من استایل نکات شلوار مردانه

همه آقایان و مردان جوان از انواع کت ها و پیراهن ها بهره مند هستند. اما جای تعجب دارد که شلوار همواره از اهمیت کمتری میان آقایان برخوردار بوده است. واضح است که انتخاب اشتباه آن میتواند استایل شما را برای خوش استایلی بی نتیجه بگذارد. نیازی به گفتن نیست اما همه لباس های شما با شلوارمردانه جلوه خواهد داشت.

شلوار برای اینکه بتواند استایل شما را به عالی ترین شکل ممکن تکمیل کند باید به درستی انتخاب شده باشد. پس دانستن نکاتی برای خرید شلوار مردانه الزامی به نظر میرسد. با من استایل همراه باشید.

طبق  آمار رنگ های مشکی خاکی و تیره حدود معادل ۸۴ درصد از کمد آقایان را به خود اختصاص داده اند. با استفاده از شلوار مردانه رنگی میتوانید گزینه های متنوع تری برای ست کردن داشته باشید .

نحوه ست کردن شلوار رنگی مردانه

اگر جزء افرادی هستید که به تازگی قصد پوشیدن لباس های رنگی مردانه را دارید پیشنهاد ما این است که ابتدا بر روی یک لباس فوکوس کنید .

به عنوان مثال ابتدا با یک شلوار مردانه رنگی شروع کنید سپس به سراغ لباس های دیگر مانند پیراهن یا کت بروید . به عنوان مثال اگر کت سبز یشمی انتخاب میکنید بهتر است یک تی شرت سفید طرح دار به همراه یک شلوار مردانه طوسی بپوشید .

بهترین زمان برای شروع به رنگی رنگی لباس پوشیدن روز ها گرم و آفتابی بهار و تابستان است . لذا نیاز نیست در این فصل ها از لباس های ست استفاده کنید .

چگونه رنگ ها را ترکیب کنیم؟

برای ترکیب لباس ها کافی است آیتمهای اصلی لباس خود را انتخاب کنید و سپس مدل ها و طرح ها و رنگ ها را با یکدیگر ست کنید . اگر بخواهید در فصل گرم سال لباس های رنگی بپوشید دیگر نیازی نیست که هارمونی رنگی را رعایت کنید . بلکه لازم است رنگ های مکمل را انتخاب کرده و با یک دیگر ست کنید .

اگر یک شلوار به رنگ زرشکی یا بادمجانی انتخاب کرده اید برای پیراهن باید از رنگ سرمه ای یا آبی استفاده کنید . اما اگر نخواهید از رنگ سرمه ای در تناژهای روشن نیز استفاده کنید پیشنهاد میکنیم یک پیراهن کژوال سفید مردانه بپوشید و روی آن یک کت سرمه ای روشن یا آبی بپوشید تا ترکیب متضادی بیافرینید .

اگر تاکنون تصور میکرده اید که شلوار های رنگی مخصوص و مختص استایل های غیر رسمی یا روزمره است باید بگوییم که این تصور شما کاملا اشتباه است . برخلاف آنچه همه ما تصور میکردیم باید بگوییم که این شلوار ها برای مراسم ها و میهمانی های رسمی نیز مناسب است . شما میتوانید شلوار رنگی منتخب خود را با انواع کت ها ، اکسسوری ها ، کفش ها و پیراهن ها ست کنید . البته نلاگفته نماند که این شلوار های رنگی مردانه را میتوانید با آیتم های رسمی دیگر ست کنید به این شرط که آیتم های دیگر از رنگ خنثی باشند .

اصول ست کردن رنگ ها

لباس های دیگری هم هستند که به رسمی بودن استایل شما اضافه میکنند . یک پلیور سرمه ای یا عنابی میتواند هارمونی بسیار مناسبی با شلوار مردانه ایجاد کرده و به رسمیت استایل شما بیفزاید .حتی میتوانید یک پلیور یقه هفت را در رنگ های سرمه ای ، آبی درباری یا قرمز کشمیری بپوشید به همراه یک کراوات یا پاپیون در رنگ متضاد تا ریتم رنگ ها باعث چرخش نگاه در استایل شما بشود . هم چنین اگر این استایل را میخواهید در محل کار یا جلسات رسمی بپوشید بهتر است از یک کراوات در رنگ مشکی استفاده کنید .این بهترین استایل رسمی است که میتوانید با شلوار مردانه بپوشید .

رمز و رازهای انتخاب شلوار تنگ مردانه

یکی از رمز و رازهای خرید شلوار مردانه، شلوارهای تنگ هستند. رازی که آقایان در خرید این شلوارها باید به آن دقت کنند این است که معمولا این شلوارها خودشان به خودی خود جذب هستند به همین دلیل باید این شلوارها را دقیقا سایز خود بخرید.

برای ست کردن این شلوارمردانه مهم نیست که شما پوتین چلسی یا یک جفت کتانی بپوشید. برای انتخاب این مدل از شلوارها می توانید برند های ایو سنت لورن و یا بالمین را انتخاب کنید زیرا این دو برند با کلاس وفادار به این مدل از شلوارها هستند.

شلوارهای تنگ در گذشته انتخاب مناسب جوانان و نوجوانان محسوب می شد اما امروزه آقایان میانسال نیز می توانند از این مدل شلوارها نیز بپوشند. در انتخاب شلوارهای تنگ دقت کنید که این شلوارها متناسب سایز شما باشند. زیرا گاهی آقایان شلوارهای تنگ را تنگ تر از سایز پاهای خود میخرند که جذب تر خودش را نشان دهد اما باید بگویم این کار مناسب نیست زیرا جریان خون را در پاهای شما کمتر می کند و باعث می شود زودتر از راه رفتن خسته شوید.

جالب است بخوانید  ده نکته طلایی برای انتخاب و خرید شلوار مردانه

بررسی نکات مهم در انتخاب یک شلوار عالی و درجه یک

مقاله قبلی

دکمه سرآستین مردانه چه نقشی در استایل مردانه دارد؟

مقاله بعدی

شما همچنین ممکن است دوست داشته باشید

نظرات

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر در شلوار مردانه