پوشت مردانه من استایل

پیش از اینکه با کاربرد پوشت در استایل آقایان آشنا شویم، بهتر است ابتدا تعریف دقیق آن را بدانیم. پوشت یکی از اکسسوری‌های استایل آقایان است که با نام دستمال جیبی نیز شناخته می‌شود. در واقع، آقایان برای زیبایی استایلشان، در جیب سمت چپ خود، یک پارچه کوچک زیبا را که می‌تواند از جنس‌های مختلفی همچون ساتن، کتان، ابریشم و… باشد، قرار می‌دهند.

من استایل پوشت

کاربرد پوشت در استایل آقایان

احتمالاً شما هم قبول دارید که پوشیدن کت و شلوار توسط یک مرد، تا اندازه خیلی زیادی، ظاهر او را جذاب می‌کند. اما برای برجسته‌تر شدن و متفاوت شدن یک کت و شلوار خوش‌تراش، اضافه کردن اکسسوری‌ها به آن، بسیار کمک‌کننده هستند.

پوشت یک روش ساده برای افزودن حس و حال به کت است و از آن برای بهتر کردن ظاهر استفاده می‌شود. این اکسسوری مردانه، یک ظاهر شیک‌تر به آقایان خوش‌پوش می‌دهد. همچنین دستمال جیبی باعث جسورانه بودن استایل شما شده و تیپ شما را بسیار خاص جلوه می‌کند.

پوشت من استایل

تاریخچه پوشت

از نظر تاریخی در سابقه مد کشورهای اروپایی، استفاده از دستمال جیبی، توسط آقایانی که در مهمانی شام و سایر تعاملات رسمی شرکت می‌کردند، یک ضرورت بود. مد کلاسیک امروزه تقریباً به همان شکل باقی مانده است. پس اگر قرار است در یک جلسه رسمی شرکت کنید، به هیچ عنوان پوشت را فراموش نکنید.

پوشت

اما از طرف دیگر، بهتر است بدانید که کاربرد پوشت در استایل آقایان فقط محدود به جلسات رسمی نمی‌شود. بلکه شما در مهمانی‌ها و جلسات مختلف می‌توانید استفاده از این دستمال‌های جذاب و گیرا را امتحان کنید. گهگاه از ما سوال می‌شود، چه زمانی اصلا نباید از پوشت استفاده کنیم؟ پاسخ ما در این مواقع این است که اصلا چنین زمانی وجود ندارد. فقط شما باید انتخاب پوشت مناسب را بیاموزید.

جالب است بخوانید  روش های ست کردن پیراهن و پوشت با کت و شلوار مشکی

پوشت مردانه

نحوه انتخاب پوشت مناسب

در حالی که شما می‌توانید هر پوشتی که دوست دارید را انتخاب کنید، اما برخی قوانین وجود دارد که به شما برای بهتر انجام دادن این کار کمک می‌کنند. برای مثال لازم نیست دستمال جیبی را با کت و یا کراوات خود، ست کنید. بلکه هدف دستمال جیبی، تکمیل کردن کراوات و کت است و در استایل شما باید به چشم بیاید. شما می‌توانید از رنگ مکمل کراوات خود، برای انتخاب پوشت استفاده کنید. اما اگر به دنبال ظاهری کاملا محافظه‌کارانه هستید، پوشتی را انتخاب کنید که فقط یک یا دو درجه روشن‌تر از کت شما باشد و فقط یک تای صاف (تای ریاستی یا مربعی) داشته باشد. همچنین شما می‌توانید دستمالی را برگزینید که فقط کمی کنتراست ایجاد کند، برای مثال یک دستمال جیبی به رنگ قهوه‌ای تیره با نقاط پولکی.

پوشت من استایل

یکی دیگر از مواردی که باید در انتخاب پوشت مناسب، به آن دقت کنید، اندازه پوشت است. اندازه پوشت، تاثیر شگفت‌انگیزی در چگونه به نظر رسیدن آن در ظاهر شما دارد. پوشت ابریشمی ذاتاً بسیار سبک است، بنابراین انتخاب سایز کمتر از ۴۰، ممکن است باعث لغزیدن آن به ته جیب شود. این قانون کلی در مورد سایر پارچه‌های سبک مانند نخی، پنبه‌ای و پارچه‌ای نیز صدق می‌کند. اما برای جنس‌های سنگین مانند پشمی، سایز کمتر از ۳۰ را انتخاب کنید. زیرا در غیر اینصورت ممکن است، بعد از تا زدن در جیب شما، جا نشود.

پنج راه حل برای انتخاب و خرید پوشت

مقاله قبلی

شما همچنین ممکن است دوست داشته باشید

نظرات

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر در پوشت