در نگاه بسیاری از آقایان کت های بلیزر را نمی شود با تی شرت پوشید. از دید بسیاری از آقایان پوشیدن کت و تی شرت استایل خوبی نیست. اما باید بگویم اگر این استایل درست پوشیده شود و درست انتخاب شود هم کلاسیک بوده و هم شیک است. اما آقایان اگر بخواهند این ست را به درستی انتخاب کنند باید بسیاری از نکات را رعایت کنند. ما در این مقاله می خواهیم به شما نحوه ست کردن کت بلیزر با تی شرت را به شما توضیح دهیم.

ست کردن کت بلیزر مردانه با تی شرت :

کت های بلیزر یکی از اصلی ترین کت هایی هست که در کمدهای آقایان دیده می شوند و بسیاری از آقایان این کت ها را بسیار دوست دارند. کت های بلیزر همیشه جز آن دسته از لباس های مردانه ای است که بین اکثر آقایان محبوبیت دارد.

این کت ها همیشه گزینه خوبی برای استایل رسمی هستند. بیشتر آقایان کت های بلیزر خود را با پیراهن های آکسفورد ست می کنند و یک استایل رسمی بسیار زیبا برای خود می سازند. اما سوال بسیاری از آقایان این است که با کت های بلیزر در فصل گرما از چه استایل اسپرتی می شود استفاده کرد؟

ست کردن کت های بلیزر با تی شرت مردانه  یکی از مناسب ترین استایل های غیررسمی هستند که شما می توانید در فصل گرم تابستان بپوشید.

اما نحوه ست کردن کت های بلیزر با تی شرت های بسیار مهم است و باید به آن توجه کنید.

تی شرت و کت بلیزر من استایل

رنگ کت بلیزر مردانه :

اگر شما جز آقایانی هستید که به رنگ های روشن علاقه مند هستید و می خواهید از رنگ روشن برای این استایل خود استفاده کنید بهتر است به یک نکته توجه کنید. اگر قصد رنگ روشن را دارید باید توجه کنید که کت بلیزر و تی شرت خود را همزمان از رنگ روشن استفاده نکنید.

جالب است بخوانید  راهنمای انتخاب کت و شلوار دامادی

ترکیب رنگ های سبک و درخشان در این استایل باعث می شود شما ظاهری ژولیده به خود بگیرید. اما اگر میخواهید کت بلیزر روشن بر تن کنید بهتر است از تی شرت هایی با رنگ های خنثی استفاده کنید.

اندازه کت بلیزر مردانه :

برای اینکه یک استایل فوق العاده با کت های بلیزر و تی شرت داشته باشید باید همیشه به اندازه کت های بلیزر خود دقت کنید. کت های بلیزر شما نه انقدر باید بلند باشند که همانند یک کودک انگار کت پدرتان را پوشیده اید و نه آنقدر کوتاه باشد که انگار ناگهانی رشد کرده اید.

قاعده کلی برای اندازه بودن یک کت بلیزر این است که : هنگامی که کت بلیزر خود را می پوشید، قد آن نباید از دست های شما پایین تر باشد و یا اینکه بالای کمرتان باشد بلکه باید حالتی بین این دو باشد. در این صورت کت بلیزر شما اندازه شما است.

توصیه ما به شما این است که برای کلیه استایل هایی که می خواهید با یک کت بلیزر داشته باشید، سعی کنید کت بلیزر خود را کمی اندامی انتخاب کنید. اما به این منظور نیست که کت های بلیزر تنگ بپوشید.

دو رنگ از کت های بلیزر برای آقایان معمولا ضروری است. زیرا این دو رنگ به راحتی با تی شرت ها ست می شوند و می توانید آن ها را در اکثر موقعیت های خود بپوشید.

این دو رنگ از کت های بلیزر عبارتند از :

کت های بلیزر مردانه مشکی :

هنگامی که آقایان به خرید می روند معمولا اولین رنگی که برای خرید یک بلیزر به چشم آن ها می آید بلیزر مشکی است. زیرا همه آقایان معتقدند رنگ مشکی را با همه رنگ های تی شرت ها و شلوارهای خود می توانند ست کنند. کت های بلیزر مشکی جز آن دسته از کت های کلاسیک هستند که با همه لباس های کمد شما ست می شوند.

جالب است بخوانید  روش های ست کردن پیراهن و پوشت با کت و شلوار مشکی

اگر شما به دنبال یک استایل کلاسیک کمی رسمی تر با کت های بلیزر و تی شرت های خود هستید بهتر است کت های بلیزر خود را با تی شرت هایی که دارای رنگ های خنثی هستند ست کنید. همچنین در این استایل شما می توانید شلوار خود را از بین رنگ های مشکی یا خاکستری انتخاب کنید.

برای مثال شما می توانید یک کت بلیزر مشکی را با یک تی شرت آستین دار طوسی و یک شلوار خاکستری همراه کنید و ی استایل بسیار زیبا برای خود داشته باشید.

کت بلیزر و تی شرت من استایل

کت بلیزر مردانه سفید :

بسیاری از آقایان از پوسیدن کت های بلیزر مردانه سفید فراری اند. بسیاری از آن ها برای پوشیدن یک کت بلیزر سفید همیشه واهمه دارند زیرا اکثر آن های نمی دانند کت های بلیزر خود را با چه چیزی ست کنند. اما باید بگویم اکر شما کت های بلیزر سفید را با انتخاب درست بقیه لباس های کت ست کنید یک استایل فوق العاده در فصل گرما خواهید داشت.

بسیاری از آقایان حس می کنند با پوشیدن کت های بلیزر سفید بیشتر جلب توجه می کنند. برای اینکه از این نگرانی خلاص شوید باید بگویم شما می توانید شلوارهای خود را از طیف های رنگی تیره تر استفاده کنید.

برای مثال شما می توانید از یک شلوار مشکی استفاده کنید. زیرا شلوار مشکی با یک کت بلیزر سفید تضاد بسیار زیادی ایجاد می کند.

کت های بلیزر سفید خود را می توانید با تی شرت های سفید ست کنید. برای اینکه نگران بد بودن استایل خود نباشید در این جا نیز بهترین راهکار استفاده از شلوارهای تیره است.

جالب است بخوانید  چگونه کت و شلوار را با جلیقه ست کنیم ؟

تنها عیب این استایل این است که آقایان همیشه باید نگران پاکیزگی لباس خود باشند.

 

بررسی مدل کت ها بر اساس یقه

مقاله قبلی

پوشت مردانه را چگونه در استایل خود به کار ببریم؟

مقاله بعدی

شما همچنین ممکن است دوست داشته باشید

نظرات

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر در اسپرت