ست پوشت

پوشت که در جنس های مختلفی چون نخی، ابریشم و کتان دوخته می شود، استایلی خاص و شیک به فرد می دهد. برای خرید و انتخاب یک پوشت گوچی مناسب باید به نکاتی توجه داشته باشید که در این مقاله به شرح آنها خواهیم پرداخت تا بهترین انتخاب را داشته باشید و شیک بدرخشید.

کت شلوار پوشت

پوشت چیست؟

دستمال جیبی کت و شلوار یکی از آن اکسسوری هایی است که در مراسم رسمی و یا عروسی، بسیار خوش استایل تان خواهد کرد. وجود دو تا سه اکسسوری می تواند در خوش تیپ کردن شما بسیار موثر باشد که یکی از آنها دستمال جیبی می تواند باشد. پوشت را در طرح های متفاوتی می توان تا زد تا جلوه زیباتری به خود بگیرند که با توجه به رنگ ‌و شکل دستمال جیبی خواهد بود.

کت و شلوار پوشت

پنج راه حل برای خرید دستمال جیبی مناسب

در هنگام خرید پوشت باید دقت کنید که دوخت و گره های آن دیده نشود زیرا در انواع نفیس آن دوخت خیلی ظریف و منظم می باشد. هماهنگی طرح و رنگ این دستمال جیبی با پاپیون یا کراوات بسیار مهم است که یا باید به مکمل بودن آنها و یا ترکیبی بودن توجه داشت. جنس ابریشمی در این محصول مناسب ترین جنس است که قابلیت ارائه در طرح های متفاوتی را خواهد داشت. اندازه، از دیگر عواملی است که باید به آن توجه داشت. دستمال جیبی ابریشمی معمولا ۴۲ تا ۴۵ سانتی متر است و مربعی شکل می باشد.

کت پوشت

اندازه بسیار مهم است چون اگر دستمال جیبی بزرگ باشد، موجب ایجاد برآمدگی در جیب خواهد شد و اگر خیلی کوتاه باشد نیز درون جیب خواهد رفت و دیده نمی شود. اگر این محصول دارای طرح ساده است، بهتر است تا زدن آن نیز ساده باشد اما اگر دارای طرح های شلوغ است، تا زدن نیز باید شلوغ باشد تا نمای بهتری داشته باشید و در انواعی که حاشیه دارند تا زدن گلبرگی بهترین انتخاب خواهد بود. خرید دستمال جیبی که هر سمت آن رنگ و یا طرح خاصی دارد مناسب است زیرا می توانید به چندین روش از  آن استفاده کنید.

جالب است بخوانید  مهم ترین آیتم های مردانه برای شیک پوشی آقایان

پوشت کراوات

خرید دستمال جیبی

برای خرید پوشت مناسب به شیوه اینترنتی می توانید اقدام کنید و این محصول را در کمترین زمان ممکن به شیوه پستی درب منزل تحویل بگیرید. قیمت این محصول در سایت درج شده است و با بهترین کیفیت در اختیار خریدار قرار می گیرد.

پوشت قهوه ای

دستمال جیبی را در طرح ها و رنگ های مختلفی می توانید در سایت گراد مشاهده کنید که جنس این ها نیز متفاوت است. برای دریافت راهنمایی در زمینه خرید این محصول با کارشناسان ما تماس حاصل فرمایید و راهنمایی های لازم را دریافت نمایید. با خرید اینترنتی در وقت و هزینه تان صرفه جویی می شود و نیازی به حضورتان نیست بلکه به صورت آنلاین مدل مناسب خود را می توانید خریداری نمایید.

پوشت کت زمردی

مزایای مهم خرید از فروشگاه جهانی

مقاله قبلی

پوشت چه کاربردی در استایل آقایان دارد؟

مقاله بعدی

شما همچنین ممکن است دوست داشته باشید

نظرات

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر در اکسسوری