استایل روزمره من استایل

اولین روز کاری برای همه بسیار هیجان انگیز است . زیرا آغاز استقلال مالی و رشد توانایی های فردی است . همه آقایان دوست دارند در روز اول کاری خود را مشتاق به کار نشان دهند . یکی از راه های مشتاق نشان دادن، پوشیدن لباس مناسب برای محل کار است . اما روز اول کاری روز پر استرس و پر هیجان است و ممکن است شما کمی در انتخاب لباس گیج شوید . واضح است که در روز اول کاری نمیتوانید وقت بسیاری را برای انتخاب لباس اختصاص دهید . لطفا با ما همراه باشید تا با راهنمایی در مورد لباس روز اول کاری از استرس و نگرانی خود بکاهید .

هرمکانی لباس مناسب خود را میطلبد ، محل کار نیز از این قاعده مستثنا نیست .حجم فشار استرس روز اول قطعا بالا است . اما شما باید تلاش کنید که ارامش خود را حفظ کرده و از استرس خود بکاهید .

لباسی که در روز اول کاری میپوشید هر چیزی که باشد باید نشان دهنده وقار و متانت و هم چنین حرفه ای بودن شما باشد . لباس های ساده و بدون طرح بهترین انتخاب برای اولین روز کاری هستند .

ابتدا شما باید بدانید  که محیط محل کار شما چگونه است ؟

همه کارکنان ملزم به پوشیدن لباس فرم هستند؟

آیا شما میتوانید آزادانه لباس خود را حفظ کنید ؟

اگر که لباس فرم خاصی به شما معرفی شده است که جای نگرانی و استرس نیست . اما اگر میتوانید آزادانه لباس بپوشید میتوانید استایل روزانه رسمی خود را بپوشید تا راحت‎تر باشید و از میزان استرس خود بکاهید .

جالب است بخوانید  آیا با نحوه شست و شو و نگهداری از کت و شلوار آشنا هستید؟

اگر محیط رسمی است ولی شما ملزم به پوشیدن لباس خاصی نیستید بهتر است که در پوشش خود دقت لازم را به کار ببرید . زیرا دیگران شما را بر اساس لباس شما قضاوت خواهند کرد .

تیپ روز اول کاری من استایل

اجازه دهید با شما صادق باشم , اگر به دنبال یک انتخاب هوشمندانه هستید که دیگران را تحت تاثیر قرار دهید بهترین انتخاب کت و شلوار های مدرن است .

کت و شلوار رسمی و مدرن مناسب موقعیت های رسمی است و نشان از اعتماد به نفس شما دارد . کت و شلوار باعث وزین و منظم به نظر رسیدن شما خواهد شد . پس در انتخاب آن تعلل و درنگ نکنید . همانطور که میدانید و قبلا به آن اشاره شد  بهترین کت و شلوار برای محل کار کت و شلوار مشکی به همراه پیراهن سفید است . از کت و شلوار سرمه ای به همراه پیراهن آبی آسمانی نباید غافل شد  که این مدل هم زمان مدرن و رسمی است . اگر انتخاب شما کت و شلوار سرمه ای است صبر نکنید و همان را بپوشید .

خوب است بدانید در لباس رسمی کاری تنها اکسسوری رایج کراوات است. کراوات باید مطابق تم کلی لباس باشد و رنگ آن از پیراهن تیره تر بوده و مینیمال طراحی شده باشد و به درستی بسته شده باشد .

در روز اول کاری سعی کنید از کفش های چرمی ساده اکسفورد که کاملا واکس خورده و تمیز هستند استفاده کنید . ناگفته نماند که این مدل کفش برای کار های رسمی مناسب است اما اگر فکر میکنید میتوانید استایل آزادانه و راحت تری داشته باشید پیشنهاد ما کالج یا کتانی است .

جالب است بخوانید  6 راز خوشتیپی سلبریتی ها

به گفته طراحان استایل اگر بخواهید در روز اول کاری خود لباس راحت تر و کژوال تری را داشته باشید و هم چنین شیک و خوش استایل باشید ترکیب یک پیراهن رنگی ساده و شلوار جین ترجیحا مشکی به همراه کفش کالج یک پیشنهاد معرکه است /از طرف گراد به شما است .

شما میتوانید با این ترکیب روحیه جوان و جسور خود را به همراه حرفه ای بودن به نمایش بگذارید تا اینگونه به خوبی بتوانید با محیط محل کار خود و همکارانتان ارتباط برقرار کنید و در روز اول کاری خود احساس راحتی کنید .

پیراهن ساده و شلوار مشکی ساده نیز میتواند یک گزینه خوب برای شما باشد ، اگر بخواهید که ساده ، تمیز و جذاب به نظر برسید . این استایل دل نشین و زیبا را میتوانید در روزهای دیگر کاری هم بپوشید . به این شرط که پیراهن و شلوار شما کاملا سایز شما مناسب باشد و در قسمت بازو و سینه تنگ نباشد . توجه داشته باشید که هنگام پوشیدن پیراهن در محل کار باید بدانید که هیچ گاه دکمه های پیراهن را باز نگذارید . این کار مخصوصا در حضور کارمندان خانم نشانه بی ادبی است و مناسب محل کار نیست و جلوه مناسبی ندارد .

در انتخاب رنگ ها میتوانید به همه طیف های رنگی روشن و ملیح فکر کنید ورنگ هایی مانند کرم ، آبی آسمانی ، شیری و صورتی را در نظر داشته باشید.

خوب است بدانید بر خلاف رنگ پیراهن در انتخاب رنگ شلوار کمی محدودیت دارید و نمیتوانید از همه رنگ های انتخاب کنید و طیف های تیره مانند مشکی ، قهوه ای ، خاکستری و سرمه ای مناسب شما هستند .

جالب است بخوانید  بررسی نکات مهم در انتخاب یک شلوار عالی و درجه یک

این رنگ ها کنتراست مناسبی به هنگام ترکیب شدن با رنگ های روشن دارند .

دقت داشته باشید که شلوار نباید بقدری کوتاه باشد که ساق پا یا جوراب دیده شود هم چنین به قدری بلند باشد که برروی زمین کشیده شود و کثیف شود و باعث نامرتب به نظر رسیدن شما شود . خوب است بدانید که در محل کار نمیتوانید شلواری غیر از راسته بپوشید . در انتخاب کفش بهتر است بهتر است کفش براق هم رنگ شلوار تعیین کنید مناسب با استایلتان و با کمربند خود ست کنید .

اگر در روزهای گرم سال به سر میبرید ، تی شرت های نخی خنک رنگی به همراه جین آبی را مد نظر داشته باشید . اما اگر در گذر روزهای کوتاه پاییز و زمستان هستید پیشنهاد ما به شما یک کت قهوه ای یا عسلی  با جنس فتر یا جیر با بوت هم رنگ میتواند استایل کلاسیک جالبی را برای شما ایجاد کند . اگر مایل به استفاده از کت یا اور کت نیستید ، ژاکت یا بافت هم میتوانید روی لباستان استفاده کنید .

۳ استایل جذاب با جلیقه مردانه

مقاله قبلی

آیتم های پراهمیت در شیک پوشی آقایان

مقاله بعدی

شما همچنین ممکن است دوست داشته باشید

نظرات

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر در استایل