با آغاز بهار عید نوروز نیز شروع شده و همه جا نو می شود و بوی تازگی میگیرد. البته برای افراد مختلف نیز بسیار مهم است که سال نو را چگونه آغاز کنند. بسیاری از افراد عادت دارند که برای آغاز سال نو و عید نوروز لباس های نو تهیه کرده و تیپو استایل خود را تغییر دهند. در این نوشتار قصد داریم ۵ ترکیب رنگ اصلی بهاره برای امسال بررسی کرده و برای شما توضیح دهیم که در بهار امسال چه ترکیب های رنگی را امتحان کنید..

ترکیب شماره یک: خاکستری و آبی پاستلی

پیراهن آبی شلوار جین آبی من استایل

همه ما به خوبی میدانیم که هرچقدر هوا رو به گرمی می رود باید از رنگ های ملیح تر، روشن تر و خنک تر استفاده نمود. یکی از بهترین ترکیب رنگ های بهاره که علاوه بر زیبا بودن، بسیار جذاب و خنک نیز هست؛ ترکیب رنگ آبی پاستیلی و خاکستری است. ممکن است با خود فکر کنید این ترکیب کمی بی حال است اما بر خلاف تصور شما اگر رنگ مو و چشم شما قهوه ای است این ترکیب رنگ از بهترین ترکیب هاست. هم چنین در بهار می توانید روی این ترکیب حساب کنید.

ست پیشنهادی:

شلوار خاکستری + پیراهن آبی پاستلی

تی شرت خاکستری + جین آبی

پیراهن آستین کوتاه آبی و شلوار کتان خاکستری

پیراهن آبی و شلوار طوسی من استایل

ترکیب شماره دو: ترکیب سفید و همه رنگ ها

شلوار سفید تی شرت مشکی مردانه من استایل

به شما حق میدهیم که این ترکیب را کمی عجیب بدانید؛ اما برای این که بتوانید اعتماد به نفس خود را به رخ دیگران بکشید پیشنهاد میدهم از ترکیب رنگ سفید با دیگر رنگ ها استفاده کنید. به عنوان مثال توجه کنید یک شلوار کتان سفید با یک تی شرت زرد روشن

جالب است بخوانید  چگونه کت و شلوار را با جلیقه ست کنیم ؟

یا یک شلوار کتان کرمی با یک پولوشرت رالف لورن. این ترکیب را می توانید به دنیای جین ها نیز بکشانید؛ یک پیراهن سفید ساده بدون طرح با یک جین آبی روشن. جالب اینجاست که در بین تمامی پوشاک آقایان این شلوار کتان سفید است که با هر رنگ کت، بلیزر، پیراهن و تی شرت ست می شود، بی آنکه در استایل شما اشکالی به وجود آید. از حق نگذریم کت تک طرح دار با شلوار کتان سفید ترکیب بی نهایت جذابی است که شما را در هر سن و سالی بک مرد خوشحال و جذاب و با اعتماد به‌نفس نشان خواهد داد.

شلوار کتان سفید کت کرم مردانه من استایل

ترکیب شماره سه: سرمه ای و فیروزه ای

کت سرمه ای پیراهن آبی من استایل

همانطور که قبلتر گفتیم هر چه هوا رو به گرمی می گذارد باید از رنگ های خنک تر وسرد تر استفاده کرد. مثلا فیروزه ای.

این رنگ یادآور دریا و ساحل و موج های زیبا است. این رنگ برگرفته از رنگ آبی دریا است. به همین دلیل با خاص ترین رنگ آبی یعنی سرمه جذاب ترین و روح نواز ترین ترکیب جهان را می سازد. علت اینکه در بهار امسال استفاده از تناژهای آبی رایج شده است این است که رنگ سال آبی سلطنتی نام گذاری شده است.

این دو رنگ در چرخه رنگ نزدیک به یک دیگر و از یک خانواده هستند اما عجیب این جاست که آقایان کمتر از این ترکیب رنگی استفاده می کنند. علت آن هم بی اطلاعی است. کافیست یک پیراهن فیروزه ای خوشرنگ را با کت و شلوار آبی سرمه ای تیره ترکیب کنید وخوش تیپ ترین مرد شوید. اگر رنگ چشم های شما آبی و رنگ موهایتان طلایی است این ترکیب عالی ترین انتخاب برای شما است.

جالب است بخوانید  آیا میدانید چگونه با کت تک و پوشت استایلی بی نظیر بسازید؟

ترکیب سرمه ای و آبی استایل ایتالیایی من استایل

ترکیب شماره چهار: زرد روشن وآبی اقیانوسی

اکسسوری زرد من استایل

بله کاملا حق با شماست قرار نیست شبیه شخصیت های کارتونی بشویم اما اگر منطقی تر نگاه کنیم رنگ زرد تقریبا از میان پوشاک آقایان حذف شده است و به هر نحوی که شده باید به دنبال لباس مردانه برگردد. اگر فکر میکنید نمی توانید از رنگ زرد در لباس های اصلی استفاده کنید پیشنهاد میکنیم از اکسسوری های زرد رنگ استفاده کنید.

ترکیب پیشنهادی:

کت آبی اقیانوسی+ کراوات زرد

پیراهن آبی اقیانوسی+ پوشت زرد

اکسسوری زرد و استایل آبی من استایل

ترکیب رنگ شماره پنج: یاسی و طوسی

اکسسوری یاسی کت و شلوار طوسی من استایل

یاسی از تناژ های سرد رنگ صورتی است و از نظر آقایان ممکن است دخترانه نباشد. لذا از پوشیدن آن ممکن است خودداری کنند. اما اگر آن را کنار یک رنگ خنثی مثل طوسی قرار دهید از نتیجه آن شگفت زده خواهید شد. همانطور که میدانید میتوانید کت وشلوار طوسی خود را با یک پیراهن یاسی بپوشید و با اکسسوری های زرد رنگ به آن جذابیت ببخشید.

کت شلوار طوسی اکسسوری یاسی من استایل

امیدواریم در این بهار خوش تیپ تر و جذاب تر از همیشه باشید.

 

آیاشما کفش کتانی مردانه را با کت و شلوار می پوشید؟

مقاله قبلی

چگونه متناسب با هر فرم بدنی یک شلوار جین انتخاب کنیم؟

مقاله بعدی

شما همچنین ممکن است دوست داشته باشید

نظرات

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر در اسپرت