گروه آرین موتور که در زمان بازبودن واردات، نمایندگی برندهای میتسوبیشی و DS را در اختیار داشت و از بازیگران اصلی واردات خودرو به کشور محسوب میشد؛ بعد از ممنوعیت واردات تصمیم گرفت به سمت مونتاژ برود و با تأسیس شرکت «آرین پارس موتور» امتیاز مونتاژ و عرضه فورتینگ T5 EVO را به دست آورد. اما از آنجایی که بهدلیل تحریمها، امکان حضور مستقیم بسیاری از برندها در بازار کشورمان وجود ندارد؛ آرین پارس موتور هم برند لاماری را تأسیس کرد و این خودرو را با نام لاماری ایما رونمایی کرد. تاکنون دو مرحله پیش فروش هم برای لاماری ایما انجام شده است و بهزودی شاهد حضور این خودرو در خیابانها خواهیم بود. قیمت ماشین لاماری
طراحی داخلی لاماری ایما هم به لطف مواردی مثل پشت آمپر تمام دیجیتال یکپارچه با مانیتور مرکزی، غربیلک فرمان D کات، کنترلرهای لمسی تهویه مطبوع و دسته دنده الکترونیکی، کاملاً بهروز و جذاب است. البته در اینجا هم طرح خاص خروجیهای تهویه مطبوع (که بیشباهت به برخی محصولات مرسدس بنز نیست) رنگوبویی متفاوت به کابین لاماری ایما بخشیده است. عکس ماشین لاماری
مشخصات فنی لاماری ایما
لاماری ایما هم بهرسم فعلی خودروهای چینی، یک قلب تپنده 1.5 لیتری توربو را در سینه دارد. این پیشرانه که توسط شرکت میتسوبیشی طراحی شده است و از سیستم تزریق مستقیم سوخت (GDI) بهره میبرد، میتواند حداکثر قدرت 195 اسب بخار و حداکثر گشتاور 285 نیوتنمتر را تولید کند که در بین خودروهای چینی موجود در بازار کشورمان، کمنظیر است. نیروی این پیشرانه هم از طریق یک گیربکس 7 سرعته اتوماتیک دوکلاچه از نوع تَر (WDCT) به محور جلو این کراساوور اسپرت منتقل میشود. مصرف سوخت ترکیبی و شتاب صفرتاصد رسمی لاماری ایما هم بهترتیب برابر با 6.6 لیتر در صد کیلومتر و 9.5 ثانیه است. داخل ماشین لاماری ایما













































دیدگاه کاربران
مطلب بسیار مفید و آموزنده بود، ممنون!
امیدوارم پستهای بیشتری در این زمینه ببینیم.
ارسال دیدگاه