کت شلوار سبز من استایل

در چند سال گذشته رنگ سبز  و انواع طیف های آن بیش از پیش مورد توجه طراحان مد و فشن قرار گرفته است تا جایی که کت و شلوار مردانه با این رنگ در بازار موجود شده است. اما در مورد پوشیدن کت و شلوار مردانه سبز  چقدر آشنا هستید. اگر چیزی نمیدانید با ما همراه باشید تا مهم ترین نکات را با یکدیگر مرور کنیم

کت و شلوار مردانه من استایل

مهم ترین قوانین در پوشیدن کت و شلوار سبز

  • قانون اصلی:‌ تناژ های تیره تر سبز را بارنگ هایی مثل طوسی، خاکستری و قهوه ای ست کنید
  • تناژهای سبز برای تابستان انتخاب های مناسب تری هستند و طیف های تیره آن برای زمستان. همچنین طیف های روشن برای روز و طیف های تیره برای شب مناسب هستند.
  • اگر میخواهید از رنگ سبز در محل کار استفاده کنید به دنبال کت و شلواری به رنگ سبز ارتشی باشید. هرچندزیتونی هم رنگ مناسبی است و بقیه پوشاک مردانه را طبق استایل کلاسیک انتخاب کنید. فرضا یک اورکت شتری در زمستان با کت شلوار سبز یک ترکیب محشر می سازد.
  • برای جشن های عروسی که در تابستان دعوت می شوید مناسب ترین رنگ. رنگ سبز زمردی تیره است. یا یک کت شلوار دو تکه ی سبز پاستلی به همراه یک جفت لوفر رسمی قهوه ای.
  • سبز اقیانوسی رنگی است که مناسب فصل تابستان است. پس کت و شلوار سبز  را با یک شلوار طوسی، کراوات آبی تیره بافت و پیراهن سفید به تن کنید پیراهن مردانه کتان با طرح شطرنجی هم به همراه یکپوشت و شلوار جین زاپ دار استایل جالبی درست می کند. با کفش لوفر بدون جوراب استایل خود را تکمیل کنید.
جالب است بخوانید  1+2 اشتباه رایج آقایان در لباس پوشیدن و ست کردن لباس

کت و شلوار سیز من استایل

  • سبز زمردی برای کت و شلوار  مخملی شما به همراه یقه های بلند مشکی بهترین کت فصلی محسوب می شود. آن را با یک شلوار مشکی و کفش لوفرست کنید.
  • سبز برای جنس های کشمیری و پشمی زمستانی هم هم مناسب است. برای بهار به دنبال جنس های ابریشمی و کتان در رنگ های سبز نعناعی باشید.
  • طرح ها با رنگ سبز به خوبی ست می شوند. مخصوصا شطرنجی ها. یک سبز شطنجی مناسب ترین انتخاب برایجنتلمن هاست. اگر اهل جلیقه هستید آن را با رنگ سبز و مدل شطرنجی انتخاب کنید و سپس با کت شلوار طوسی ست کنید.

مسائل تخصصی کت و شلوار سبز

شما باید متناسب با هر فصل رنگ مخصوص به آن را انتخاب کنید. پیراهن را حتی الامکان سفید انتخاب کنید و به یقه و سرآستین های آن دقت کنید. انتخاب جنس به رسمیت مهمانی که به آن دعوت شده اید و فصلی که در آن هستید. برای کراوات هم به سراغ سبز تیره، خاکستری، قهوه ای و حتی مشکی بروید. پوشت نیز از بین رنگ های سفید با رگه های کرم انتخاب کنید. پوشت و کراوات را مچ نکنید.

نحوه ست کفش با کت و شلوار سبز

از خاکستری و رنگ پوستی استفاده نکنید. مشکی یا قهوه ای آسان ترین و بهترین انتخاب ها هستند. اگر کفش های سبز با رگه مناسب پیدا کردید ختما انتخاب کنید. جوراب ها را یا با کفش یا با شلوار ست کنید.

روش های ست کردن پیراهن و پوشت با کت و شلوار مشکی

مقاله قبلی

راهنمای انتخاب رنگ تی شرت برای آقایان

مقاله بعدی

شما همچنین ممکن است دوست داشته باشید

نظرات

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر در استایل