فاکتورهای جذابیت

آقایان و مردان جوان شما مخاطب این مطلب هستید . شما و افرادی مانند شما که آینده در دستان شماست . واضح است که هنگام شروع به کار و فعالیت در شغل خود استایل روزمره ای را بدون دلیل و علت برای خود برگزیده اید . این فرآیند باید هرچه زودتر به پایان رسیده و شما به عنوان یکی از افراد تاثیرگذار در جامعه واینده باید بدانید که حرفه ای لباس پوشیدن برای موفقیت است و اثر بسیار مهم و مثبتی دارد . اما آنچه مهم است این است که ارزش یک انسان به نحوه لباس پوشیدنش نیست اما تاثیر مهم ومثبتی روی دیگران دارد و اثری کاریزماتیک دارد . هم چنین باعث میشود که دیگران وقت بیشتری را برای شما اختصاص دهند و ارزش بسیاری برای شما قائل خواهند شد .

برای آشنایی با فاکتورهای مهم و اصول کلیدی لباس پوشیدن و خوش تیپی این مطلب را تا انتها بخواهید .

لباس های رسمی مردانه

لباس های رسمی از الزامی ترین لباس ها برای آقایان است . زیرا باید در مناسبت ها و موقعیت های رسمی باید لباس مناسب و در شانی بپوشند . لباس های رسمی بسیاری برای اقایان وجود دارد اما در صدر لیستهای مردانه ۳ لباس مردانه وجود دارد

۱.کت و شلوار مشکی

۲.کت وشلوار طوسی

۳.کت و شلوار سرمه ای

این سه ست لباس رسمی باید انتخاب اولیه شما برای مراسم ها و جشن ها و میهمانی های رسمی است

آیتم های ضروری در استایل آقایان

اکسسوری کراوات

کراوات نوعی اکسسوری است که هنگام پوشیدن باعث وزین شدن استایل و قد بلندتر دیده شدن میشود . اگر میخواهید  در استایل رسمی خود شیک پوش تر دیده شوید باید از کراوات هایی با رنگ های خنثی و متناسب با هارمونی کت و شلوار استفاده کنید . هم چنین تا جایی که ممکن است از کراوات های بدون طرح استفاده کنید . زیرا اینگونه کلاسیک تر است و بک کلاسیک نسبت به سبک های دیگر برتر است . به عنوان یک مرد خوش تیپ لازم است که حداقل یک کراوات مشکی داشته باشید .

جالب است بخوانید  چگونه در تابستان خوش تیپ باشیم؟

 

کفش

کفش ها نقش بسیار مهمی در استایل رسمی دارند اما کفشی که کاملا رسمی است کفش آکسفورد مشکی است . این کفش ها باید کاملا واکس خورده و براق باشند . باپوشیدن این کفش استایل خود را خیره کننده کنید

 

تاکنون در حال بررسی استایل رسمی بودیم اما در ادامه لباس های غیر رسمی و روزمره را بررسی میکنیم .

 

پیراهن یقه دار

جزء لباس هایی که همه آقایان به علت راحتی حداقل یک عدد از آن را دارند . این پیراهن را به علت راحتی میتوانید از بازار تهیه کنید . پیراهن های یقه دار اگر از کیفیت خوبی برخوردار باشند تازمانی که سایز آن تغییر نکند استایل بی نقصی را برای شما خواهد ساخت . سعی کنید که از پیراهن های ساده و بدون طرح استفاده کنید .

شلوار جین

شلوار جین ارزش این را دارد که هزینه زیادی برای خرید آن بکنید . این جنس شلوارها با کیفیت بالا و خوب خود میتوانند تاچندین سال برای شما قابل استفاده باشند و به جزو جدا ناپذیر استایل شما تبدیل شوند .

تی‎شرت

اگر میخواهید استایلی خنک و راحت داشته باشید ، پیشنهاد ما تی‎شرت است . حتما تی شرتی به رنگ سفید و رنگ مشکی داشته باشید و بر حسب رنگ پوستتان و براساس سلیقه خود تی شرت هایی با رنگ های دیگر تهیه کنید . قبل از خریدن حتما تی شرت را پرو کنید تا ازاندازه بودن سرشانه های آن مطمئن شوید و اطمینان داشته باشید که نه خیلی تنگ و نه خیلی گشاد باشد . اگر بدن عضلانی دارید برخلاف دیگران سعی کنید از تی شرت های تنگ استفاده کنید . هم چنین بر حسب فرم بالا تنه خود تی شرت یقه گرد یا یقه هفت نیز در کمد لباسهای خود داشته باشید .

جالب است بخوانید  7 روش خلاقانه برای ست کردن پیراهن آستین کوتاه

کت های مردانه

کاپشن : برای گرم ماندن در فصل سرما و داشتن استایلی روزمره وکژوال حتما یک کاپشن زیبا داشته باشید . جالب است بدانید که اگر کاپشن شما نازک باشد میتوانید در فصل بهار نیز آن را بپوشید .

بارانی : این لباس مناسب مناطق بارانی و سرد و شرجی است .هرچند این لباس مخصوص کاراگاهان جنایی یک قرن پیش اروپا است اما پیشنهاد میکنیم شما بارانی های کوتاه تر را امتحان کنید . داشتن این لباس برای همه مردان الزامی نیست اما اگر به این مدل علاقه مند هستید حتما یک عدد ازآن را در رنگ های خاکی ، شتری یا کرم تهیه کنید .

ژاکت ها کشی : ژاکت های کش بافت از پشم تهیه میشوند و ممکن است بعد از اولین شستشو اندازه آن ها کوچکترشود . پس لازم است در اندازه آن ها دقت کنید .

 

کفش

کفش آکسفورد : از آنجایی که قرار است این کفش را در استایل روزمره خود بکار ببرید بهتر است کاملا براق و نو نباشد و قبلا ازآن استفاده کرده باشید .

کفش های ورزشی : اگر اهل ورزش نیستید بهتر است هرچه زودتر یک فعالیت ورزشی متناسب با بدن خود شروع کنید . برای شروع ورزش لازم است یک جفت کفش ورزشی نیز داشته باشید . اگر فکر میکنید برندها و نمایندگی ها قیمت بالایی دارند بهتر است که در آخر فصل و با تخفیف خرید کنید . یا از فروشگاه های ورزشس خیابان منیریه و میدان رازی خرید کنید .

استایل جذاب من استایل

اکسسوریز

عینک آفتابی : عینک افتابی باید متناسب با فرم صورت بوده و از UV بالایی برای محافظت از چشم ها برخوردار باشد .برترین برندهای عینک آفتابی که با قیمت مناسب نیز عرضه میشوند خلبانی و وینفرر است .

جالب است بخوانید  اصول انتخاب شلوار مردانه

ساعت مچی  : ساعت ها چه زنانه و چه مردانه هر چقدر ظریف تر باشند زیباتر و برازنده تر هستند و کیفیت آن ها ارتباط مستقیمی با هزینه ای که برای خرید آن ها میکنید دارد .

استایل اولین روز کاری برای آقایان

مقاله قبلی

یک مرد جنتلمن چگونه رفتار میکند؟

مقاله بعدی

شما همچنین ممکن است دوست داشته باشید

نظرات

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر در اسپرت