پیراهن رنگی مردانه من استایل

ساعت هفت صبح یک روز پاییزی را تصور کنید که مجبورید زود از خواب بیدارشده و در اوج خواب آلودگی یک لباس را انتخاب کنید. خواب‌آلود به سراغ کمد لباستان رفته و اولین پیراهنی را که ببینید می‌پوشید. سختی این مساله کاملا قابل درک است. اما بیایید کمی با یکدیگر صادق باشیم. رنگ‌ پیراهن هایی که شما برای پوشیدن انتخاب می‌کنید خواسته یا ناخواسته آلارم هایی را در مورد شما به دیگران ارسال میکند. به عنوان مثال آیا شما فردی مرتب، با اعتمادبه‌نفس، خلاق، وفادار، و یا جذاب و خیره‌کننده هستید؟ کدام رنگ ها این پیام ها را ارسال میکنند و هر رنگی چه پیامی را ارسال میکند؟ شما کدام رنگ را برای لباس مردانه انتخاب کنید؟ برای پاسخ به این سوالات با ما همراه باشید.

پیراهن سفید مردانه

لباس مردانه سفید

رنگ سفید نماد پاکی و تعالی است؛ بنابراین اگر شما می‌خواهید حس توازن و تناسب داشته باشید رنگ سفید را به لباس‌هایتان اضافه کنید. پیراهن سفید مردانه با بسیاری از ست ها هماهنگی بسیار فوق العاده ای دارد و از مولفه های اساسی در ساخت یک ترکیب موفق مردانه است . بدن نحو که شما میتوانید پیراهن سفید را در هر موقعیتی بپوشید به جز مراسم سوگواری .

محیط دوستانه ، خرید ، کار …. در همه این موقعیت‌ها و مناسبت‎ها میتوانید به پیراهن سفید اعتماد کنید و نتیجه اعتماد خود را در استایل زیبای خود و چشمان دیگران ببینید. این پیراهن با بلوز یقه هفت پشمی ولوفر به همراه یک شلوار جین مشکی یا آبی یخی به زیبایی ست میشود و استایل یگانه ای برای شما ایجاد میکند .

جالب است بخوانید  5 اشتباه بزرگ در پوشیدن پیراهن مردانه که استایل شما را تخریب میکند!

پیراهن قرمز مردانه

پیراهن و لباس مردانه به رنگ قرمز

قرمز رنگی است  فوق العاده جذاب و چشم گیر که بیانگر دو مفهوم عشق و خطر است و به‌شدت احساسات را تحریک می‌کند. زمانی که شما پیراهن مردانه ای به این رنگ می‌پوشید ترسی از جذاب بودن ندارید و دوست دارید که بیش از پیش دیده شوید و مورد تحسین و ستایش دیگران قرار بگیرید. نام این کار جسارت است اما سعی نکنید که این کار را همیشه انجام دهید

پیراهن مردانه به رنگ قرمز برای میهمانی های دوستانه و گشت و گذار در شهر مناسب است. این رنگ پیراهن مردانه را با رنگ های خنثی بپوشید. مانند سفید و طوسی تا به کنتراست مناسبی برسد و باعث خستگی چشم نشود. به عنوان مثال یک تی شرت سفید و شلوار طوسی و پیراهن چهارخانه قرمز رنگ.

پیراهن طوسی مردانه

پیراهن مردانه طوسی

مهم ترین مولفه در استایل کژوال لباس مردانه طوسی رنگ هستند.  اگر شما قصد دارید رنگی خنثی و درعین‌حال آراسته و مناسب انتخاب کنید به رنگ طوسی اعتماد کنید، شما مستوانید آنرا در یک مصاحبه کاری و ملاقات های شغلی بپپوشید.

پیراهن زرد مردانه

پیراهن و لباس مردانه زرد

رنگ زرد نشان دهنده­‌ی سرزندگی و تلاش است و شما با پیراهن مردانه ای با رنگ زرد فردی خلاق و جنگجو دیده خواهید شد. از طرفی با پیراهن زرد لیمویی و شلوار سبز تیره کتانی یک استایل جذاب  برای تعطیلات آخر هفته است. اگرچه این رنگ شما جسارت خود را نشان می‌دهید اما مناسب محل کار نیست  و خوب نیست که در مکان های رسمی بپوشید چرا که ممکن است همکاران شما  این کار را نشانه کودکی شما بدانند.

جالب است بخوانید  این چهار رنگ را با کت و شلوار سرمه ای بپوشید

یک تی شرت زرد روشن با شلوار برای کنار ساحل و شام خانوادگی انتخاب بسیار مناسبی است.

پیراهن سبز مردانه

 پیراهن و شلوار مردانه سبز

هنگامی که شما پیراهنی نخی به رنگ سبز یا شلوار کتان سبز می‌پوشید باید بدانید که هر کردام از طیف های رنگ سبز یک معنی متفاوت و منحصر به خود را دارد. پس در استفاده از رنگ سبز کمی دقت بیشتر به کار ببرید . به عنوان نمونه اینطور میتوان گفت هنگامی که میخواهید با طراوت و با آرامش به نظر برسید میتوانید  سبز روشن را انتخاب کنید. یا سبز کم‌رنگ را هنگامی که دوست دارید که احساس راحتی کنید بپوشید و سبز تیره مانند سبز کله غازی را هنگامی که می‌خواهید دیگران را تحت تأثیر خود قرار دهید بپوشید. این ست برای زمانی که یک قرار کاری درون سازمانی دارید و شام خانوادگی بسیار مناسب است.

 

پیراهن آبی مردانه

پیراهن و شلوار مردانه به رنگ آبی

همانند رنگ سبز تناژهای مختلف رنگ آبی نیز تاثیر مختص به خود را دارند زمانی که شما یک مصاحبه کاری مهم دارید یا اولین قرار ملاقات با همسر آینده خود را دارید کت و شلوار آبی تیره تنها انتخاب شماست. رنگ آبی در هر تناژی حس آرامش و صمیمیت و وفاداری را منتقل میکند و به شما اعتمادبه‌نفس بسیاری می‌بخشد. تناژهای روشن‌ آن به شما آرامش می بخشد درحالی‌که سایه‌های تیره‌تر حس اعتمادبه نفس شما را تقویت می‌کند.

پبراهن بنفش مردانه

 

شلوار یا پیراهن بنفش رنگ

در همه فیلم های قدیمی دیده ایم که پادشاهان شاهزاده ها و ملکه  جامه‌ها و پیراهن های بلند به رنگ بنفش می‌پوشیدند. رنگ بنفش در زمان های گذشته رنگی بسیار کم یاب بود و به سختی به دست می آمد از این رو افراد متمول و قدرتمند جامعه برای قدرت بخشیدن به ظاهر سلطنتی خود رنگ‌های بنفش را در لباس های خود استفاده می‌کردند.  اما امروزه این رنگ نشان‌دهنده‌ی رهبرانی مقتدر و قوی است.

جالب است بخوانید  بررسی پیراهن های مردانه بر اساس میزان کاربرد و رسمی بودن

هنگامی که میخواهید از این رنگ در استایل و لباس های خود استفاده کنید که تصمیم داشته باشید کسی را تحت تاثیر خود قرار دهید. اما در مواقع دوستانه از پوشیدن این رنگ خودداری کنید. بگذارید در یک مثال بهتر توضیح بدهیم. شما نمیتوانید به عنوان یک مدیر عامل از کت و شلوار بنفش برای تحت تاثیر قرار دادن کارمندان خود استفاده کنید. پس باید پیراهنی بنفش بپوشید یا از اکسسوری های پارچه ای مانند پوشت و کراوات بنفش استفاده کنید.

 

سخن آخر

رنگ‌ لباس هایی که می‌پوشید از اهمیت زیادی برخوردار هستند و می‌توانند بروز شخصیت پنهان شما باشند ودرباره شما حرف های زیادی برای گفتن داشته باشند. با دانستن این در ذهن خود دقیقاً می‌دانید برای آنکه قدرتمند، حساس یا جذاب به نظر آیید چه چیزی باید بپوشید. به کار گرفتن این نکات به پیشرفت شما کمک خواهد کرد و حتی در خسته‌کننده‌ترین روزها الهام‌بخش شما خواهند بود.

 

تحولی نو با پولوشرت مردانه

مقاله قبلی

چگونه کراوات استایل شما را منحصر به فرد میکند؟

مقاله بعدی

شما همچنین ممکن است دوست داشته باشید

نظرات

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *