انواع شلوار جین مردانه من استایل

از اهمیت شلوار جین هرچقدر بگوییم کافی نیست. شلوار جین مردانه از پر کاربردترین و محبوب ترین شلوار ها در تمامی استایل های مردانه محسوب می شود.

شلوارمردانه جین در بسیاری از استایل های نیمه رسمی، اسپرت و کژوال کاربرد دارد.

استایل های هم چون اسمارت کژوال و بیزینس کژوال و اسمارت اسپرت و … همه از استایل هایی هستند که شلوار جین در آن ها نقش پررنگی دارد. در ادامه یاد میگیریم که هر شلوار جین برای چه مدل اندامی مناسب است.

شلوار جین مردانه اسلیم فیت

َشلوار جین مردانه اسلیم فیت من استایل

شلوار اسلیم فیت به مدلی از شلوار جین گفته می شود که کاملا فیت تن افراد است. بدون آن که تنگ یا چسبیده باشد. این شلوار نه گشاد و نه تنگ است. از این رو افرای که اندام لاغر و کشیده ای دارند می توانند آن را بپوشند. با این شلوار عموما کفش لوفر و کتانی اسنیکرز ترکیب جالب و شگفت انگیزی می سازد. از آن جایی که با این شلوار، استایل نهایی اسپرت است؛ بهتر با یک تی شرت آن را تکمیل کنید. بهترین اکسسوری نیز یک ساعت اسپرت است.

شلوار جین مردانه راسته

شلوار جین مردانه راسته من استایل

به جرات می توان گفت محبوب ترین مدل شلوار جین است. چرا که هم میان جوانان و هم سالخوردگان و افراد سن بالا کاربرد دارد. این شلوار دوختی مستقیم و راسته دارد. در طراحی این مدل شلوار جین عرض از بالا تا پایین به یک اندازه بودن و فقط در قسمت باسن و کمر فیت تن است. ازآن جایی که به ران و ساق پا نمی چسبد برای افراد ورزشکار  یک انتخاب عالی به شمار می رود. چون می تواند با چسبیدن به ساق و ران حجیم آن ها باعث کلافگی شود.

جالب است بخوانید  چگونه خوشتیپ ترین باشیم؟

این شلوار مردانه با کتانی آل استار و پیراهن جین بسیار زیبا و مردانه خواهد بود.

شلوار جین مردانه تنگ

شلوار جین مردانه تنگ من استایل

این نوع شلوار بیشتر میان مردان جوان و نوجوانان محبوب است. این مدل شلوار با چسبیدن به پاها باعث می شود که تمام عضلات و حجم پاها دیده شود. هر چند این شلوار در قسمت ران و باسن تنگ و فیت و چسبیده است اما هر چه به سمت پایین تر می رود تنگ تر می شود. این تنگی باعث می شود که ساق و ران پا قلمی دیده شود. بدین ترتیب باعث قدبلندتر دیده شدن می شود. در نتیجه برای مردانی مناسب است که قد کوتاهی دارند.

شلوار جین مردانه راحتی

شلوار جین مردانه راحتی من استایل

شلوار جین راحتی همانطور که از نامش پیداست. بسیار راحت است. افراد درشت اندام با این شلوار ها میانه خوبی دارند. چون که به راحتی می توانند آن را پوشیده و فعالیت کنند. اما در کل می توان گفت برای تمامی اندام ها و افراد مناسب است.

شلوار جین مردانه دم پا گشاد

شلوار جین مردانه  دم پا گشاد من استایل

در زمان های قدیم گاو چران ها از این مدل شلوار جین استفاده می کردند. می توان گفت مناسب افرادی با بدن حجیم و عضلانی است.

شلوار جین مردانه بگی

شلوار جین بگی مردانه من استایل

این شلوار جین در دسته شلوارهای گشاد قرار دارد. نام انگلیسی آن loose  است. برای مردانی که اندام چاق وعریضی دارند انتخاب فوق العاده ای است. البته همه می توانند از این مدل استفاده کنند به شرطی که روش های ست کردن و ترکیب بندی آن را بلد باشند.

 

معرفی ۵ ترکیب رنگ جذاب برای فصل بهار

مقاله قبلی

پوشت! نماد ثروت و تجملات از مصر باستان تا کنون

مقاله بعدی

شما همچنین ممکن است دوست داشته باشید

نظرات

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر در اسپرت