امروزه دغدغه خیلی از آقایان خرید کت و شلوار مناسب و برازنده آنها است. این سوال همیشه برای آنها وجود دارد که از کجا کت و شلوار خود را بخرند؟ از چه برندهایی خرید کنند؟ نمایندگی اصلی این برندها در کجاست؟ خیلی از مدیران سازمان ها همیشه دغدغه خرید یک کت و شلوار شیک را برای جلسات خود دارند.

ما در این مقاله میخواهیم به شما کمک کنیم تا بدانید از کجا کت و شلوار خود را بخرید؟

در بسیاری از استان ها و شهرهای کشور برندهای خیلی معروف نمایندگی(هایی) دارند و همچنین در برخی از شهرهای بزرگ همانند تهران خیابان ها و مراکز خریدی وجود دارند که به اصطلاح بورس خرید کت و شلوار است.

بورس خرید کت و شلوار

مراکز اصلی خرید کت و شلوار در تهران و شهرستان ها

در تهران برای خرید کت و شلوار (خود) میتوانید به خیابان باب همایون، چهارراه لشگر، چهارراه ولیعصر و میرداماد سری بزنید.این مراکز از مهم ترین مراکز خرید عرضه کننده کت و شلوار در تهران هستند.اما چه تفاوتی باهم دارند؟

دراین مراکز جنس پارچه ها و نمونه های کت و شلواری که ارائه میدهند گاهی باهم از نظر قیمتی اختلاف زیادی دارند. مثلا اگر به دنبال یک کت و شلوار مناسب با قیمت کمتر هستید بهتر است به مراکز چهارراه لشگر و خیاط های این بورس سر بزنید.

در استان های دیگر نیز در برخی مناطق (خیابان ها) مراکزی برای خرید کت و شلوار وجود دارد.

برای مثال در استان البرز، بورس کت و شلوار در خیابان های گوهردشت و خیابان جمهوری است.

یا در استان قزوین نیز شما میتوانید (سری) به خیابان خیام شمالی برای خرید کت و شلوار بروید.

شاید در ذهن شما این سوال پیش بیاید که کت و شلوار برند بخریم یا خیر؟

جالب است بخوانید  کت و شلوار رنگی را چگونه ست کنیم؟

در پاسخ به این سوال باید بگویم خرید کت و شلوار برند چه مزایایی برای شما دارد؟

برند یا( همان) به زبان عامیانه مارک خریدن مزایای خودش را دارد اما سوال اینجاست که از کجا بفهمیم کت و شلواری که ما میخریم فیک است یا برند؟

حال باید برای انتخاب صحیح یک برند نکاتی را مد نظر قرار دهید:

اول اینکه برند به ظاهر و حتی مغازه ای که از آن خرید می کنیم بیاید و دوم اینکه قیمت یک برند بسیار مهم است برای مثال اگر قیمت یک کت و شلوار برند آکسفورد زیر ۴۰ میلیون باشد باید بی شک بدانید که این کت فیک است.

از کجا کت وشلوار بخریم؟

مزایای خرید کت و شلوار برند

آستر: در کت و شلوارهای برند جنس آستر با جنس آستر کت و شلوارهای فیک بسیار متفاوت است. در برند های خاص آسترهای کت و شلوار بیشتر از جنس الیاف طبیعی است و این باعث میشود آستر زیر کت صدای خش خش ندهد و به دلیل دارا بودن این الیاف حس تنفس بهتری خواهید داشت و به دلیل نداشتن پلی استر و درصد بیشتر الیاف طبیعی باعث می شود کمتر عرق کنید.

درز کت: در انتخاب یک کت و شلوار برند چک کردن درزها از بیرون و (درون) داخل بسیار مهم است.زیرا درز کت ها از بیرون در خوش استایل و خوش تیپ بودن شما بسیار (حائز اهمیت است) اثر گذار است .در کت و شلوارهای برند درزهای داخلی از داخل کت کاملا پوشیده شده اند یا با نوار اریب حین دوخت تمیزکاری شده اند.زاپاس درزها میتواند بسیار مهم باشد که کمتر از حد استاندارد نباشند. این درزها باعث میشود کت و شلوار شما بسیار خوش دوخت تر باشد.

جالب است بخوانید  بررسی تفاوت های کت و شلوارهای ایتالیایی، بریتانیایی و آمریکایی

یقه کت: یقه کت مهم ترین و راحت ترین قسمت برای تشخیص یک کت برند از یک کت فیک است.یک کت خوش دوخت و برند دارای یقه تیز و صاف با زاویه های مناسب است.یقه کت مرتب بوده و شل و ول و دارای منحنی نیست و همچنین در برندها قسمت زیرین یقه به هیچ عنوان دارای دوخت نمی باشد بلکه پارچه بصورت کاملا یک تکه و یکسره است زیرا به هیچ عنوان نباید قسمت زیرین یقه کت، حالت دو تکه شدن حس شود.یقه کت در استایل شما بسیار مهم است.

جنس پارچه کت و شلوار: جنس و مرغوبیت پارچه کت و شلوار می تواند یکی از کلیدی ترین فاکتورهای انتخاب یک کت و شلوار برند باشد. زیرا که پارچه های غیر مرغوب و پلاستیکی هرگز به برندهای معتبر تعلق ندارند.چرا که یک کت و شلوار با کیفیت و برند معمولا از جنس هایی در دوخت کت و شلوارهای خود استفاده میکنند که درصد بالایی الیاف طبیعی در آن به کار رفته است.

در برندهای معتبر بافت پارچه و نرم بودن آن نشان دهنده اصلی بودن آن برند است که این نرمی و راحتی کت به شما حس خوبی را هدیه میدهد.

دکمه کت و شلوار: در برندهای معتبر استفاده از دکمه های پلاستیکی با لبه های غیر صاف کاملا منسوخ شده است.در دوخت کت و شلوارهایی که برند معتبر میزنند معمولا از دکمه های چوبی،چرمی،فلزی و صدفی استفاده می کنند و پشت همه ی آنها یک دکمه کوچک دوخته میشود تا پارچه را پاره نکنند.

طرح پارچه کت و شلوار: در برندهای معتبر خطوط پارچه کاملا منظم بوده و خطوط یوک سرشانه ها باید دقیقا به خطوط سرشانه ها متصل شوند. این یعنی تولید کننده حاضر بوده پارچه بیشتری را مصرف کند تا کت و شلوار مرتب و خوش استایل باشد.

جالب است بخوانید  راهنمای انتخاب کت و شلوار دامادی

خرید کت و شلوار از برندهای معتبر میتواند شما را در بین دوستان و آشنایان و در محیط کار خاص تر، جذاب تر و خوش استایل تر کند.

برخی از برندهای معتبر در بورس کت و شلوار:

برند بوجی میلانو: سابقه این برند به سال ۱۹۶۴ در میلان میرسد. این برند طرح های بسیار شیک و رسمی برای آقایان خوش تیپ ارائه میدهد. بوجی میلانو در سراسر دنیا ۱۱۹ شعبه دارد و تمام این فروشگاه‌ها طوری طراحی شده‌اند که مشتری‌ها بتوانند آزادانه و راحت پارچه‌ها و طرح‌ها را ببینند. شعبه آن در ایران در تهران ونک خیابان خدامی است.

برند فرس: سابقه این برند به سال ۱۹۸۶ میرسد که از سال ۱۳۸۰ بطور رسمی فعالیت خود را در ایران شروع کرد. کت وشلوارهای این برند در رده ی کت و شلوارهای با کیفیت به حساب می آید که با استفاده از پارچه‌هایی با الیاف طبیعی و طبق آخرین مدل‌های روز اروپا طراحی و تولید می‌شوند. این برند خدمات پس از فروش فوق العاده ای برای مشتریان خود دارد. شعبه های آن در تهران در کامرانیه، جردن، مرکز خرید پالادیوم، شهرک غرب است.

و همچنین برندهای خیلی زیادی برای خرید کت و شلوار وجود دارد: آدولفو دومینیگز(شعبه تهران در مرکز خرید پالادیوم (خیابان مقدس اردبیلی))، پیر کاردن( شعبه تهران در مجتمع تجاری ارگ (تجریش))،

شما میتوانید با خرید کت و شلوارهای برند همیشه در همه جا خاص و جذاب بدرخشید.

 

 

 

چگونه افراد چاق لباس مناسب برای خود انتخاب کنند؟  

مقاله قبلی

راهنمای ست کردن کفش و کمربند برای آقایان

مقاله بعدی

شما همچنین ممکن است دوست داشته باشید

نظرات

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر در کت شلوار