راهنمای انتخاب شلوار مردانه برای افراد چاق و لاغر_ من استایل

بسیاری از آقایان در هنگام خرید شلوار نمی دانند که به نسبت فرم پاهای خود چه شلواری مناسب آن ها است. به همین دلیل هر شلواری را بدون توجه به یک سری گزینه ها انتخاب می کنند و استایل خود را خراب می کنند. اما باید به آقایان بگوییم متناسب با نوع لاغری و چاقی شما مهم است که چه نوع شلواری را می خرید و می پوشید. زیرا بسیاری از شلوارها برای پاهای لاغر مناسب هستند و بسیاری دیگر برای کسانی که پاهای چاق تری دارند مناسب است.

همان طور که می دانید یکی از مهم ترین رکن استایل مردانه شلوار مردانه است به همین دلیل باید در انتخاب آن بسیار دقت کرد.

اگر تا به امروز جز آن دسته از آقایانی بودید که نمی دانستید چون پاهای پری دارید باید چه نوع شلواری را انتخاب کنید و یا نمی دانستید چه نوع شلواری برای پاهای لاغر شما مناسب است این مقاله را مطالعه کنید.

انتخاب شلوار مردانه _ من استایل

اندازه مناسب شلوار :

در حالت کلی شما آقایان باید دقت کنید حتما از شلوارهای اندازه بدن خود استفاده کنید. باید دقت کنید هرگز شلوار شما چین نخورد زیرا در این گونه موارد یعنی شلوار شما بلند است. شلوار شما باید هنگامی که روی کفش شما قرار می گیرد یک چین افقی کوچک بخورد اگر این چین خوردگی بیشتر از حد باشد استایل شما را به طور کلی بهم می زند.

اما در حالت کلی آقایان چاق باید دقت کنند به هیچ عنوان شلوارهایشان چین نخورد زیرا باعث می شود پاهایشان باریک به نظر نرسد.

جالب است بخوانید  چگونه کت بلیزر را با تی شرت ست کنیم؟

انتخاب شلوار برای مردان چاق_ من استایل

آقایان چاق شلوارهای جذب ممنوع :

آقایان چاق باید از پوشیدن شلوارهای لوله تفنگی و جذب پرهیز کنند زیرا آن ها به پاهای آن ها در هرجا که پر باشد می چسبد و چروک می افتد و همانطور که گفتیم چروک افتادن استایل شما را بیشتر چاق تر نشان می دهد و از باریک نشان دادن پاهای شما جلوگیری می کند.

آقایان چاق بهتر است شلوارهای راسته بپوشند :

اگر شما از آن دسته آقایان چاقی هستید که دارای ران های چاقی هستید بهتر است از شلوارهای راسته استفاده کنید زیرا پوشیدن شلوارهای راسته باعث می شود پای شما یک دست نشان داده شود و چاقی ران ها در معرض نمایش قرار نگیرد.

اما شاید برای بسیاری از آقایان سوال باشد که ما ساق پاهای درشت تری داریم در این صورت باید چه کار کنیم ؟

اگر شما جز آن دسته از آقایانی هستید که ساق پای چاق تری دارید شلوارهای راسته نیز مناسب فرم پاهای شما نیست. در این صورت برای شما جین چکمه ای یا پاچه گشاد مناسب است . زیرا این شلوارها دارای پاچه های گشاد هستند که چاقی پاهای شما را کمتر نشان می دهد.

اما همانطور که می دانید هدف همه آقایانی که پاهای درشت تری دارند این است که پاهای خود را لاغرتر و کشیده تر نشان دهند به همین دلیل یک قانون همیشگی و قدیمی وجود دارد و آن، این است که آقایانی که پاهای پر و چاقی دارند بهتر است از شلوارهایی استفاده کنند که رنگ شلوار آن ها تیره تر باشد. این باعث می شود پاهای آن ها لاغرتر به نظر برسد.

جالب است بخوانید  ده نکته طلایی برای انتخاب و خرید شلوار مردانه

اقایان چاق برای اینکه انتخاب درست تری داشته باشند باید به چه نکاتی دقت کنند

برای آقایانی که پاهای چاقی دارند بهترین گزینه شلوارهایی است که دارای پارچه های ساده و یکپارچه است و این آقایان باید از پوشیدن شلوارهای طرح دار خودداری کنند.

فقط تنها برای این آقایان یک نوع از شلوارهای طرح دار مناسب است آن هم شلوارهایی هستند که راه عمودی دارند زیرا باعث می شود پاها کشیده تر دیده شود.

اما در حالت کلی نمی توان گفت آقایان چاق هرگز نمی توانند شلوارهای رنگی بپوشند اما همیشه بهتر است از شلوارهایی با تناژ تیره استفاده کنند.

یک نکته دیگر که آقایان چاق به آن توجه کنند این است که شلوارهای از بالا گشاد اصلا مناسب کسانی که پاهای چاق دارند. همچنین آقایانی که پاهای چاق دارند نباید از شلوارهایی که دارای پارچه های لخت هستند استفاده کنند.

خرید شلوار مردانه_ من استایل

اما به شلوارهایی که مناسب آقایان لاغر است چه نوع شلوارهایی هستند ؟

آقایانی که پاهای لاغر و بلندتری دارند همیشه در صدد این هستند شلوارهای خود را به گونه ای انتخاب کنند که پاهای آن ها را تو پر نشان دهد.

آقایانی که پاهای لاغر دارند به هیچ عنوان نباید از شلوارهای خیلی تنگ استفاده کنند زیرا لاغری پاهای آن ها بیشتر به چشم می آید. آقایان اگر نمی خواهند پاهایشان قلمی و باریک مانند خانوم ها دیده شوند باید دقت کنند به هیچ عنوان از شلوارهای جین چسبان استفاده نکنند.

شلوار رسمی مناسب برای آقایان لاغر و قدبلند :

آقایانی که پاهای لاغری دارند باید در اندازه گیری شلوارهای خود بسیار دقت کنند. سایز شلوار مردانه همیشه با دو عدد مشخص می‌شود: دور کمر و طول داخلی پاچه شلوار. اما یک چیزی که آقایان همیشه باید دقت کنند این است که : این دو عدد هیچ معیاری از میزان تنگی و گشادی پاچه‌های شلوار و یا میزان گشادی فاق را برای شما بیان نمی‌کند و باعث ایجاد مشکل برای آقایان لاغر و قدبلند می‌شوند. به همین دلیل است آقایانی که لاغر هستند در پیدا کردن شلواری که برایشان گشاد یا کوتاه نباشد دچار دردسر می‌شوند.

جالب است بخوانید  آقایان! آیا میدانید چگونه لباس طرح‌دار بپوشید؟

برخی برندهای بین المللی برای آقایان قدبلند لباس‌های خاصی طراحی و تولید می‌کنند که این مشکلات را برطرف کرده است اما با شما برای رفع این مشکل می توانید از یک خیاط نیز کمک بگیرید زیرا سایز شما در انخاب شلوار متناسب برای شما بسیار مهم است.

انتخاب شلوار برای مردان لاغر_ من استایل

دسته بندی انتخاب شلوار مردانه برای آقایان لاغر و بلند قامت

در حالت کلی اگر شما جز آقایانی هستید ک پاهای لاغری هستید مناسب ترین شلوار برای شما شلوارهای راسته و یا شلوارهایی هستند که پیلی دارند.

آقایانی که دارای پاهای لاغر و بلند هستند می توانند از شلوارهایی استفاده کنند که پایین آن ها را تا بزنند زیرا این مدل فقط به آقایان قد بلند با پاهای لاغر می آید.

آقایان لاغر اندام با پاهای لاغر می توانند از شلوارهایی استفاده کنند که بر روی پارچه ی آن ها طرح دارد زیرا آن ها باعث می شوند پاهای شما پرتر دیده شود.

همچنین اگر جز آقایانی هستید که دارای پاهای کشیده و لاغر هستید می توانید از شلوارهایی با رنگ روشن نیز استفاده کنید.

پوشت مردانه را چگونه در استایل خود به کار ببریم؟

مقاله قبلی

استایل کژوال از ۰ تا ۱۰۰

مقاله بعدی

شما همچنین ممکن است دوست داشته باشید

نظرات

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر در اسپرت