اگر از آقایان بپرسید پرکاربردترین رنگ کت و شلوار کدام رنگ است؟ همه متنفق القول پاسخ خواهند داد: کت و شلوار سرمه ای.

کت شلوارسرمه ای و پیراهن  من استایل

این کت و شلوار برای همه مراسم های رسمی و غیررسمی کاربرد دارد. علت این مساله تناژ های مختلف آن است. از آبی یخی یا سرمه ای سیر. این که چطور آن را بپوشید به سلیقه شخصی شما برمیگردد. اما در این میان ۴رنگ تناسب و جذابیت بیشتری با کت و شلوار سرمه ای دارند. برای آشنایی با این ۴ رنگ پیراهن با ما همراه باشید.

پیراهن مردانه مجلسی آبی کمرنگ

کت شلوارسرمه ای پیراهن مردانه آبی من استایل

پیراهن مردانه آبی با کت وشلوار سرمه ای غیر تکراری ترین ترکیب مونوکروم دنیاست. این رنگ پیراهن سال هاست کخ به جای پیراهن مردانه سفید استفاده می شود و جایگاه خود را میان آقایان به دست آورده است.

البته می توانید روی پیراهن طرحدار هم حساب کنید به شرط این که بر اساس فرم بدن خود طرح پیراهن را انتخاب کنید.

دقت کنید که تناژ رنگ پیراهن به اندازه ای باشد که بتوانید کراواتی تیره تر از آن را انتخاب کنید. ترکیب پیراهن آبی کمرنگ با کت و شلوار سرمه ای به طور عجیبی عالی و جذاب است.

پیراهن آبی مردانه کت شلوارسرمه مردانه من استایل

پیراهن مردانه سفید

پیراهن مردانه سفید و کت و شلوارسرمه ای  مردانه من استایل

به طرز غیر منتظره ای پیراهن مردانه سفید می تواند به رنگ سرمه ای جان ببخشد و نگاه ها را به خود جلب کند.

هر گاه در انتخاب پیراهن برای ست کردن با کت و شلوار سرمه ای سردرگم بودید رنگ سفید را انتخاب کنید. انتخابی که همواره درست است. این ترکیب عالی و بی نقص در هر استایلی جذاب است. می توانید با ست کت و شلوار و پیراهن سفید از پوشت و کراوات و اکسسوری های فرمال دیگری استفاده کنید.

جالب است بخوانید  کت و شلوار رنگی را چگونه ست کنیم؟

یا حتی یک تیپ مدرن را با ونس سفید امتحان کنید. در میان اکسسوری های کراوات با این ترکیب کاربرد بیشتری دارد؛ و در عین حال می توانید از هر رنگ کراواتی که دوست دارید استفاده کنید. البته این قانون تا زمانی کاربرد دارد که در محیط غیررسمی باشید. در غیر این صورت در استایل رسمی، تجاری و اداری باید از کراوات تیره استفاده کنید.

کت شلوارسرمه ای مردانه پیراهن سفید مردانه9 من استایل

پیراهن مردانه صورتی

کت شلوارسرمه ای مردانه سرمه ای پیراهن صورتی مردانه من استایل

بله! همه میدانند که رنگ صورتی رنگی دخترانه است اما هیچ قانونی وجود ندارد که بگوید مردان نمی توانند از این رنگ استفاده کنند. پس مثل یک مرد شجاع پیراهن صورتی خود را با کت و شلوار سرمه ای بپوشید و از استایل خود لذت ببرید. این نکته را به یاد داشته باشید هر چقدر تضاد این دو رنگ بیشتر باشد استایل شما جذاب تر خواهد بود. مثلا یک صورتی کمرنگ با سرمه ای سیر ترکیب چشم نواز وعالی خواهد بود. و در نهایت باید بگویم که این ترکیب تا حدودید غیررسمی است. پس در دیدارهای غیرکاری مراسم های دوستانه و … میتوانید از پیراهن مردانه صورتی و کت و شلوار سرمه ای استفاده کنید.

پیراهن صورتی راه راه افقی کت وشلوارسرمه ای مردانه من استایل

پیراهن مردانه طوسی:

پیراهن مردانه طوسی کت شلوار سرمه ای مردانه من استایل

این ترکسی خیلی میان آقایان مرسوم نیست اما طرفداران ثابتی دارد. هرچند این دو رنگ با یک دیگر تضاد ندارند و هر دوخنثی هستند اما در نهایت ترکیب زیبایی می سازند. طرفداران استایل مونوکروم و مینیمال از این دو آیتم در استایل رسمی خود استفاده میکنند.

کت و شلوار سرمه ای را می توانید با بسیاری از پیراهن ها ست کنید. امااین رنگ ها باید معقول باشند. مثلا زرد لیمویی با کت و شلوار سرمه ای اصلا ترکیب مناسبی نیست. در نهایت اگر انتخاب سخت بود به رنگ سفید اکتفا کنید.

جالب است بخوانید  چگونه در تابستان خوش تیپ باشیم؟

پیراهن طوسی مردانه کت و شلوارسرمه ای مردانه من استایل

جدید ترین قوانینی که باید در پوشیدن کت و شلوار مردانه رعایت کنید!

مقاله قبلی

۱+۴روش برای ست کردن پیراهن مردانه راه راه:

مقاله بعدی

شما همچنین ممکن است دوست داشته باشید

نظرات

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر در پیراهن