همه ی انسان ها اعم از زن و مرد به دنبال این هستند که چگونه نسبت به بقیه خوشتیپ ترین باشند؟ همه آدم ها میخواهند در زندگی شخصی خود به خصوص در دنیای کسب و کارشان از آن ها با صفت خوشتیپ ترین یاد شود. برای همه آن ها مهم است که بقیه درباره خوش تیپ بودن پوشش آن ها حرف بزنند.

برای خوشتیپ بودن کافی است شما یک سری اصول را رعایت کنید تا شما دقیقا همان فردی باشید که نسبت به بقیه خوشتیپ ترین هستید.

ما در این مقاله می خواهیم به شما اصول خوشتیپ ترین بودن را بگوییم و به شما کمک کنیم خوشتیپ ترین باشید.

اصول خوش تیپ بودن در سه دسته کلی تقسیم می شود که عبارت است از:

اصول نگرشی، اصول شخصیتی، اصول پاکیزگی

گام اول در خوشتیپ ترین بودن

اعتماد به نفس: قبل از هرچیزی که چگونه لباس بپوشید تا خوشتیپ ترین باشید باید اعتماد به نفس خود را بالا ببرید زیرا خوشتیپ ترین بودن و جذاب بودن به میزان زیادی به نگرش ذهنی شما نیز بستگی دارد. اما به یاد داشته باشید اعتماد به نفس کاذب هم همه چیز را خراب می کند.

صاف بایستید و لبخند بزنید: شاید به نظر شما فقط طرز پوشش شما به خوشتیپ ترین بودن شما کمک می کند اما باید بگویم این گونه نیست. سعی کنید همیشه صاف بایستید زیرا اگر شما قوز کنید لباس های شما در تن شما بسیار ناجور می ایستد و جدا از این ها صاف نایستادن نشان دهنده نداشتن اعتماد به نفس شما است.

جالب است بخوانید  اصول پوشیدن کت و شلوار طوسی

لبخند زدن به استایل شما یک ظاهر خوشحال کننده می بخشد که برای اطرافیان شما خوش اخلاق بودن شما باعث جذابیت استایل شما می شود.

گام دوم سبک و پوشش لباس

اندازه بودن لباس : یکی از اصول خوشتیپ ترین بودن سایز لباس هایی است که شما می پوشید. وقتی لباس های بزرگ و کوچک و یا لباس های گشاد و جذب می پوشید باعث می شود شما نتوانید قدرت مانور دادن در قسمت های تیپ خود داشته باشید و این باعث می شود در همین مرحله اول شما از خوشتیپ ترین بودن دور شوید.

انتخاب رنگ لباس و ترکیب رنگ : انتخاب رنگ لباس ها رکن بسیار مهمی در خوشتیپ بودن شما است. مچ کردن رنگ لباس هایتان با یکدیگر باعث می شود شما به خوشتیپ تر بودن نزدیک شوید.

شاید بپرسید چگونه بدانیم چطور رنگ های لباس خود را ترکیب کنیم؟

با سرچ کلمه colorwheel در گوگل می توانید به راحتی با چرخه رنگ ها آشنا شوید. این راه بهترین روش برای ست کردن و مچ کردن رنگ لباس های شما است.

فقط یک آیتم جذاب در استایل و تیپ خود قرار دهید: کلید اصلی خوشتیپ تر شدن این است که در استایل و تیپ خود همیشه فقط و فقط یک آیتم جذاب قرار دهید. برای مثال متناسب با تیپ خود از یک کفش بنفش خاص یا از یک کلاه خاص استفاده کنید. این روش در بازه زمانی کوتاه به خوش تیپ تر بودن شما بسیار کمک میکند اما توجه کنید در بازه طولانی استفاده نکنید.

نکته مهم: در انتخاب آیتم جذاب خود بسیار دقت کنید این یک گزینه اصلی در خوش تیپ تر دیدن شما است اما اگر اشتباه انتخاب شود شما را کاملا به بدتیپ ترین فرد تبدیل می کند.

جالب است بخوانید  راهنمای خرید شلوار مردانه

ست کردن کفش ها با کمربند: در دنیای مد و فشن این اصل همیشگی است که رنگ کمربند و کفش شما باید ست باشد درغیر این صورت در دسته خوشتیپ ترین ها قرار نخواهید گرفت. در اینجا نیز توجه کنید از رنگ های خاص استفاده نکنید. بهترین و مناسب ترین رنگ ست برای کمربند و کفش شما رنگ قهوه ای و مشکی است.

کیفیت را به کمیت ترجیح ندهیم: همه ما می خواهیم خوشتیپ ترین باشیم اما در این موارد همیشه بحث بودجه مالی ما نیز مهم است. اما میخواهم بگویم به جای اینکه کمدی پر از لباس های متنوع با کیفیت پایین تری داشته باشیم بهتر نیست کمدی با لباس های اندک اما برندتر و با کیفیت تری داشته باشیم؟

شما می توانید با رعایت برخی نکات دو تا سه لباس با کیفیت داشته باشید که میتوانید به راحتی با هر چیزی ست کنید. برای مثال اگر میخواهید تعداد کمی پیراهن بخرید اما با کیفیت بهتر است دو پیراهن با کیفیت به رنگ های آبی و سفید بخرید زیرا این دو رنگ نقطه قوت بسیاری از استایل ها است.

همیشه ژاکت و شلوار و کفش با کیفیت خود را با رنگ و ترکیب روشن خریداری کنید.

لباس های پاره را کنار بگذارید: بهتر است برای خوشتیپ تر دیده شدن همیشه یک استایل مرتب داشته باشید. در این صورت لباس های پاره در این دسته از لباس ها قرار ندارند.

بهتر است از جین های نیلی و تمیز با تن خور مناسب در استایل خود استفاده کنید. همچنین شلوارهای راحتی یا کتان در رنگ بندی تیره با دمپای راسته.

جالب است بخوانید  6 راز خوشتیپی سلبریتی ها

همیشه توجه به مد نداشته باشیم: برخی مواقع برای این که خوشتیپ تر از بقیه آدم ها باشیم باید توجه به مدهای عجیب و غریب نکنیم زیرا گاهی استایلی که متناسب شخصیت شماست با چیزی که مد شده است در تناقض است.

پوشش خود را سبک شخصی برای خود کنید: برای اینکه همیشه در همه جا از شما با صفت خوشتیپ ترین یاد کنند بهتر است سبک پوشش خود را شخصی کنید. معنای این جمله یعنی : یک سبک شخصی پوششی داشته باشید که هرکسی آن سبک را در هر کجا دید یاد شما بیفتد. برای مثال استیو جابز همیشه یک یقه اسکی سفید یا مشکی و یک شلوار جین با یک کفش راحتی می پوشد این بدان معناست که استیو جابز یک سبک پوشش شخصی دارد.

سبک پوشش شخصی شما همانند امضای شخصی شماست.

چند ست پیشنهادی برای آقایانی که می خواهند خوشتیپ ترین باشند:

  • پیراهن سفید آستین کوتاه، شلوار کرم رنگ از جنس کتان با یک کفش راحتی سفید یک ست فوق العاده زیبا برای آقایانی که می خواهند تابستان خوشتیپ ترین باشند.
  • شلوار جین، کفش طوسی آبی همراه با یک تی شرت سفید و پیراهن سورمه ای
  • کفش و کمربند قهوه ای سوخته، شلوار جین همراه با یک پیراهن سبز یشمی
  • شلوارجین، کفش طوسی همراه با یک پیراهن چهارخانه قرمز و آبی

شما همچنین ممکن است دوست داشته باشید

نظرات

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر در استایل