اورکت مردانه من استایل

 

بسیاری از آقایان تا حرف از پاییز می شود به فکر پوشیدن لباس های مردانه می افتند که بتوانند در هوای غیر قابل پیش بینی پاییز هم گرم باشند هم آنقدر احساس گرما نکنند. پاییز فصلی است که روزهای تقریبا گرم و صبح ها و غروب های سردی دارد و پوشاک آقایان در این فصل اهمیت زیادی دارد. از نظر ما پاییز و زمستان فصلی است که آقایان می توانند خوشتیپ ترین باشند زیرا استایل های پاییز و زمستان بسیار زیبا است. شاید شما هم با ما هم عقیده باشید. اما رفته رفته شهریور هم تمام می شود و به سمت پاییز می رویم و نوبت به آن رسیده که لباس های شیک پاییزی خود را از میان پوشاک مردانه خود جایگزین لباس های گرم تابستانه کنیم.

اما یکی از پوشاک آقایان که همیشه در پاییز و زمستان  از آن ها استفاده می کنند کاپشن است ما امروز در این مقاله ای که شما می خوانید می خواهیم شما را با کاپشن های پاییزی که مد امسال است آشنا کنیم.

کت پاییزه مردانه من استایل

چند مدل کاپشن جدید برای پاییز امسال آقایان :

یکی از پوشاک آقایان که امسال برای مردان مد شده است کت های پاییزی هستند . کت های پاییزی مدل خاصی از کت ها هستند که نه خیلی نازک هستند که شما در غروب ها و صبح های سرد پاییزی احساس سرما کنید و نه مثل کت‌های زمستانی خیلی ضخیم و پفی هستند که شما نتوانید گرمای ظهر پاییز را تحمل کنید. کت پاییزی معمولا چیزی مابین این دو هستند. رنگ‌هایی که پاییز امسال برای کت‌های پاییزی ترند شده‌اند، رنگ هایی هستند که مشابه با جواهرات هستند.

اما نوبت به جنس پارچه های کت های پاییزی امسال میرسه امسال کت های که مد شده اند از جین، چرم مصنوعی، جیر بسیار نرم، و کتان ضخیم و محکم هستند که شما آقایان هر کدام را بنابر سلیقه خود انتخاب کنید باز هم خوشتیپ هستید. این کت ها به گونه ای هستند که شما نگران ست کردن نیستید و معمولا با همه چی ست می شوند شما می توانید این مدل کت‌ها با سوئیت‌شرت مخملی و پیراهن چهارخانه تا لباس‌های تنگ بافتنی و شلوار جین ست کنید و یک استایل بسیار زیبای پاییزی داشته باشید.

جالب است بخوانید  مهم ترین آیتم های مردانه برای شیک پوشی آقایان

یک کت چرم مدرن :

کت های چرم از گذشته تا به امروز همیشه جز بهترین کت های پاییزی در میان پوشاک آقایان بوده اند و آقایان با این کت های همیشه استایلی خاص پیدا می کنند و به گونه ای یک استایل تمام عیار مردانه دارند. و به نظر همه پوشیدن کت های چرم علاوه بر اینکه به آقایان جذابیت می بخشد نشان دهنده شخصیت جالب و سلیقه خوب آن آقا است. البته انتخاب کت تک نشان دهنده با سلیقه بودن فرد در هر زمینه ای نیز هست.

حتی کت‌هایی که چرم آنها مصنوعی هست هم از این قاعده مستثنا نیستند. یعنی اگر مردی پول زیاد کت های چرم طبیعی را ندارد می تواند از کت های چرم مصنوعی استفاده کند و به استایل پاییزی خود جذابیت ببخشد.

بسیاری از جوانان فکر می کنند که کت های چرم فقط برای مردان سن دار است و آن ها هیچ وقت به سمت خرید این کت ها نمی روند اما باید بگوییم اشتباه نکنید زیرا شما می‌توانید با استفاده از یک کت چرمی مدرن، استایل‌های متفاوت و شیکی خلق کنید. کافی است آن را روی هر مدلی از لباس‌های خود بپوشید تا تیپ شما به یک تیپ غیر رسمی و جذاب تبدیل شود.

برای مثال، می‌توانید برای یک مناسبت غیر رسمی، کت چرم خود را با یک شلوار جین مام استایل و یک پیراهن چهارخانه ست کنید. همچنین، برای یک مناسبت کمی رسمی نیز می‌توانید کت چرمی خود را با یک پیراهن گیپور مشکی ست کنید و لذت ببرید.

اورکت پاییزی :

اورکت ها همیشه یکی از لباس های پر کاربرد مردانه در فصول سرد محسوب می شوند و یک اورکت پاییزی هم نیز در بهم زدن استایل های مردانه بسیار پر کاربرد است زیرا اورکت های پاییزی را معمولا با هر چیزی که می خواهید به راحتی می توانید ست کنید.

جالب است بخوانید  یک مرد جنتلمن چگونه رفتار میکند؟

اما این اورکت های همیشه با یک سری رنگ ها ترند پاییز می شوند که رنگ های پاییزی این اورکت ها در امسال کت های درخشان و جذاب هستند و این اورکت ها مد شده اند. رنگ هایی که امسال مد شده اند عبارتند از : قرمز مایل به سرخابی. یکی دیگر از رنگ‌های محبوب این مدل کت نیز رنگ سبز زیتونی و طرح ارتشی آن است.

چیزی که باعث می شود آقایان همیشه در پاییز از این اورکت ها استفاده کنند وزن بسیار سبک آن ها است ، وزن این اورکت‌ها نسبت به دیگر کت‌های پاییزی بسیار سبکتر است، همچنین  مدل این اورکت ها به گونه ای است که شما به راحتی با اجزاهای دیگر لباس خود می توانید ست کنید و هر بار استایل متفاوتی برای خود خلق کنید .

برای مثال، می‌توانید اورکت خود را برای یک مناسبت غیر رسمی با یک تیشرت نازک و یک شلوار لگ راحت ست کنید. یا برای یک مناسبت کمی رسمی، می‌توانید این مدل کت را با یک پیراهن کمی گشاد و یک جفت کفش کلاسیک ست کنید. اگر رنگ کت خود را یک رنگ تند انتخاب می‌کنید، بهتر است رنگ دیگر لباس‌هایی که قرار است با آن ست کنید را از رنگ‌هایی خنثی انتخاب کنید تا تعادل در استایلتان برقرار شود.

 

کاپشن مدل موتوری :

تاریخچه محبوبیت کت مدل موتور سواری به سال ۱۹۲۸ برمی‌گردد، یعنی زمانی که اولین مدل این کت با عنوان Perfecto طراحی شد . این مدل کاپشن ها از آن زمان تا به امروز هیچ وقت قدیمی نشده اند و همیشه بین آقایان محبوب بوده اند و اکثر آقایان همیشه این مدل را در خرید کاپشن الویت قرار می دهند . بسیاری از افراد به خاطر نام این مدل همیشه فکر می کنند فقط موتور سوارها این مدل را می پوشند اما اگر این گونه فکر می‌کنید، اشتباه می‌کنید.

جالب است بخوانید  بررسی مدل کت ها بر اساس یقه

این کاپشن های موتوری به گونه ای هستند که شما تقریبا آن را با هر لباسی می توانید ست کنید و استایلی شیک و منحصر به فرد خلق کنید.

اما امسال خبر خوبی که به طرفداران این کاپشن ها باید داد این است که فقط رنگ مشکی این کاپشن ها دیگر مد نیست و شما می توانید هر رنگی را که می خواهید از آن ها انتخاب کنید و بپوشید.

کاپشن های جیر :

یک کاپشن پاییزی مانند یک کت پاییزی از آن دسته از لباس هایی است که هیچ وقت از مد نمی افتد و آقایان می توانند همیشه در پاییز از آن استفاده کنند. این کت ها که کمی ضخیم شده اند باعث می شوند علاوه بر گرم ماندن در پاییز خوش پوش و خوش تیپ نیز باشید.

نتیجه گیری :

شما می توانید برای خوشتیپ شدن در پاییز و علاوه بر خوشتیپ بودن گرم بودن از انواع کت ها و کاپشن هایی که امسال در پاییز مد شده اند استفاده کنید و یک استایل پاییزی بسیار زیبا داشته باشید.

۶ آیتم ترکیب پذیرکژوال و رسمی روزمره

مقاله قبلی

کالج یا لوفر؟ مساله این است!

مقاله بعدی

شما همچنین ممکن است دوست داشته باشید

نظرات

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر در استایل