ست کمربند چرمی مردانه من استایل

بسیار از آقایان از ست کردن لباس های خود فراری هستند زیرا ست کردن برای آقایان همیشه به نسبت به خانوم ها سخت تر است. هنگامی که تا حرف از ست کردن می آید همه ذهن ها به سمت خانوم ها می رود و هیچ کس به آقایان فکر نمی کنند. اما این را بدانید که در بسیاری از موارد لازم است که آقایان حتما ست باشند. ست کردن آقایان برخلاف خانوم ها از قانون خاصی پیروی نمی کند. این جمله به این مفهوم است که اگر شما جز افرادی بودید که تا به امروز با قوانین ست می کردید اشتباه است و شما می توانید بدون داشتن قوانین هم ست کنید. یکی از ست هایی که همیشه آقایان به آن ها نیاز دارند و لازمه استایل بسیار شیک آقایان محسوب می شود ست کردن کفش و کمربند است.

کفش و کمربند را ست کنید.

قوانین ست کردن کفش و کمربند مردانه :

رنگ چرم کمربند و کفش یکی باشد

این قانون از نظر بسیاری از آقایان یک قانون بسیار ساده است اما این قانون در عین سادگی بسیار پیچیده است. البته این را همیشه در نظر بگیرید که شما حتی اگر استایلی اسپرت با کمربند و کفش رنگی هم داشته باشید بازهم استایل شیکی خواهید داشت. اگر انتخاب شما به عنوان یک آقا یک کمربند قهوه‌ای تیره است، منطقی‌تر است که شما کفش خود را به گونه ای انتخاب کنید که رنگی مشابه کمربند شما باشد و یا همان قهوه‌ای تیره باشد. اگر کفش شما آقایان جز کفش های چرمی است که دارای رنگ قهوه‌ای مایل به قرمز است ، ما  به شما آقایان پیشنهاد می‌کنیم که رنگ  کفش قهوه‌ای متمایل به قرمز را برای کمربند خودتان نیز انتخاب کنید.

جالب است بخوانید  بررسی استایل فرمال مردانه

توجه داشته باشید که در مورد نوع طرح‌های روی کفش و کمربند خود در هنگام ست کردن کمربند و کفش خود نیز دقت کنید باید کفش و کمربند خود را به گونه ای انتخاب کنید که طرح های آن ها یکی باشد ، برای مثال اگر کفش شما راه‌راه است، سعی کنید که کمربند هم راه‌راه انتخاب شود.

با این حال شما آقایان، در مورد ترکیب رنگ کفش و کمربند خودتان چندان نگران نباشید. اگر کفش شما کمی تیره‌تر از کمربند شما باشد، یا بلعکس اتفاق خاصی نخواهد افتاد و استایل شما خیلی تحت تاثیر این قضیه قرار نمی گیرد. شما باید به اندازه ای تلاش کنید که رنگ‌هایی که می‌پوشید نزدیک هم باشند، با این کار شما کار خود را به خوبی انجام داده اید و برای خود یک استایل بسیار زیبا ساخته اید.

 

ست چرم کمربند و کفش

تطبیق سگک کمربند و کفش :

همانند  قانونی که در بالا درباره رنگ‌ها گفته شد شما آقایان باید سعی کنید که کمربند شما سگک رنگی مشابه کفش‌هایتان را داشته باشد و نباید رنگ سگک کمربند شما تضاد بسیار زیادی با رنگ کفش شما داشته باشد. مخصوصاً اگر  شما کفش هایی با رنگ قهوه‌ای روشن انتخاب می کنید باید توجه کنید که این قانون را حتما مراعات کنید. از سگگک نقره‌ای با نقره‌ای، سگک طلایی با طلایی و همچنین بقیه رنگ‌ها.

یکی دیگر از نکاتی که آقایان می توانند به آن توجه کنند و استایل جذاب تری را برای خود رقم بزنند این است که : می‌توانید از رنگ سگک کمک بگیرید و دیگر بندها، همانند بند ساعت، دستبند را با آن ست کنید. آقایانی که بیش از حد معمول به دنبال ست کردن تمام اجزای استایل خود هستند می توانند حتی نگین حلقه خودشان را با رنگ سگک کفش و کمربند خود ترکیب کنند.

جالب است بخوانید  بررسی استایل فرمال مردانه

اما در این جا بسیاری از آقایان دچار اشتباه می شوند و حلقه عروسی خود را نیز می خواهند با این قانون ست کنند اما باید در اینجا به شما بگوییم که می‌توانید حلقه عروسی خودتان را از این قانون خارج کنید. اگر شما ساعت گران‌قیمت یا دوست‌داشتنی دارید، بر اساس این قانون آن را کنار نگذارید، تمایز گاهی خوب است. در مورد ست کردن کفش و کمربند تأکید می‌کنیم که رنگ چرم مهم‌تر از سگک است.

نحوه ست کردن

شما فکر نکنید که گاهی ست کردن اکسسوری های گران شما با سگک کفش و کمربند هایتان همیشه کار درستی به حساب می آیدو دقت کنید که اگر می خواهید استایل بسیار زیبایی داشته باشید باید در برخی موارد در استایل های خود تضاد ایجاد کنید.

قوانینی که در بالا ذکر کردیم مناسب آقایانی است که دارای سبک پوششی خاصی نیستند و اگر شما جز آقایانی هستید که برای خود همیشه سبک پوششی خاصی را دارید باید بگویم که الان دچار دوگانگی شده اید. اما باید بگویم شما می توانید قوانین بالا زیر پا بگذارید و سبک خود را پیش ببرید.

اما برای شما یک سری سوالات همیشه در ذهنتان وجو دارد ما در این جا به تعدادی از این سوالات پاسخ می دهیم.

نحوه ست کردن کفش و کمربند چرمآیا می توانیم کفش مشکی را با کمربند قهوه ای ست کنیم ؟

در پاسخ به این سوال باید بگویم خیر نمی توانید ست کنید. این ترکیب اصلاً مناسب نیست و توصیه نمی‌شود. اگر به دایره طیف رنگ‌ها توجه کنید خواهید دید که قهوه‌ای در کنار رنگ قرمز، رنگ گرم‌ای است و بلعکس مشکی در زمره رنگ‌های خنثی به حساب می‌آید. پس این ست اصلا از نظر علمی رنگی نیز مناسب نیست.

جالب است بخوانید  بررسی استایل فرمال مردانه

آقایان باید همیشه توجه کنند که کفش‌های مشکی چرمی، مخصوص استایل کلاسیک است و به شما توصیه می‌کنیم که به صورت کاملاً کلاسیک باشد و کمربند خودتان را هم مشکی انتخاب کنید.

آقایان می توانند کفش و کمربند مشکی کلاسیک خود را با کت و شلوار خاکستری بپوشند و ببینند که چه استایل فوق العاده جذابی برای خود رقم خواهند زد. بیشتر اوقات کمربند در لباس پوشیدن، محو است و دیده نمی‌شود؛ اما گاهی برای دیده شدن کمربند خاصی که برای مراسم مخصوصی خریده آید، لباس خودتان را ست کنید.

می توانیم طیف های مختلفی از قهوه ای را باهم ست کنیم ؟

در پاسخ به این سوال باید بگویم بله، شما می توانید طیف های مختلفی از قهوه ای را باهم ست کنید. برای مثال شما می توانید کمربند و کفش خود را از طیف مختلف قهوه ای انتخاب کنید برای مثال کمربند خود را قهوه ای روشن و کفش خود را قهوه ای شکلاتی انتخاب کنید.

از کجا کت و شلوار بخریم؟

مقاله قبلی

این اکسسوری ها را هیچ گاه از استایل خود دور نکنید!!!

مقاله بعدی

شما همچنین ممکن است دوست داشته باشید

نظرات

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *