شلوار جین می پوشند. در این مقاله، با نکاتی برای انتخاب مناسب ترین شلوار مردانه کتان و روش های ست کردن آن با شما همراه خواهیم بود.

امروز سبک خاصی از شلوار میان آقایان شیک پوش جا افتاده است. سبکی جدید و نوآورانه از شلوار کتان. این شلوارها که تقریبا کوتاه تر از شلوار های عادی دیگر هستند و رنگ های بسیار متنوع و زیبایی دارند به سرعت تمام بازار را فرا گرفت. این شلوار ها در زمان کوتاهی محبوبیت زیادی میان مردان جوان پیدا کردند، زیرا استایلی کاملا متفاوت و جذاب را پدید می آورند .

رنگ شلوار کتان

نکته بعدی در انتخاب شلوار کتان رنگ است. رنگ بسیار مهم است؛ اما انتخاب شلوارهای مناسب اندام، در اولویت قرار دارد. پس همیشه بر اساس فرم اندام خود شلوار کتان انتخاب کنید.

شلوارهای کتان فیت همیشه جذاب هستند.انتخاب شلوار کتان مردانه متناسب، به افزایش قد شما کمک خواهد کرد و همچنین با پیراهن های دکمه دار که درون شلوار قرار می گیرند، ترکیب بسیار مناسبی می سازد. همچنین ست این استایل خیلی ساده می باشد.

جالب است بخوانید  راهنمای خرید شلوار مردانه

شما میتوانید لبه شلوار خود را به صورت پاکتی تا بزنید تا ظاهری با پرستیژ تر داشته باشید. افزون بر این می توانید در لبه پایینی شلوار کتان خود، دکمه بگذارید تا با کفش های شما ست شود. خوب است بدانید که شلوارهای کوتاه می توانند جذاب باشند. شلوار کتان مردانه من استایل

رنگ خاکی، رنگی است که مناسب موقعیت های بسیاری می باشد. این شلوار با رنگ های خاکستری، قهوه ای و سفید بسیار زیبا به نظر می رسد.به تن کردن یک بلوز سفید به همراه این شلوار برای روز های گرم تابستانی بسیار مناسب می باشد.

به تن کردن رنگ قرمز این شلوار ها با یک پیراهن طرح دار و حتی یک پیراهن ساده سفید، برای تعطیلات و یا آخر هفته بسیار عالی است.

رنگ آبی و هم چنین سایه روشن این رنگ، با اکثر رنگ های دیگر ست می شود. این رنگ سبک کلاسیک را

بیشتر از رنگ های دیگر حفظ کرده است.

شلوار‌های کتان در بین مردان ایرانی محبوبیت فوق العاده ای دارد. این شلوار‌ها از شلوار‌های جین رسمی‌تر هستند. آقایان در همه رده‌های سنی می‌توانند از آن‌ها استفاده کنند. در سال ۲۰۱۹ جدیدی از شلوار‌ کتان مردانه روانه بازار شده است. جالب‌ترین‌های مدل شلوار‌ کتان مردانه امسال، شلوار مام استایل مردانه و شلوار اسکینی مردانه است.

شلوار کتان رنگی مردانه

شلوار‌های کتان رنگی چند سالی است که مد شده است و بیشتر علاقمندان به این مدل مردان جوان هستند. در سال ۲۰۱۹ نیز مدل‌های جالب و شیکی از این سری از شلوار‌ها طراحی شده است.

شلوار کتان من استایل

شلوار کتان سبز و ارتشی

شلوار‌های کتان سبز و شلوار‌های چریکی در سال ۲۰۱۹ مد شده است و مدل های فراوانی از این شلوار‌ها را برندها در کالکشن خود افزوده بودند .

جالب است بخوانید  اصول انتخاب شلوار مردانه

شلوار کتان سبز من استایل

شلوار‌های کتان مردانه رنگ خنثی

شلوار‌های کتان به رنگ‌های سفید، خاکی، خاکستری و بژ از جمله شلوار‌هایی است که همه آقایان در هر سن و سالی می‌توانند از آن استفاده کنند.

شلوارکتان کرمی من استایل

شلوار کتان مشکی و سرمه‌ای

شلوار‌های کتان مشکی و سرمه‌ای هم از دیگر شلوار‌های پرطرفدار در بین مردان ایرانی است.

شلوار کتان سرمه ای من استایل

 

کراوات و پاپیون؛ بررسی تفاوت جایگاه استفاده از این دو اکسسوری محبوب

مقاله قبلی

۱۰ قانون اساسی در خوش استایلی آقایان

مقاله بعدی

شما همچنین ممکن است دوست داشته باشید

نظرات

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر در شلوار مردانه