شلوار مردانه _ من استایل

کت های اسپرت و بافت های مجلسی ظریف، پیراهن هایی با طراحی منحصر به فرد. این ها لباس های شیکی هستند اما نکته مهم و قابل توجه این است که اینها به تنهایی دارای جذابیت نبوده.آنچه دارای اهمیت است این است که برای هماهنگی باید این لباس ها با شلوار مناسب ست شوند تا جذابیت و زیبایی تمام کننده ای داشته باشند. باید دقت داشت چرا که اینگونه است که اگر در انتخاب تیپ خود و هماهنگی آن شلوار مناسبی بر تن نکنید تمام استایل شما را بر هم میریزد و اینجاست که جذابیت خود را از دست میدهید چرا که هر چقدر هم که آن بلوز یا کت شیک و تمام عیار باشد باز هم با یک انتخاب نادرست شلوار زیبایی خودش را به سرعت از دست میدهد.

به طور کلی دارای اهمیت است که دوخت شلوارمردانه به خوبی صورت گرفته باشد و همچنین برش هایی که در آن به وجود آمده به صورت اصولی باشد. در ادامه با ما همراه باشید تا برای انتخاب شلوار مردانه مناسب تن شما برای بالا بردن سطح و کیفیت تیپ شما در این مقاله به ده نکته طلایی برای انتخاب و خرید شلوار مردانه اشاره خواهیم داشت.

شلوار مردانه

  1. نوع پارچه شلوار:

حتما شما جز آن دسته افرادی هستید که به تیپ و ظاهر خود اهمیت زیادی میدهید.در ابتدا برای انتخاب و خرید یک شلوار مناسب باید به نوع جنس پارچه دقت فرمایید و همچنین کیفیت آن نیز دارای اهمیت است. زیرا تمام پارچه ها دوام خوبی ندارند و امکان دارد پس از یک مدت ظاهر خود را از دست بدهند.

جالب است بخوانید  راهنمای انتخاب شلوار جین مخصوص آقایان چاق و لاغر

از انواع پارچه های تهیه شده مناسب شلوار میتوان به پارچه های کتان،جین،لینن، فلانل و پشم اشاره کرد.دقت کنید که برای روزهای گرم تابستانی با خلق و خوی تابستانی بهتر است از شلوار با دوخت لینن استفاده نمائید. از نمونه پارچه ای با عنوان کتان در روزهای بهاری و همچنین تابستانی استفاده نمائید. پشم برای روزهای سرد زمستانی مورد استفاده قرار می گیرد.یکی از پرطرفدارترین نوع پارچه های شلواری کتان است که همزمان در عین سبک بودن وزن و راحتی مناسب میتوان برای فصل گرما نیز آن را مورد استفاده قرار داد.

  1. ۲.سایز هم اندازه کمر شلوار:

میتوان به یکی از پرطرفدارترین نوع دوخت شلوار به شلوارهای راسته اشاره کرد. این شلوارها دارای دوخت کمر معمولی هستند. این شلوارها هیچگاه قدیمی نمیشوند. باید توجه داشته باشید که تناسب کمر شلوار برای شما از اهمیت بالایی برخوردار است.چرا که اگر یک شلوار سایز نباشد هر چقدر هم که آن شلوار برند باشد به پای شما جلوه آنچنانی نخواهد داشت.

  1. بلندی شلوار مردانه:

اگر فردی کوتاه قامت یا کمی چاق هستید در هنگام خرید شلوار مردانه مناسب لطفا دقت بیشتری خرج دهید. برای دانستن اینکه بلندی شلوار مناسب شما است یانه، کفشی که با آن شلوار میخواهید بپوشید را به همراه خود داشته باشید.

  1. پل کمربند شلوار مردانه:

به طرز دوخت پل شلوارها باید دقت داشته باشید که به درستی دوخته شده و در جای مناسب کمرتان قرار بگیرد یا کمربندی که مورد انتخاب شلوارتان است را، پهنای آن را هم اندازه پل شلوارتان بگیرید و دقت داشته باشید که شلوارهایی را که دارای پل کمربند هستند را خالی و بدون کمربند هرگز نپوشید چرا که ممکن است مورد توجه قرار بگیرد و جالب به نظر نیاید.

  1. نوع شلوار مردانه:

چند دسته کلی از شلوار مردانه به این ترتیب هستند: شلوارهای اندامی، شلوار راسته و شلوارهای دم پا گشاد. شلوارهای دم پا گشاد در قسمت ران چسبیده به بدن هستند و در قسمت های نزدیک به مچ پا فضای زیادی دارند. شلوارهای راسته به شلوارهایی می گویند که از قسمت ران تا به پایین به یک اندازه دوخته می شوند.

جالب است بخوانید  رمز و رازهایی درباره ست کردن شلوار مردانه که کسی به شما نخواهد گفت!

اگر فردی هستید با سیستم بدنی لاغر بهتر است از شلوارهای اندامی انتخاب کرده و بپوشید تا اضافی پارچه ای که در شلوار وجود دارد ظاهر بدی به پاهای شما ندهد. اگر فردی با سیستم بدنی چاق هستید بهتر است که شلوار دمپا گشاد بپوشید.این کار باعث می شود که میان پاهای شما و بالاتنه تناسبی ایجاد شود.

شلوار مردانه و 10 نکته مهم

۶.جیب های شلوار مردانه:

یکی دیگر از نکته های طلایی در انتخاب و خرید شلوار مردانه جیب های آن می باشد.طرز دوخت جیب شلوار باید به گونه ای باشد که اگر اشیا یا موبایل را درون آن قرار دادید برآمدگی زننده ای ایجاد نکند. باید دقت داشت که یکی از مواردی که ظاهر شلوار و استایل شما را به هم می ریزد همین برآمدگی روی جیب می باشد.

  1. رنگ شلوار مردانه:

رنگ های سرمه ای، قهوه ای، مشکی و خاکستری از رنگ هایی هستند که بیشترین محبوبیت را دارند.اهمیت دارد که رنگ شلوار را با پیراهن، بافت یا کت ست کنید، آنگاه خواهید دید که جلوه بیشتری دارد.

۸.دم پای شلوار مردانه:

انتخاب دم پای شلوار بحثی کاملا سلیقه ای است و اینکه چه نوع تیپ و استایلی مد نظر دارید.برخی اینگونه دوست دارند که قد شلوارشان کوتاه باشد و بالای کفش قرار بگیرد. مانند شلوار جین هایی که در همین چند وقت اخیر مد شده اند.برخی دیگر از آقایان علاقه مند هستند که شلوار روی کفش آن ها یک چین بیفتد که هماهنگ با مشخص بودن جلوه کفش دارای ظاهری مردانه تر باشند.

معمولا شلوارهای مردانه با قد کوتاه باید آزاد باشند و شلوارهایی که بلند هستند باید اسلیم فیت یا راسته باشند. آنچه که ربطی به مد روز ندارد تا خوردن پایین شلوار یا یک چین پایین شلوار می باشد و این کاملا یه موضوع با سلیقه شخصی می باشد.

جالب است بخوانید  6 آیتم ترکیب پذیرکژوال و رسمی روزمره

۹.زیپ یا دکمه:

انتخاب دیگری که بازهم به سلیقه شخصی شما باز می گردد.اگر شلواری انتخاب کرده اید که از نظر شما با دکمه زیباتر است،یک شلوار دکمه دار را خریداری کنید و اگر سلیقه شما برای خرید طور دیگری تصمیم گیری می کند میتوانید به جای مدل های دکمه ای مدل زیپ دار را خریداری کنید. همه چیز به انتخاب شما بستگی دارد.

۱۰.پیلی شلوار مردانه:

ودر آخر شلوارهایی که پیلی دار هستند در پوشیدن و انجام کارهای روزانه راحت تر بر روی تن در مقایسه با شلوارهای راسته و بدون پیلی هستند. باید دقت داشت که شلوارهای بدون چین، رسمی تر از شلوارهای چین دار هستند. همچنین دقت داشته باشید که داشتن چین بر روی کمر شما را کمی پرتر نشان می دهد.

آیا میدانید چگونه با کت تک و پوشت استایلی بی نظیر بسازید؟

مقاله قبلی

فرمول شیک پوشی چیست؟

مقاله بعدی

شما همچنین ممکن است دوست داشته باشید

نظرات

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر در شلوار مردانه