کت وشلوار دامادی من استایل

آقای داماد در شب عروسی خود شاه مجلس محسوب می شود. به همین دلیل آقا دامادها باید حتما از یک پوشش خیلی مناسب استفاده کنند. تا به حال شما هیچ دامادی را ندیده اید که یک لباس معمولی در شب عروسی خود بپوشد ؟ در اکثر فرهنگ های دنیا لباس مناسب دامادی برای آقا دامادها کت و شلوار است.

اما برای آقا دامادها چه کت و شلواری مناسب است ؟ آقا دامادها باید با توجه به استایل و شخصیت خود کت و شلوار دامادی خود چه نوع کت و شلوار دامادی برای خود بخرند؟

آقا دامادها برای خرید یک کت و شلوار دامادی ابتدا باید ابتدا فرم بدن خود را در نظر بگیرند. داماد ها برای اینکه از استایل بدنی خود مطلع شوند باید از دوستان و اطرافیان خود نظر بخواهند و از نظرات آن ها استفاده کنند.

بسیاری از دامادها همیشه به نقاط ضعفشان بیشتر توجه می کنند با این که این درست نیست. شما به کت و شلوار دامادی خود این گونه نگاه کنید که کت و شلوار دامادی نقاط ضعف شما را می پوشاند و نقاط مثبت استایل شما را پر رنگ تر می کند. با این تصور شما می توانید یک کت و شلوار دامادی مناسب برای خود بخرید.

در این مقاله می خواهیم نکاتی را بگوییم که برای شما بسیار مناسب است و شما با رعایت آن ها می توانید یک کت و شلوار دامادی مناسب بخرید. به این توصیه ها با دقت توجه کنید .

دامادهایی که می خواهند بلند قدتر به نظر برسید :

آقا دامادهایی که قد کوتاه تر دارند و می خواهند بلند قدتر به نظر برسند بهتر است کت و شلوار دامادی خود را از بین کت و شلوارهایی که راه ها و خط های باریک و کمرنگ دارند استفاده کنند. این آقا دامادها باید دقت کنند به جای پاپیون از کراوات استفاده کنند. سعی کنید شلوارهای کت و شلوار خود را جوری انتخاب کنید که راسته و یا کمی لوله تفنگی و چسب باشند زیرا پاهای شما را بلندتر و کشیده تر نشان می دهد. فقط توجه کنید با این شلوارها حتما باید کفش مناسب بپوشید.

جالب است بخوانید  آیا میدانید چگونه با کت تک و پوشت استایلی بی نظیر بسازید؟

آقا دامادهایی که می خواهند بلند قدتر نشان داده شوند بهتر است برای خود کت و شلواری را انتخاب کنند که تک دکمه هستند. زیرا این کت ها با ایجاد تصور کمر باریک تر باعث می شود شما کشیده تر ظاهر شوید.

آقا دامادهایی که می خواهند بلند قدتر ظاهر شوند بهتر است از جلیقه های همرنگ کراوات و متضاد رنگ پیراهن در کت و شلوارهای دامادی استفاده کنند.

این دامادها باید از پوشیدن کت و شلوارهای دامادی تنگ و کت های کوتاه خودداری کنند.

همیشه آقا دامادها به یاد داشته باشند که کت هایی که لبه های پایینی آن ها روی هم قرار نمی گیرند قد شما را بلندتر و کشیده تر نشان می دهد.

این یک اصل مهم است که همیشه لباس های گشاد شما را کوتاه تر نشان می دهد پس شما همیشه کت و شلوراهای متناسب با استایل خود را بخرید.

آقا دامادها دقت کنند اگر می خواهند بلند قد به نظر برسند رنگ کت و شلوار دامادی خود را مشکی بخرند زیرا رنگ مشکی باعث می شود شما کشیده تر به نظر برسید.

نکته قابل توجه این است که اگر شما کمر باریکی دارید نیازی نیست از کت ها تک دکمه استفاده کنید، کت های دو دکمه هم برای شما مناسب است.

دامادهایی که می می خواهند ریز نقش تر به نظر برسند :

بعضی از آقا دامادها درشت اندام هستند. آن ها در شب عروسی خود می خواهند کمی ریز نقش تر به نظر برسند اما چطور کت و شلواری باید بخرند ؟

این آقا دامادها نیز باید از کت و شلوارهای تک دکمه و دو دکمه استفاده کنند. شلوارهای راسته گزینه مناسبی برای این آقا دامادها است . برای این آقا دامادها کت های یقه آرشال بسیار مناسب است اما آن ها باید از پوشیدن کت های یقه تیز خودداری کنند.

جالب است بخوانید  پوشت! نماد ثروت و تجملات از مصر باستان تا کنون

دقت کنید کت و شلوار دامادی که خریداری می کنید لبه های پایینی آن روی هم قرار نگیرد.

کت دامادی خود را به گونه ای انتخاب کنید که در آن بتوانید دست های خود را حرکت دهید. دقت کنید وقتی به حالت خبردار می ایستید باید قد کت دامادی شما تا نوکه انگشتانتان باشد.

همیشه دامادها باید به این نکته توجه کنند که اپل آن ها را درشت تر چهارشانه تر نشان می دهد.

توجه کنید اگر شما درشت اندام هستید و گردن درشتی دارید یقه و کراوات خود را سفت نبندید.

آقا دامادهای درشت اندام همیشه توجه کنید برای کت و شلوار دامادی خود کت های چاک دار را بخرید .

شما به هیچ عنوان از پاپیون استفاده نکنید زیرا هر نوع خط افقی در استایل شما باعث می شود شما چاق تر به نظر برسید.

توجه کنید که کت و شلوار دامادی خود را به هیچ وجه از بین کت های پنج ، شش دکمه انتخاب نکنید.

 

دامادهایی که می خواهند درشت هیکل تر به نظر برسند :

بعضی از آقا دامادها دارای فیزیک بدنی لاغری هستند این دامادها باید دقت کنند از کت و شلوارهایی دامادی استفاده کنند که آن ها را درشت اندام تر نشان دهند.

لازم است این آقا دامادها از کت های چهار دکمه استفاده کنند و هرگز از کت های تک دکمه برای کت و شلوارهای دامادی خود استفاده نکنند. همچنین آن ها  باید از کت هایی استفاده کنند که دارای اپل است زیرا اپل های کت باعث می شود دامادها چهارشانه تر دیده شوند. به یاد داشته باشید کت و شلوار دامادی خود را حتما سه تیکه بخرید زیرا جلیقه باعث می شود شما درشت تر به نظر برسید.

جالب است بخوانید  آیتم های پراهمیت در شیک پوشی آقایان

آقا دامادهای ریز نقش برای اینکه درشت تر به نظر برسند بهتر است از پاپیون برای کت و شلوار دامادی خود استفاده کنند زیرا به وجود آوردن خط افقی در استایل شما باعث می شود شما درشت تر به نظر برسید.

اگر شما جز آن دسته از دامادهایی هستید که قد بلندی دارید و اما ریز نقش هستید گزینه مناسب برای کت و شلوار دامادی شما کت های خط دار افقی هستند.

همچنین شما می توانید کت و شلوارهای دامادی خود را از بین مدل هایی انتخاب کنید که دارای شلوارهای پیلی دار باشد. این نوع شلوارها پاهای شما را توپرتر نشان می دهد.

بررسی تفاوت های کت و شلوارهای ایتالیایی، بریتانیایی و آمریکایی

مقاله قبلی

اصول انتخاب شلوار مردانه

مقاله بعدی

شما همچنین ممکن است دوست داشته باشید

نظرات

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر در استایل