پوشت مردانه من استایل

کت و شلوار مشکی یکی از اصیل ترین و پرطرفدارترین لباس های کلاسیک برای آقایان می باشد. مشکی یک رنگ هوشمندانه دائمی است. رنگی که محدودیت زمانی نداشته و به تمام رنگ های پوست و مو می آید. این رنگ کلاسیک اگر به درستی انتخاب نشود و اگر نتوانید آن را  با رنگ های مناسبی ترکیب کنید گاهی قدیمی و دمده به نظر می رسند. اکنون قصد داریم به شما آقایان شیک پوش در مورد نحوه ست کردن کت و شلوار مشکی با پیراهن و پوشت در این مقاله توضیح دهیم تا به نتیجه ای مطلوب و ظاهری محبوب با اطمینان خاطر و اعتماد به نفس بالا برسیم و استایلی شیک را با کت و شلوار مشکی تجربه خواهید کرد و این نتیجه اعتماد شما به روش های ما خواهد بود.

پوشت مردانه من استایل

کت و شلوار مشکی را با چه رنگ از اکسسوری ها  و پیراهن ها میتوان ست کرد:

رنگ مشکی را معمولا میتوان با هر رنگی از اکسسوری ها  و پیراهن ها ست کرد. اما یک قانون در هنگام پوشیدن کت و شلوار مشکی وجود دارد و آن هم اینگونه است که می گوید چه رنگی بیشتر با خصوصیات شما دارای تناسب است. رنگی که به تن دوست شما می آید ممکن است به تن شما دلچسب و زیبا نباشد. بنابراین باید روی تقطه قوت  خودتان تمرکز داشته باشید و توجه کنید که کدام یک  از رنگ های مکمل برای شما مناسب هستند. یک سری رنگها هستند که مدام  مناسب ترکیب و ست کردن با کت وشلوار مشکی هستند. رنگ هایی مانند سفید، آبی روشن، خاکستری و صورتی.

جالب است بخوانید  اصول انتخاب شلوار مردانه

ست کردن پیراهن سفید و کت و شلوار مشکی با پوشت راه راه یا شطرنجی:

شما در انتخاب پیراهن سفید با کت و شلوار مشکی دچار اشتباه نخواهید شد. کت و شلوار مشکی و ست آن با پیراهن سفید طرحی کلاسیک را همراه با پوشت و کراوات هایی به رنگ های تندی مثال مشکی، سبز زمردی، قرمز تیره، بنفش یا آبی کمرنگ و یا طرح شطرنجی و یا راه راه مطرح می کند. در نظر داشته باشید که از پارچه های براق استفاده نکنید چون سبب جلب توجه می شوند.

ست کت وشلوار مشکی با پیراهن آبی و پوشت سفید و مشکی:

ما به شما توصیه می کنیم که همراه با کت و شلوار مشکی  و ست پیراهن ابی از اکسسوری هایی با طرح های سفید و مشکی استفاده کنید و نسخه ای شادتر و سرزنده تراز رنگ سفید کلاسیک بسازید.این رنگ ها نه تنها تفاوت جزئی با یکدیگر دارند بلکه در تراز با یکدیگر هم قرار می گیرند. برای این ترکیب پوشش کراوات مشکی ببندید. برای این ترکیب لباس  از رنگ هایی مثال آبی کمی تیره، آبی لاجوردی و نیلی هم می توانید استفاده کنید.

ست کردن کت و شلوار مشکی با پیراهن مشکی  و پوشت و کراوات مشکی:

در رابطه با نوع و ترکیب این رنگ باید کمی احتیاط را پیشه کرد. این ترکیب به تن برخی از آقایان آنچنان جذابیتی نداشته و بهتر است کمی تفاوت در رنگ لباس هایی که می پوشید وجود داشته باشد. بهتر است همراه با ست پیراهن مشکی و کت وشلوار مشکی کراوات نبندید اما می توانید از پوشت مشکی استفاده کنید. ما به شما عزیزان توصیه می کنیم که به هیچ وجه سعی نکنید که کراوات رنگی ببندید چرا که ظاهرتان دمده و شلخته به نظر می آید.

جالب است بخوانید  7 روش خلاقانه برای ست کردن پیراهن آستین کوتاه

ست کردن کت وشلوار مشکی با پیراهن صورتی وپوشت رنگ سفید، صورتی، گلبهی، یاسی :

همراه با کت وشلوار مشکی یک طیف صورتی را به شما پیشنهاد می کنیم. همراه با ان یک پوشت به رنگ صورتی، سفید، گلبهی و همچنین از کراوات هایی با رنگ مکمل استفاده کنید. برای اکسسوری ها رنگ هایی مثال یاسی، صورتی، آبی روشن، مشکی و آبی دریایی استفاده کنید. برای نمایان تر جلوه دادن ترکیب کت وشلوارمشکی و ست صورتی از پارچه هایی استفاده کنید که جنس و بافت و طرح های جوان و شاداب تری دارند.

ست کردن کت وشلوار مشکی با پیراهن طوسی و پوشت طوسی:

یکی از تطبیق پذیرترین رنگ در میان رنگ ها  رنگ تیره مشکی است. بنابراین سفارش می توانید آزادانه انواع مختلف طیف های طوسی را انتخاب کنید.مثال رنگ های طوسی تخته سنگی، طوسی زغالی و طوسی روشن رنگ های  قابل توجه و مناسب برای این ترکیب هستند و به دلیل هم خانواده بودن این رنگ ها می توانید برای پوشت و کراوات هم از این تنوع ها استفاده کنید. شما می توانید همراه با پیراهن طوسی از یک پوشت و کراوات طوسی تیره تر یا مشکی استفاده کنید.کراوات و پوشت های طرح دارمثال مورب، افقی یا شطرنجی هم  می توانند با این ترکیب مناسب باشند.

ست کردن کت و شلوار رنگ مشکی با پیراهن و پوشت رنگ بنفش:

زمانی است که میخواهید رنگ بنفش را با کت و شلوار مشکی ست کنید. بهترین رنگ رنگ بنفش یاسی است. چرا که روشن ترین و ملایم ترین طیف رنگی بنفش است. در ست کردن پوشت و کراوات با این رنگ می توانید کاملا مستقل و آزادانه عمل کنید.صورتی تیره، بنفش تیره، بنفش مایل به آبی و بنفش مایل به ارغوانی سیر بسیار مناسب هستند.توجه داشته باشید که در زمانی میخواهید رنگ پیراهن تان بنفش تیره باشد از کراوات های طرح دار بهتر است استفاده کنید.

جالب است بخوانید  کت و شلوار سبز؛ متفاوت ترین کت وشلوار کهکشان

چند نکته درباره کت و شلوار سیاه :

_ در پایان تناسب پیراهن و پوشت و کراوات با کت و شلوار سیاه می توانند گاهی ویا در مدت زمان زیاد کاملا خسته کننده شوند بنابراین دارای اهمیت است بدانیم برای کمی جالب کردن آن چه رنگ هایی وقتی با سیاه ترکیب می شوند بهتر دیده می شوند. با اینکه همه می دانند که سیاه با هر رنگی مناسب است.

_ پوشیدن پیراهن رنگی همراه با کت و شلوار مشکی گزینه ای عالی برای محل کار ویا وقتی است که یک مصاحبه کاری در پیش دارید. ضمن اینکه می توانید در کنار آن از پوشت رنگی استفاده کنید.

_ ترکیب سیاه با سرمه ای یا آبی همچنین میتوانند عملکرد یک تیپ مغرورانه را برای خود تعریف کنند.

در آخر استفاده از طرح در پیراهن یک راه فوق تجربی برای ارتقا پوششتان است که از آدم های تازه کارو کم جرات نمیتوان توقع انجام چنین تیپی را داشت.

استایل کژوال از ۰ تا ۱۰۰

مقاله قبلی

کت و شلوار سبز؛ متفاوت ترین کت وشلوار کهکشان

مقاله بعدی

شما همچنین ممکن است دوست داشته باشید

نظرات

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر در استایل