کاربرد پوشت در استایل رسمی_ من استایل

در استایل و تیپ مردانه کمتر اکسسوری همانند یک پوشت باعث می شود که شما خوش استایل به نظر برسید. پوشت مردانه گاهی در کمتر از ده ثانیه به شما کمک می کند تا یک استایل فوق العاده جذاب داشته باشید. البته همیشه اکسسوری ها تکمیل کننده یک استایل مردانه هستند. اما به قولی برخی از اکسسوری های مردانه نقش بسیار مهمی در استایل مردانه دارند و به زبان ساده باید بگوییم برخی از اکسسوری ها مانند پوشت ها و کراوات ها لازمه استایل های آقایان هستند. مخصوصا آقایانی که می خواهند در مراسم های خاص شرکت کنند و یا آن ها که در اجتماع نقش اجتماعی بالایی دارند.

پوشت ها فقط یک پارچه کوچک تا خورده در جیب کت و شلوارها نیستند بلکه استفاده از آن ها بسیار می تواند استایل یک آقا را از حالت یک استایل معمولی به یک استایل خاص تبدیل کند چیزی که همه آقایان امروزه به دنبال آن هستند.

اما برای اینکه با پوشت خود استایل بی نظیری بهم بزنید باید بدانید از چه پوشتی استفاده کنید؟ چگونه پوشت خود را تا بزنید؟ چگونه پوشت خود را با بقیه استایل خود ست کنید؟

ما در این مقاله به شما خواهیم آموخت که چگونه پوشت خود را با دیگر لباس های خود ست کنید و به شما بگوییم پوشت چیست و چگونه یک هارمونی فوق العاده در استایل شخصی شما ایجاد می کند؟

پوشت طرحدار مردانه من استایل

پوشت چیست؟

شاید پاسخ این سوال را همه آقایانی که این مقاله را می خواهند بدانند اما برای دسته کمی می خواهم اول بگویم پوشت مردانه چیست؟ دستمال جیبی یا همان پوشت یک اکسسوری است که در استایل مردانه بسیار حائز اهمیت است. شاید به همان اندازه که بستن یک ساعت در استایل رسمی مردانه مهم است یا زدن یک عطر. برای استفاده از پوشت هیچ محدودیتی وجود ندارد و شما همیشه می توانید از آن ها در هر مراسم رسمی و غیر رسمی استفاده کنید. اما بازهم می گویم که پوشت یک اکسسوری مهم است که همیشه یک نقش تکمیل کننده در استایل آقایان دارد. اگر بدانید اکسسوری پوشت چه مقدار در استایل شما تغییر ایجاد می کند خواهید فهمید که تا به امروز بی خود و بی جهت از آن غافل بوده اید.

جالب است بخوانید  چگونه کت و شلوار را با جلیقه ست کنیم ؟

چه زمان هایی حتما باید از پوشت استفاده کنیم؟

شما می توانید در مراسم های رسمی خود که بسیار برای شما مهم است از پوشت ها استفاده کنید یا بهتر بگویم در تمام مراسم های رسمی حتما از پوشت ها استفاده کنید زیرا آن ها نقش مهمی را در استایل شما ایفا می کند. پوشت ها به شما استایلی تکمیل به شما تحویل می دهند که قطعا با ورود به هر مراسمی خواهید درخشید.

 

پوشت ها را چگونه ست کنیم :

در مراسم رسمی خود ، پوشت خود را با رنگی نزدیک به کت و شلوار خود انتخاب کنید و همچنین آن را بصورت کلاسیک تا بزنید. همچنین شما می توانید از پوشتی که کمی تفاوت رنگ با کت و شلوار شما دارد استفاده کنید و همچنین استفاده از پوشت با الگوی دایره های سفید نیز مناسب است.

پوشت های تک رنگ مناسب کت و شلوارهای مشکی و خاکستری هستند. همچنین برای ست کردن پوشت با کت و شلوار سرمه ای می توانید از پوشتی با طرح قرمز استفاده کنید.

در مراسم رسمی پوشت سفید را انتخاب کنید و همچنین پوشت سفید با حاشیه طرح دار می تواند انتخاب خوبی برای محل کار شما باشد.

اما همیشه یک سوال مهمی که آقایان همیشه سوال می کنند این است که آیا درست است پوشت خود را با کراوات خود ست کنیم؟

در پاسخ به این سوال باید بگویم استفاده از رنگ های یکی و مشابه در ست کردن کراوات و پوشت اصلا کار درستی نیست. استفاده از پوشت برای جذابیت یک استایل است و همچنین برای اینکه این جذابیت بیشتر در استایل شما دیده شود اصلا نیاز به همرنگ خریدن پوشت و کراوات خود ندارید، بلکه باید یک هارمونی بین ترکیب رنگ لباس های خود و پوشت و کراوات خود ایجاد کنید. در استایل شما مهم ترین چیز حفظ تعادل بین رنگ ها  و هارمونی استایل شماست. اگر می خواهید شما در استایل رسمی خود بیشتر از دیگران بدرخشید و به اصطلاح خوشتیپ تر از آقایان دیگر باشید بهتر است به هیچ عنوان پوشت و کراوات خود را باهم ست نکنید.

جالب است بخوانید  یک مرد جذاب چگونه لباس می پوشد؟

پوشت کلاسیک مردانه _ من استایل

ست پوشت با کراوات، کت و پیراهن

داشتن یک اکسسوری در استایل خود همیشه شما را خوشتیپ نخواهد کرد. زیرا هماهنگی بین اکسسوری ها از استفاده آن ها مهم تر است. به همین دلیل شما برای جذابیت بیشتر باید بین اکسسوری های خود هماهنگی ایجاد کنید.

پوشت ساده با کراوات طرح دار

اکثر مواقع سعی کنید پوشت های ساده خود را با کراوات های طرح دار هماهنگ کنید. برای مثال شما با کت و شلوار سرمه ای خود می توانید یک پیراهن راه راه آبی بپوشید و با این استایل یک کراوات زرد و آبی بزنید و برای تکمیل کردن استایل خود یک پوشت ساده زرد را انتخاب کنید.

پوشت طرح دار با کراوات ساده

همیشه سعی کنید هنگامی که از کراوات ساده استفاده می کنید برای حفظ هارمونی ظاهر خود از پوشت های طرح دار استفاده کنید. برای مثال یک کت فاستونی به همراه یک کراوات بافت ساده و یک پوشت طرح دار ابریشمی یک استایل فوق العاده ای را برای شما رقم می زند. در این گونه مواقع همیشه سعی کنید بیشتر از پیراهن های ساده با رنگ سفید، شیری و یا آبی روشن را انتخاب کنید زیرا این رنگ های خنثی همیشه با کراوات ها و پوشت ها و یا حتی همه دکمه سرآستین ها هماهنگی دارند.

به چند نکته مهم در انتخاب پوشت ها نیز باید توجه کرد:

طرح کت شما در انتخاب یک پوشت بسیار مهم است. شما فرض کنید یک کراوات ساده را با یک پوشت طرح دار و با یک کت تک رنگ ست کرده باشید، این استایل برای شما فوق العاده است. اما این ست پوشت و کراوات با یک کت چهارخانه کاملا در تناقض است. پس انتخاب کت نقش بسیاری مهمی را ایفا می کند.

جالب است بخوانید  راهنمای انتخاب کت و شلوار دامادی

دستمال جیب های طرح دار را همیشه با کت ساده و تک رنگ بپوشید. برای مثال اگر شما یک کت ساده سرمه ای دارید می توانید از پوشت های طرح دار استفاده کنید. همیشه کت های ساده با رنگ های خنثی بهترین گزینه برای آقایان هستند زیرا آن ها با همه اکسسوری ها و همه رنگ ها حتی زرد قابل ست شدن هستند.

نکته بعدی که در انتخاب پوشت ها مهم است این است که :

هنگامی که پیراهن های خود را طرح دار مثلا سبز، آبی و یا نارنجی پوشیده اید باید برای انتخاب پوشت خود در همین محدوده رنگی باقی بمانید و یک پوشت ساده در همین طیف رنگی استفاده کنید.

نتیجه گیری :

پوشت ها در استایل های شما نقش تکمیل کننده دارند اما باید در انتخاب آن ها و نحوه استفاده آن ها کاملا دقت کنید.

چگونه کت بلیزر را با تی شرت ست کنیم؟

مقاله قبلی

راهنمای انتخاب شلوار جین مخصوص آقایان چاق و لاغر

مقاله بعدی

شما همچنین ممکن است دوست داشته باشید

نظرات

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر در استایل