سبک افراد چاق من استایل

 

  • فاکتورهای انتخاب لباس

اندازه

رنگ

طرح

جنس

نوع

بهترین تیپ برای افراد چاق چیست؟

مقدمه

همواره مورد توجه بودن، جذاب بودن و تحسین شدن بخاطر شیک پوشی از اصلی ترین خواسته های انسان مدرن بوده است. همه افراد خواسته یا ناخواسته لباس هایی را انتخاب میکنند که در آن زیباتر، جذاب تر و شیک تر دیده شوند. برای انتخاب لباس مناسب باید به فاکتورهای مهمی توجه نمود. یکی از این فاکتورها فرم بدن است.

در این راستا افرادی که فرم بدنی خاصی دارند مانند افراد چاق ؛ همواره در انتخاب لباس با دردسرها و چالش های خاصی مواجه میشوند. اما از طرفی انتخاب درست لباس میتواند سهم بزرگی در خوش استایل شدن شما داشته باشد. همه ما به خوبی میدانیم که ورزش و رژیم غذایی مناسب، تاثیر بسیار فوق العاده ای در کاهش وزن و خوش لباس شدن افراد چاق دارد.

اگر شما هم در دسته افراد چاق هستید و نمیدانید چه لباسی برای خوش تیپ و بهتر دیده شدن شما مناسب است این مقاله را تا انتها بخوانید.

 

سایز لباس

افرادی که چاق هستند یا از اضافه وزن رنج میبرند در بسیاری از اوقات برای خرید و انتخاب لباس مناسب با مشکلات خاصی روبرو میشوند . یکی از این مشکلات سایز نامناسب لباس یا به عبارتی تنگ بودن آن است.

در این حالت این دسته از افراد به پیراهن ها و تی شرت های گشاد روی می اورند. اگر شما هم جزو این دسته از افراد هستید توصیه میکنیم که به هیچ عنوان این کار را انجام ندهید . زیرا اینگونه خود را چاق تر از آن چیزی که هستید نشان خواهید داد.

البته من به شما حق میدهم که فکر کنید با پوشیدن لباس های گشاد چاقی خود را پوشانده اید اما این کار کاملا اشتباه است. همین که انحنای بدن دیده نشود برای مردان چاق کافیست.

 

رنگ لباس

مساله بعدی که افراد چاق باید در انتخاب لباس به آن توجه کنند رنگ لباس است.

طبق تحقیقات علمی رنگ های روشن شما را ۷% بزرگتر از آن چیزی که هستید نشان میدهد. پس افراد چاق باید لباس هایی را بپوشند که رنگ تیره ای داشته باشد. اینگونه چاقی بدن خود را پنهان کنید.

همچنین فراموش نکنید که رنگ پیراهن با رنگ شلوار در یک تناژ قرار داشته باشد. ناگفته نماند که رنگ های تند یا خاص به علت ایجاد خطای دید و جلب توجه فراوان باعث بزرگ تر دیده شدن اندام شماخواهد شد پس در پیراهن یا شلوار خود  از این رنگ ها استفاده نکنید.

جالب است بخوانید  بررسی تفاوت های کت و شلوارهای ایتالیایی، بریتانیایی و آمریکایی

 

طرح لباس

طرح لباس ها هم در چاقی شما تاثیر به سزایی دارد. لباس های طرح دار مردانه برای افراد چاق انتخاب کاملا مناسبی است؛ به شرطی که پیراهن یا تیشرت شما در طرح راه راه عمودی باشد. پیراهن ها و تی شرت ها با راه راه عمودی از پهنای شما کاسته و به قد شما اضافه میکند.

چرا این اتفاق می افتد؟

خطوط عمودی باعث حرکت چشم از بالا به پایین می شود. همین اتفاق سبب میشود که فرد قدبلندتر به نظر برسد. همین مساله در خطوط افقی باعث میشود که عکس این اتفاق بیفتد. خوب است بدانید طرح خطوط راه راه نباید پهن یا زیاد باشد و هم چنین با آیتم دیگری مثل شلوار ست شود.

از طرفی لباس های طرح دار برجسته و پررنگ توجه ها را به بالا تنه شما جذب میکند؛ پس از آن ها استفاده نکنید بهتر است.

تی شرت های یقه هفت هم تاثیر مثبتی در لاغر به نظر رسیدن شما دارد.

 

جنس لباس:

از لباس های کلفت و چند لایه استفاده نکنید. به عنوان مثال استفاده از جلیقه زیر کت اصلا توصیه نمی شود.

 

پارچه های خشک و سفت برآمدگی های بدنتان را بیش از حد نشان می دهند اما پارچه های نرم و نازک روی آنها نشسته و تا حدودی می پوشانند. تا جایی که امکان دارد از شلوارهای پارچه ای استفاده نکنید، استفاده از شلوار جین تیره می تواند گزینه خیلی بهتری برای شما باشد.

 

سبک لباس پوشیدن افراد چاق

 نوع لباس

 

شلوار

شلوار مردانه را بر این اساس انتخاب کنید

اگر بالای پای شما پهن هست استفاده از شلوار های دم پا گشاد می تواند انتخاب مناسبی برای شما باشد.

سایز کمر شلوار باید مناسب باشد بطوری که شکم از کمر شلوار شما بیرون نزند

آقایان چاق باید از پوشیدن شلوارهای لوله تفنگی و جذب پرهیز کنند زیرا آن ها به پاهای آن ها در هرجا که پر باشد می چسبد و چروک می افتد و همانطور که گفتیم چروک افتادن استایل شما را بیشتر چاق تر نشان می دهد و از باریک نشان دادن پاهای شما جلوگیری می کند.

آقایان چاق بهتر است شلوارهای راسته بپوشند :

اگر شما از آن دسته آقایان چاقی هستید که دارای ران های چاقی هستید بهتر است از شلوارهای راسته استفاده کنید زیرا پوشیدن شلوارهای راسته باعث می شود پای شما یک دست نشان داده شود و چاقی ران ها در معرض نمایش قرار نگیرد.

جالب است بخوانید  اصول پوشیدن کت و شلوار طوسی

اما شاید برای بسیاری از آقایان سوال باشد که ما ساق پاهای درشت تری داریم در این صورت باید چه کار کنیم ؟

اگر شما جز آن دسته از آقایانی هستید که ساق پای چاق تری دارید شلوارهای راسته نیز مناسب فرم پاهای شما نیست. در این صورت برای شما جین چکمه ای یا پاچه گشاد مناسب است . زیرا این شلوارها دارای پاچه های گشاد هستند که چاقی پاهای شما را کمتر نشان می دهد.

اما همانطور که می دانید هدف همه آقایانی که پاهای درشت تری دارند این است که پاهای خود را لاغرتر و کشیده تر نشان دهند به همین دلیل یک قانون همیشگی و قدیمی وجود دارد و آن، این است که آقایانی که پاهای پر و چاقی دارند بهتر است از شلوارهایی استفاده کنند که رنگ شلوار آن ها تیره تر باشد. این باعث می شود پاهای آن ها لاغرتر به نظر برسد.

برای آقایانی که پاهای چاقی دارند بهترین گزینه شلوارهایی است که دارای پارچه های ساده و یکپارچه است و این آقایان باید از پوشیدن شلوارهای طرح دار خودداری کنند.

فقط تنها برای این آقایان یک نوع از شلوارهای طرح دار مناسب است آن هم شلوارهایی هستند که راه عمودی دارند زیرا باعث می شود پاها کشیده تر دیده شود.

اما در حالت کلی نمی توان گفت آقایان چاق هرگز نمی توانند شلوارهای رنگی بپوشند اما همیشه بهتر است از شلوارهایی با تناژ تیره استفاده کنند.

یک نکته دیگر که آقایان چاق به آن توجه کنند این است که شلوارهای از بالا گشاد اصلا مناسب کسانی که پاهای چاق دارند. همچنین آقایانی که پاهای چاق دارند نباید از شلوارهایی که دارای پارچه های لخت هستند استفاده کنند.

 

کت شلوار

آقایان چاق باید توجه کنند برای انتخاب کت و شلوار از رنگ های مشکی ، سرمه ای تیره و نوک مدادی یا قهوه ای تیره استفاده کنند. زیرا هرچه کت و شلوار از طیف رنگی تیره تر انتخاب شود آن ها لاغرتر به نظر می آیند. آقایانچاق هرگز نباید از کت و شلوارهایی با پارچه های براق و یا طرح دار استفاده کنند زیرا آن ها را چاق تر نشان می دهد. همچنین آن ها کت و شلوار ضخیم را هرگز نباید انتخاب کنند. این دسته از مردان باید بدانند کت و شلوارهایی که کت های آن ها دارای دو چاک هستند اصلا مناسب آن ها نیست و چاقی آن ها بیشتر نشان می دهد. آن ها باید کت و شلوارهای راسته را انتخاب کنند. همچنین کت های کمر جذب مناسب مردان چاق نیست.

جالب است بخوانید  استایل اولین روز کاری برای آقایان

اگر آقایان چاق می خواهند کشیده تر به نظر بیایند باید به این نکته طلایی توجه کنند که : کت و شلوار ، پیراهن ، کراوات و کفش و جورابشان را همگی یکرنگ انتخاب شود. حتی اگر به نظرشان خیلی یکرنگ می شوند می توانند از یک تم رنگی روشن و تیره استفاده کنند.آقایان چاق باید این را همیشه بدانند که هر چه شکست رنگی در استایل آن ها کمتر باشد و آن ها از پیراهن ها و کت و شلوارهای یک دست و یکرنگ استفاده کنند آن ها کشیده تر و لاغرتر به نظر می رسند.

آقایان درشت اندام باید دقت کنند از کت و شلوارهایی استفاده کنند که شلوارهای آن ها کمر مناسبی داشته باشد یعنی اینکه کمر شلوار کت و شلوار آن ها به گونه ای نباشد که شکم آن ها از شلوار بیرون بزند و کمر شلوار زیر شکم آن ها قرار بگیرید. زیرا این شلوارها در استایل شما باعث می شود بالا تنه شما را بلند و پایین تنه شما را کوتاه نشان دهد.

همچنین آقایان چاق هرگز نباید از کت و شلوارهایی استفاده کنند که شلوار آن ها پیلی دارد.

برای انتخاب کت و شلوار به مردان چاق توصیه می کنیم از کت های سه دکمه استفاده کنند زیرا این مدل کت ها آن ها را لاغرتر و باریک تر نشان می دهد. در این مدل بهتر است دکمه های بالایی کتتان را نبندید.

در انتخاب کت تک هم پیشنهاد می شود از کت های ۳ دکمه استفاده کنید که قدتان رو بلندتر نشان دهد.

 

اما در آخر نتیجه میگیریم که مناسب ترین لباس برای مردان چاق لباس هایی هستند که اندازه و سایز تن این افراد باشند. چرا که لباس های خیلی گشاد و خیلی تنگ باعث چاق تر دیده شدن آقایان چاق میشود

همچنین مردان چاق و درشت اندام می توانند با پوشیدن پیراهن ها و تی شرت های راه راه از چاقی اندام خود بکاهند و برای اینکه خود را خوش اندام تر نشان دهند باید از رنگ های تیره استفاده کنند.

مردان چاق باید بدانندکه چه لباس هایی مناسب آن هاست.

کالج یا لوفر؟ مساله این است!

مقاله قبلی

از کجا کت و شلوار بخریم؟

مقاله بعدی

شما همچنین ممکن است دوست داشته باشید

نظرات

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر در استایل