فصل جذاب و گرم تابستان فرا رسیده است و در سه ماه طلایی سال قرارداریم. هوای مطلوب تابستانی این اجازه را به شما میدهد که با استایل های متفاوت وخارق العاده خود به خوبی در این فصل خودنمایی کنید. شما میتوانید در این فصل از لباس ها و ست های مختلفی برای استایل تابستانی و خنک خود استفاده کنید. اما همانطور که میدانید همه فصل تابستان به تفریح و سفر نمیگذرد بلکه شما باید به کار و وظایف روزانه خود رسیدگی کنید. از این رو باید بدانید که از چه لباس های مردانه ای را در فصل تابستان استفاده کنید تا بتوانید به کارهای خود برسید و در عین حال خنک و خوش تیپ نیز باشید.

آنچه که در این مقاله قصد پرداختن به آن را داریم ست لباس ها و ترکیب هایی است که در صورت هماهنگ شدن برای موقعیت های رسمی و غیررسمی نیز مناسب خواهد بود. هم چنین در فصل تابستان جنس و کیفیت پارچه های استفاده شده برای تولید لباس ها نیز بسیار با اهمیت است. تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید.

استایل تابستانه جذاب من استایل

پولوشرت یا تی شرت با شلوارکتان

در فصل تابستان شما مجاز هستید که راحت ترین لباس های مردانه را بپوشید.پارچه شلوار کتان از الیاف گیاه کتان تولید میشودو به خاطر بافت آزادی که دارد امکان تبادل هوا به زیر لباس را فراهم میکند. اینگونه بدن شما در برابر گرما خنک خواهد ماند . از طرفی تی شرت های مردانه به علت دوخت و فرم آزادی که دارند  بهترین و مناسب ترین لباس تابستانه محسوب می شوند. اگر در فصل تابستان بخواهید استایل غیررسمی اما در عین حال جذاب و مردانه ای داشته باشید پیشنهاد ما به شما ترکیب تی شرت یا پولوشرت با شلوار کتان است.

جالب است بخوانید  چگونه کت و شلوار را با جلیقه ست کنیم ؟

کت تک و سبک

کت و شلوار معمولا به معنای حضور در یک محیط جدی است. چون که کت و شلوار رسمی ترین لباس مردانه است. از طرفی به علت هزینه های بالا همه نمیتوانند در بازه های زمانی کوتاه مدت یک دست کت و شلوار جدید به کمد لباس های خود اضافه کنند. اما در عوض می توانند با استفاده از کت های تک به کمد خود تنوع و جذابیت ببخشند. از این رو به عنوان یک مرد جذاب در استایلی تابستانی یک کت تک و شلواری مناسب و هماهنگ با آن را به شما پیشنهاد میکنیم. ناگفته نماند که برای اینکه استایل جذاب و شیکی داشته باشید یاید رنگی را انتخاب کنید که هارمونیک باشد و قابل ست کردن مانند رنگ بژ، خاکی، آبی روشن، عسلی و سفید.

پیراهن آستین بلند نخی به همراه شلوار جین

پیراهن های آستین بلند در فصل تابستان می توانند به خوبی استایل اسپرت و کژوال شما را ساپورت کنند. به ویژگی اگر با یک شلوار جین راسته یا فیت هماهنگ و ست بشود. پیراهن های نخی آستین بلند به خوبی تعریق پوست شما را جمع آوری کرده و باعث خنک ماندن بدن شما در گرم ترین روزهای سال می شود. از طرفی بافت متخلخل این پیراهن اجازه عبور هوا به زیر پیراهن را داده و از این طریق نیز باعث خنک شدن بدن شما خواهد شد. شلوارهای جین مخصوصا در جنس کاغذی به علت پارچه نازک و سبک از جنس الیاف خود به خوبی می‌توانند از غرق سوز شدن پاهای شما جلوگیری کند و احساس راحتی و سبکی را به شما القا کند. تا اینگونه شما بتوانید در روزهای گرم سال نیز احساس خنکی و شادی کنید و به همه کارهای روزمره خود رسیدگی کنید.

جالب است بخوانید  تحولی نو با پولوشرت مردانه

شلوارک به همراه کت

شاید در نگاه اول خنده دار به نظر برسد یا حتی غیر منطقی باشد که در هوای گرم از شما بخواهیم که یک ژاکت با شلوارک در فصل تابستان بپوشید، اما اگر کت یا ژاکتی را انتخاب کنید که مناسب استایل تابستانی باشد ترکیب شیک و زیبایی خواهید ساخت. در قدم اول خوب است بدانید که باید از پارچه ای سبک کت خود را تهیه کنید . به عنوان مثال کت کتان یا پنبه بدون آستر یا حتی ترکیب هر دو.

در قدم دوم رنگ کت از اهمیت زیادی برخوردار است. زیرا که رنگ یک کلید اصلی در انتخاب و حتی استایل محسوب می شود. اگر انتخاب شما رنگ های غیررسمی باشد میتوانید یک رنگ قابل توجه و جذاب را به ترکیب هارمونی خود اضافه کنید. به عنوان نمونه یک شلوارک بنفش، قرمز یا آبی آسمانی روشن با یک کت رنگ روشن می تواند مناسب باشد.

اما اگر ترجیح میدهید که استایلی شیک داشته باشید باید محافظه کارانه تر عمل کنید و باید از رنگ های خنثی مانند آبی روشن، سفید، مشکی، خاکستری و بژ استفاده کنید.

پیراهن کژوال به همراه کت و شلوار تابستانه

در لیست آیتم های ضروری کمد هر مردی یک پیراهن غیررسمی وجود دارد. البته آن چه لازم است تعداد بیش از سه عدد پیراهن کژوال مردانه است. اگر در استایل تابستانه خود یک پیراهن کژوال داشته باشید ظاهری کاملا نوآورانه و هوشمندانه خواهید داشت. شاید این نکته را ندانید که استایل تابستانه با پیراهن کژوال برای همهآقایان با هر فرم بدنی انتخابی مناسب محسوب می شود.

جالب است بخوانید  راهنمای انتخاب شلوار جین مخصوص آقایان چاق و لاغر

پیراهن کژوال شما میتواند در هر فرمی دوخته شده باشد و از الگوی متفاوتی بهره مند باشد. این تنوع در پیراهن می تواند جذابیت متفاوتی به سبک استایل تابستانی شما اضافه کند. اگر مدل پیراهن شما طرح خاصی بود مثلا سنتی بود بهتر است از کراوات و دیگر اکسسوری های این چنینی به همراه کت خود استفاده نکنید. اگر طرح پیراهن شما ساده بود می توانید روی رسمی بودن استایل خود حساب ویژه ای باز کنید.

سعی کنید کفش یا کتانی خود را در رنگ های هارمونیک با پیراهن انتخاب کنید.

 

یک مرد جذاب چگونه لباس می پوشد؟

مقاله قبلی

۶ راز خوشتیپی سلبریتی ها

مقاله بعدی

شما همچنین ممکن است دوست داشته باشید

نظرات

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر در استایل