از نظر آقایان خرید کت و شلوار اینترنتی بسیار سخت است. زیرا برای همه آقایان خرید کت و شلوار که کاملا اندازه باشد بسیار اهمیت دارد و اگر قرار باشد اینترنتی یک کت و شلوار بخرند احتمال اینکه این کت و شلوار اندازه آنها نباشد بسیار زیاد است. این مشکل بسیاری از آقایان ایست که وقت حضوری خرید کردن ندارند اما در خرید اینترنتی هم دچار نگرانی هستند باید بگویم که نگران نباشید.در این مقاله به بایدها و نبایدهای خرید اینترنتی کت و شلوار می پردازیم تا شما بتوانید یک خرید اینترنتی موفق داشته باشید.راهنمای خرید اینترنتی کت و شلوار آقایان!

شاید شما علاقمند به خرید کت و شلوار از برند های خیلی خاصی هستید که نمایندگی های آنها در اطراف شما نیست اما میخواهید اینترنتی خرید کنید.این نگرانی را خواهید داشت که اگر آستین کت کوتاه باشد یا برش کت مناسب من نباشد چکار کنم؟ با ما همراه باشید تا با نکات اساسی خرید اینترنتی کت و شلوار آقایان آشنا شوید.

اندازه گیری دقیق

در خرید اینترنتی کت و شلوار اندازه دقیق شما بسیار اهمیت دارد.زیرا کت و شلوار شما نه باید آنقدر تنگ باشد که دکمه آن بسته نشود و آنقدر گشاد باشد که انگار دو سایز بزرگتر پوشیده اید.

چگونه اندازه گیری کنیم؟

خرید آنلاین کت و شلوار مردانه رسمی من استایل

اندازه گیری کت برای یک خرید اینترنتی کت و شلوار مردانه:

اندازه عرض شانه ها: اندازه عرض شانه ها عریض ترین قسمت کت شماست. متر را از یک سر شانه تا سرشانه دیگر بگیرید و اندازه بگیرید.توجه داشته باشید که متر را زیاد سفت نگیرید طوری بگیرید که همراه با عضلات حرکت کند در غیر این صورت کت برای شما تنگ میشود.

جالب است بخوانید  بررسی استایل فرمال مردانه

اندازه دور سینه:اندازه دور سینه مهم ترین ابعاد در اندازه گیری کت و شلوار شماست زیرا میزان اندازه بودن آن را مشخص میکند.برای اندازه گیری دور سینه دستان خود را بالا برده متر را از عریض ترین قسمت سینه عبور دهید دستات خود را پایین آورده و اندازه را ثبت کنید.

اندازه طول سینه:متر را از همان جایی که سرشانه ها را اندازه گیری کرده اید تا مچ دست پایین بیاورید این اندازه طول آستین حساب میشود.برای اندازه گیری داخلی مبدا اندازه گیری از زیربغل میشود.

اندازه گیری شلوار برای یک خرید اینترنتی کت و شلوار مردانه:

در خرید اینترنتی کت و شلوار برای اندازه گیری درست ابعاد شلوار لازم است حتما کفش رسمی به پا داشته باشید.کفش رسمی باعث میشود شما کمی بلند تر شوید و همچنین شکل ایستادن شما را تغییر میدهد.

اندازه دور باسن:برای خرید شلوار باید اندازه دور باسن را داشته باشید برای اندازه گیری باید متر را دور عریض ترین قسمت لگن بپیچید و اندازه را ثبت کنید.بسته به نوع مدل شلوار که میخواهید بخرید گاهی به اندازه دور کمر نیاز دارید برای اندازه گیری کمر متر را در باریک‌ترین قسمت بالاتنه حلقه کنید و دورکمر خود را یادداشت کنید.

اندازه قد خارجی شلوار: اندازه قد خارجی به ارتفاع شلوار میگویند.برای اندازه گیری صاف بایستید و فاصله خط کمر تا لبه کفش را با متر بصورت یک خط صاف اندازه گیری کنید.

اندازه قد داخلی شلوار: اندازه قد داخلی شلوار از میان پاها تا مچ را شامل میشود.

حال اندازه ها را ثبت کردیم چه کنیم؟

جالب است بخوانید  اصول پوشیدن کت و شلوار طوسی

برای خرید اینترنتی کت و شلوار سایزبندی کت را بشناسید

سایز ۳۸:دورسینه ۵/۱۰۱ سانتیمتر،عرض شانه ۴۶ سانتیمتر،قد آستین ۶۲ سانتیمتر

سایز۴۰:دورسینه ۱۰۷ سانتیمتر،عرض شانه ۴۷ سانتیمتر،قد آستین ۶۳ سانتیمتر

سایز۴۲:دورسینه ۱۱۲ سانتیمتر،عرض شانه ۵/۴۸ سانتیمتر،قد آستین ۵/۶۴ سانتیمتر

سایز۴۴:دورسینه ۱۱۷ سانتیمتر،عرض شانه ۵۰ سانتیمتر،قد آستین ۶۶ سانتیمتر

قد کت را چگونه بدانیم؟

قد کت اسمال مناسب آقایان با قد زیر ۱۷۰ سانتی متر

قد کت مدیوم مناسب برای آقایان ۱۷۰ تا ۱۷۸ سانتی متر

قد کت لارج مناسب برای آقایان ۱۸۶ سانتی متر

بعد از خواندن این مطالب شاید در ذهن شما سوالی نقش ببندد که از چه سایت هایی خرید کنیم؟

از کجا کت و شلوار خود را اینترنتی بخریم؟

برای پاسخ به این سوال باید بگویم به چند توصیه باید برای خرید اینترنتی توجه کنید.

توجه به چارت سایزبندی برندهای مختلف،خواندن نظرات کاربرانی که قبلا از این سایت خرید کرده اند، توجه به سیستم بازگشت کالا،درست کردن لیست علاقمندی ها،سیستم ارسال محصول

برای خرید اینترنتی کت و شلوار ابتدا نسبت به برند انتخابی باید ابتدا به چارت سایزبندی آن های برروی صفحه سایت توجه کرد و با توجه توصیه های بالا برای سایز خود کت و شلوار خود را سفارش دهید.

همچنین برای اینکه انتخاب درست تری در خرید اینترنتی خود داشته باشید ابتدا باید نظرات کاربران را پیش از هر خرید درباره آن محصول در سایت آن برند مطالعه کنید و سطح رضایت آنها را بررسی کنید.این موضوع به شما کمک میکند خرید اینترنتی بهتری داشته باشید و همچنین به شما کمک میکند که اطلاعات بیشتری بر جنس و کیفیت کت و شلوار پیدا کنید.

جالب است بخوانید  یک مرد جنتلمن چگونه رفتار میکند؟

چیزی که در خرید اینترنتی کت و شلوار بسیار حائز اهمیت است از سایت هایی خریداری کنید سیستم بازگشت کالا را داشته باشد.بسیاری از سایت های خرید آنلاین لباس و کت و شلوار سیستم بازگشت کالا را بعنوان تضمین خرید شما در اختیار شما میگذارند.

بعضی از سایت های فروشگاهی این امکان را به شما میدهند که لیستی از اجناس مورد علاقه خود جمع آوری کنید.شاید بنر شما این قابلیت بی اهمیت باشد اما باید بگویم این قابلیت بسیار جذاب است زیرا شما هنگامی که بدنبال خرید اینترنتی کت و شلوار خود هستید ممکن است از یک کت و شلواری خوشتان بیاید که با بودجه در حال حاضر شما یکی نباشد،شما میتوانید آن را در لیست علاقه مندی خود ثبت و بعدا خریداری کنید.

هنگام خرید اینترنتی از سایت مورد نظر باید به نوع و چگونگی ارسال کالا توجه کنید.گاهی بعضی ار برندها و سایت های فروشگاهی این مکان را برای شما فرآهم کردند که در محدود شهری آنها هزینه ارسال رایگان می باشد که این برای شما بسیار جذاب است.

خرید اینترنتی کت و شلوار با توجه به توصیه های بالا میتواند یک خرید بسیار عالی را برای شما به ارمغان بیاورد.زیرا خرید اینترنتی کت و شلوار برای آقایانی که  به دلایل شغلی محدودیت زمان و مکان دارند بسیار ارزشمند است.

آنها می توانند با خرید اینترنتی از هر برند دلخواه خود به راحتی خرید کنند و کت و شلوار خود را درب منزل خود تحویل بگیرند.

 

 

 

اصول پوشیدن کت و شلوار طوسی

مقاله قبلی

کت و شلوار رنگی را چگونه ست کنیم؟

مقاله بعدی

شما همچنین ممکن است دوست داشته باشید

نظرات

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر در کت شلوار