من استایل تی شرت مردانه

تی شرت یکی از لباس ها مردانه ای محسوب می شود که اکثر آقایان بسیار آن ها را دوست دارند زیرا این لباس ها بسیار راحت هستند و شما می تواند به عنوان یک لباس در روزمرگی خود استفاده کنید. همه آقایان فکر می کنند همیشه محکوم به پوشیدن پیراهن ها و کت و شلوارهای مردانه هستند اما باید بدانید که شما آقایان می توانید به راحتی از تی شرت ها استفاده کنید. ما در این مقاله میخواهیم به شما ۷ نکته کاربردی برای پوشیدن تی شرت مردانه را بگوییم. با من استایل همراه باشید.

اندازه مناسب تی شرت مردانه 

یکی از نکاتی که شما در اول برای انتخاب یک تی شرت باید دقت کنید اندازه آن تی شرت است و بهتر است شما از تی شرت هایی استفاده کنید برای فیزیک بدنی شما کاملا اندازه باشد. تی شرتی را بپوشید که فیت بدن شما باشد و نباید از تی شرت های خیلی گشاد و خیلی تنگ استفاده کنید. منظور از فیت بودن تی شرت هایی بسیار چسبان نسیت شما باید تی شرت مناسب و هماهنگ با بدنتان را انتخاب کنید.

یکی دیگری از نکاتی که در این اندازه بودن تی شرت ها مناسب است اندازه بودن آستین های آن است. طول آستین های تی شرت آقایان نباید خیلی بلند و نه باید خیلی کوتاه باشد. همچنین در این اندازه بودن به قد تی شرت ها نیز توجه کنید اگر شما می خواهید که تی شرت خود را درون شلوار بزنید باید از تی شرت هایی استفاده کنید که بتوانید آن را درون شلوار خود بزنید. و اگر می خواهید تی شرت ها را بیرون از شلوار خود بگذارید باید از تی شرت هایی استفاده کنید که اندازه مناسب داشته باشد و خیلی بلند نباشند.

 جنس تی شرت :

بسیاری از آقایان در هنگام خرید تی شرت ها فقط به تگ قیمت آن توجه می کنند اما به قولی نمی دانند که هر گران بودنی بی حکمت نیست و شما برای داشتن یک استایل مناسب و بسیار شیک باید یک تی شرت با جنس مرغوب هر چند گران خریداری کنید. تی شرت های در اجناس مختلفی در بازار وجود دارد که عبارتند است : پنبه ای، پیما ، مرینو و ژرسه. تی شرت های پنبه ای مناسب روزهای بسیار گرم هستند زیرا این پیراهن ها جاذب عرق هستند و نمی گذارند در روزهای بسیار گرم خیلی عرق کنید.

 مرینو ها جنس هایی هستند که از پشم گوسفند و ضد تعریق هستند. و اما تی شرت های جنس ژرسه جز جنس هایی هستند که از الیاف مصنوعی هستند این نوع تی شرت ها کمتر چروک می شوند.

قدرت اکسسوری ها هنگام پوشیدن یک تی شرت :

قدرت استفاده از اکسسوری ها را هیچ وقت در هیچ استایلی نباید فراموش کرد. آقایان برای این که همیشه خوشتیپ باشند باید از اکسسوری های استفاده کنندو آن ها می توانند همچنین هنگام پوشیدن تی شرت ها از اکسسوری هایی مانند : انگشتر، ساعت و گردنبند متناسب با استایل خود استفاده کنند تا استایل آن ها تکمیل شود و زیباتر شود.

تی شرت های یقه هفت :

اگر بپرسید که یک تی شرت مناسب برای آقایان چیست ؟ در پاسخ به این سوال می شود گفت یک تی شرت مناسب برای آقایان که هیچ وقت هم از مد نمی افتد تی شرت های یقه هفت هستند. این تی شرت ها جذابیت و زیبایی استایل آقایان را چند برابر می کند زیرا هنگامی که شما تی شرت یقه هفت می پوشید گردن شما کشیده تر به نظر می رسد و به طبع باعث می شود شما قد بلندتر دیده شوید.

اما در انتخاب این تی شرت ها نیز باید بسیار دقت کنید. باید در انتخاب تی شرت های یقه هفت باید به این نکته توجه کنید که یقه های این تی شرت ها نباید بسیار زیاد باشد. و نکته ای که باید بسیار دقت کنید تا همیشه جز آقایان مرتب و خوش استایل به نظر برسید باید موهای پشت گردن خود را تمیز کنید زیرا یقه این لباس ها باعث می شود گردن شما بسیار در چشم باشد.

رنگ کلاسیک برای تی شرت های خود استفاده کنید :

برای انتخاب یک تی شرت که بتوانید همیشه آن را بپوشید و به راحتی با دیگر لباس های خود ست کنید رنگ های کلاسیک را فراموش نکنید. سه رنگ طوسی، مشکی و آبی اقیانوسی را فراموش نکنید. این سه را اگر سالیان سال هم بپوشید هیچ وقت از مد نمی افتندو این سه رنگ جز رنگ هایی هستند که در طول سالیان سال توانسته آدم های زیادی را جذب خود کند. طوسی جز آن دسته از رنگ هایی است که با طیف کمرنگ تر و پررنگ تر از خود به راحتی ست می شود و برای شما استایل بی نظیری را می سازد.

رنگ مشکی نیز همیشه از شما یک استایل بسیار جذاب می سازد و تنها مشکل آن این است که در مرور زمان ممکن است رنگ پریدگی شود.

رنگ آبی اقیانوسی نیز می توان گفت یک توصیه بی نظیر برای شما آقایانی است که می خواهید بسیار خوشتیپ باشید.

جالب است بخوانید  آیا با نحوه شست و شو و نگهداری از کت و شلوار آشنا هستید؟

فرش ماشینی چگونه به رکن اصلی خانه ایرانی تبدیل شد؟

مقاله قبلی

۶ قانون مهم برای ست کردن آسان و  اصولی استایل کژوال مردانه

مقاله بعدی

شما همچنین ممکن است دوست داشته باشید

نظرات

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *